Wie is er ook pas begonnen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona1, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En toch ben je er welkom hoor :).
    En zo veel hebben we het niet over ontpillen. :p

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bedankt :), maar ik "moet" al zoveel bijhouden op dit forum... dus waarschijnlijk toch niet.

3. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi ,

ik zit nu in ronde 3. Ben al bijna bij mijn ei dus hoop zo dat het deze keer wel raak is. Ik kan inderdaad ook niet goed wachten. Heb ook veel respect voor de meiden die langer bezig zijn. Maar goed wie weet moet ik dat geduld ook hebben...
    Hoop dat het spreekwoord: '3x is scheepsrecht' voor mij en alle andere meiden mag gelden!

Liefs Annika

4. wensje

wensje Lid

5 jun 2007
    68
    0
    0
    Hier nog een Ronde 1! Hahahaha...leuk dit! Ben dus ook nog wel vrij relaxed....het is namelijk nog lang geen zondag! NA zondag...STA ME BIJ! Geen idee wanneer mn lichaam het nodig vindt ongi te worden uberhaupt...dus....die cyclus is nog 1 groot vraagteken eigenlijk!
    Succes allemaal meiden! ;)

5. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    @ wensje: Het is inderdaad een groot vraagteken! en het is voor ons nog pas de eerste maand! wat zal er nog allemaal komen!

@ anikka; Ik zal voor je duimen, hopen dat 3x inderdaad scheepsrecht is!

Groetjes Ramona

6. wensje

wensje Lid

5 jun 2007
    68
    0
    0
    @Ramona: Ja erg he..ben NIET in het bezit van geduld, helaas....mja weinig keus in dit geval!
    Ik `voel` niks raars ofzo, denk alleen als ik opzij voor de spiegel sta dat ik nog maar een maand of 3 hoef voordat ik beval. Een mega opgezette buik; vaag... Zoals ik al zei..........AFWACHTEN maar hahaha! Sterkte hoor!

7. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik ben op 26 mei gestopt met de pil en wij zijn ook bezig in ronde 1 voor ons 1e kindje. Vindt het erg spannend vooral omdat we het tegen niemand hebben verteld daarom vindt ik het fijn dat er een forum is zodat ik alle verhalen van andere vrouwen kan lezen.
    Als het goed is moet ik een van deze dag de eisprong krijgen. Voel me al een week "raar", erg moe, hele pijnlijke opgezette buik etc.
    Maar ja het enige wat we kunnen doen is afwachten.

Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak is :)

Groetjes
    Debbie

8. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    @debbie: wel spannend he allemaal, hoop dat het bij jou ook snel lukt!
    Afwachten afwachten afwachten....... :)

9. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik zit ook in ronde 1.

spannend he!

10. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi Djezelf, succes!

Hoelang duurde het trouwens bij jou bij de eerste dat je zwanger was? vrij snel of duurde dat ook even?

Groetjes Ramona

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Nee was echt heel snel.
    De 2e ronde al!
    En dat na al heel lang de pil te hebben gebruikt....
    Heb dan ook goede hoop dat het deze keer ook snel raak zal zijn ( duim duim duim!)
    Maar je weet het maar nooit...moet eerst nog even m'n eisprong vinden...want mijn cyclus is nog wat van slag..

12. 160406

160406 Lid

8 mei 2007
    17
    0
    0
    horeca
    amersfoort
    hallo allemaal ik ben 30 mei gestopt met de pil zit dus in ronde een we gaan voor een tweede de eerste is in april een jaar geworden spannend he de eerste keer was het in een keer raak geen eens een natuurlijke ongesteldheid gehad dus ben benieuwd dit keer jullie ook allemaal succes probeer het positief in te zien lekker ontspannen er is nog meer dan alleen zwanger raken makkelijk gezegt als gedaan zo denken maar het helpt mij wel alle positive dingen wat niet te maken heeft met zwanger raken exstra aandacht geven en ook genieten van de rust die je nu wel hebt en samen leuke dingen doen ik voor iedereen dat er een leuke tijd aan breekt

13. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi allemaal,

Vandaag dag 40 van mijn cyclus en ongesteld! Ronde 1 is achter de rug en op naar ronde 2, spannend wat die weer zal brengen!

groetjes Ramona

14. Konijntje

Konijntje Lid

14 jun 2007
    17
    0
    0
    Omgeving Schagen
    :D Hoi ik ben ook sinds vorige maand gestopt met de pil. En hup 8 dagen overtijd. Gelijk een test gedaan. Helemaal negatief. Vandaag ongi geworden helaas. Haha had ook wel erg snel geweest natuurlijk, maar ja wensen hebben mag ..........

Groetjes en ik wens iedereen snel zwanger! ;)

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    sorry dit was er 1 te veel.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dames die nog niet langer 4 maanden "bezig" zijn: kijk ook eens hier. Je kunt meedoen aan een wetenschappelijk onderzoek naar onverklaarde onvruchtbaarheid. Uiteindelijk help je daarmee vrouwen en mannen waarbij het niet lukt om zwanger te worden. Zelf doe ik ook mee en het is een kleine moeite!

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=45971

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik heb ook 26 mei de laatste pil genomen, voor my is de cyclus ook nog een groot :(:

18. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Succes Ice, hopen dat je snel zwanger wordt!

groetjes Ramona

19. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Wie zit er nu ook in de 2e ronde?

20. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ik zit nu in mijn eerste ronde. Was in oktober al gestopt met de pil. Dus ontpillen heb ik al gehad, gelukkig!

Vind het wel spannend allemaal. Ik vind zelf ook dat ik er erg mee bezig ben. Dat had ik helemaal niet verwacht.
    Hebben jullie daar nou ook zo last van dat het je allemaal zo bezig houd?

Deel Deze Pagina