Hoi Allemaal, Ik ben sinds Mei gestopt met de pil en het lijkt me leuk om met andere meiden in contact te komen die ook nog niet zo lang bezig zijn. Met mijn normale cyclus had ik vorige week maandag ongesteld moeten worden, maar dat is nog niet gebeurd! Het is vandaag de 36e dag. Heb wel al een test gedaan maar die was negatief... misschien te snel gedaan, haha kon niet wachten! of ik heb gewoon een lange cyclus omdat alles door de war is. Hoe gaat het bij anderen? Groetjes Ramona
Nou ik ben nu de 3e ronde in gegaan. Ook nog niet zo lang bezig dus (alhoewel het soms wel voelt als een eeuwigheid ). Succes in ieder geval en laten we hopen dat je snel zwanger bent!
Ik zit ook in ronde 1. Lijkt al veel langer, maar dat komt denk ik omdat het maken van die keuze ook al wel wat tijd in beslag neemt. Ik merk nu dat ondanks dit pas de eerste ronde is, ik erg ongeduldig ben (wachten is geen kwaliteit van mij) Wachten tot de eisprong, wachten tot je kan testen (hopen dat die positief is) daarna waarschijnlijk weer wachten op je menstruatie om weer te wachten op... Ik moet er serieus niet aan denken dat dit nog maanden gaat duren... heb echt respect voor de dames die al een aantal rondes bezig zijn en zich zelf 'in de hand' kunnen houden Groetjes Maudi
Heb je eerst ook nog een menstruatie afgewacht of ben je ook meteen begonnen? En zo ja hoelang heeft jou cylus de eerste keer geduurt?
Ben meteen begonnen Na 22 dagen ben ik weer ongesteld geworden. Lijkt erop dat mijn cyclus netjes 28 dagen is. Hopelijk blijft dit ook zo.
Ben je meteen begonnen of heb je je eerste menstruatie eerst afgewacht, zo ja hoe lang was jou cyclus?
Kom gezellig bij ons kletsen zou ik zeggen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Hier lopen meer dames die net gestopt zijn. Is er heel erg gezellig. We hebben zelf een lijst waarin we bijhouden in welke ronde wie zit, en na hoeveel ronde's ze zwanger werd
Nee zoals aan gegeven word.. is er al z'n top... en anders raken we hier met ze alle de weg kwijt.. Dus kan je beter alleen onder een top houden zodat je het terug kan vinden en het over zichterlijk blijft.
Hoi! Maakt niet uit! Al kan je op dit topic ook gezellig kletsen he Hoe meer mensen hoe gezelliger! zal ook eens de andere topic uitproberen! Groetjes!
Grappig, ik heb me nooit aangesproken gevoeld door het topic "net gestopt met de pil" omdat ik nooit de pil gebruikt heb... Over ontpillen kan ik (gelukkig) niet meepraten. Ik zit nu in ronde 2, maar door onze situatie lijkt het wel een eeuwigheid.