innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Delayla, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    Goeiemorgen,

kun je een innesteling duidelijk voelen?
    Voor degene die hem voelden,hoe voelt het?

ben nieuwsgierig.

xxx

2. Hoi Delayla...

ik heb wel ooit gehoord dat sommigen het kunnen voelen met een kort steekje, maar de meesten voelen niks hoor...

3. Lindaa1988

Lindaa1988 Niet meer actief

ik voel meestal wat warm aan beetje steekjes in men onderbuik en wat misselijk nu op dit moment....

4. Niet meer actief

ik voel meestal steekjes onder in mijn buik, maar voor 3 dagen terug had ik een half uur lang onzettende krampen, maar hoefde niet naar de wc of zo dus ik denk dat ik hem toen had.maar de meeste voelen hem niet.
    xxx miss butterfly

5. Angeliekje

5 feb 2007
    46
    0
    0
    noord-brabant
    he,

ik heb duidelijk een innesteling gevoeld. hield enige tijd aan. voelde alsof... ken je het als ze 'prikkeldraad'op je arm doen? zo voelde het bij mij. toen ik naar de toilet ging had ik ook roze afscheiding.

maar je voelt een innesteling niet altijd hoor. meer niet als wel

6. Maanlicht

Maanlicht Lid

3 nov 2006
    82
    0
    0
    Ik heb bij mijn beide zwangerschappen de innesteling niet gemerkt. Of er niet op gelet. :-k

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik zit nu op dpo 5..20 juni was mijn eisprong, is het vanaf vandaag mogenlijk? ( sorry dat ik met andere vraag kom,maar kon nergens even de juiste topic vinden ) dit even voor een bevestiging voor mezelf.alvast bedankt !

8. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb het wel gevoeld. Even een moment een flinke (redelijk lang durige ongeveer 2 minuten denk ik) steek in mijn buik..

Ik had overigens geen bloedverlies

Deel Deze Pagina