Hey allemaal, Hier een eerste ronde! spannend allemaal. Ik moet di of woe ongesteld worden...Hoop het natuurlijk niet xxx
@Yustin : duimen dat je niet ongi word! laat het nog even weten hoe het is afgelopen! @ Happy1980: Ik heb het ook hoor dat je er steeds mee bezig bent. Het is ook zo spannend allemaal! Heb je erg last gehad van het ontpillen? Groetjes Ramona
Hey meiden, Op 20 juni heb ik bij de gynaecoloog mijn mirena laten verwijderen. Wij zijn dus al volop bezig met ronde 1. Ik hoefde van de gyneacoloog niet te wachten tot mijn cyclus weer zichtbaar aanwezig is omdat de cyclus immers niet beïnvloedt wordt door de Mirena. Ik heb dus ook nog geen cyclus gehad en ben benieuwd of ik die überhaupt ga krijgen hihihi ! Ik hoop het natuurlijk niet... want dat zou kunnen betekenen dat ik dan zwanger ben. Aan de andere kant is het ook wel weer onhandig omdat je niet precies weet wat je cyclus is en wanneer je overtijd bent. Nou succes iedereen!
Nee eigenlijk niet. had meteen een cyclus van ongeveer 30 dagen. Het schommelt tussen de 28 en 34 dagen. Verder ook geen klachten gehad. Het duurde wel even voor ik me iets beter voelde. Denk een maandje of 3/4.
Hoi Ramona, Ik wens jou en alle andere veel succes met zwanger worden, ben zelf ook sinds mei gestopt met de pil, dus nu maar af wachten tot het zover is. Groetjes Tallie
Hey allemaal, Wat een spanning voor iedereen he? Iedereen super veel succes... Ik zal voor jullie duimen. Zoals ik al zei moet ik di of woe ongesteld worden.. jammergenoeg voel ik vandaag al wat ongi krampjes..........balen balen balen Ik heb natuurlijk de hoop dat het een innesteling is oid, maar ben bang van niet xxx
hoi iedereen, ik ben in maart gestopt met de pil, even paar maandjes afgewacht en nu begonnen met ronde 1. Ben redelijk meteen in een goed ritme denk ik, steeds tussen de 30 en 33 dagen. Vind het wel lang, had liever natuurlijk 28, scheelt bijna een week wachten, maar ja, niets aan te doen. Succes iedereen hopelijk is het snel raak!
Hoi Yustin, Ik moet ook di of wo ongi worden. Ik hoop ook van niet natuurlijk. maar ik heb ook af en toe ongi pijntjes. zelf een dag duurt nu zo lang voor mij. Nou iedereen heel veel succes! xxx bahar
Ja wat duurt de dag dan ineens lang he? Ik baalde gisteravond zo erg toen ik die ongi pijntjse kreeg... Ik loop nu ook om het uur naar de wc om te kijken Beetje overdreven, maar kan mezelf niet inhouden Succes, ik zal voor je duimen meid!
Hier nog iemand die nog maar net is begonnen. Ik zit nu dus in ronde 1, maar wachten is ook niet 1 van mijn sterkste punten A.s zondag zou ik ongesteld moeten worden zo ongeveer. Ik ben echt heel benieuwd!
Jusi en Firstbaby, succes de eerste ronde ! Erg he wachten? hihi Ik zit er aan te denken om toch maar alvast een test te doen vandaag.... Wie heeft het nog meer gedaan voor de NOD ?
Ik zou nog even wachten met testen denk ik.. Waar kopen jullie die testen eigenlijk? Gewoon bij de plaatselijke drogist? Als ik dat zou doen, weet heel het dorp het morgen denk ik
Deze maand gaan we er niet tegenaan, vandaag wordt de laatste keer klussen want mijn man gaat 2 weken het ziekenhuis in voor zijn enkel. Dus deze maand is meer om te ontpillen. Volgende maand wordt de eerste echt ronde. Ik wil deze maand er vooral achter komen hoelang mijn cyclus is na zo een lange tijd de pil te hebben geslikt.
Hoi Jusi, Je kan het ook bestellen via internet. veel goedkoper. www.sensitest.nl of www.matcare.nl succes! bahar
Ben jij Marokkaanse? Ik heb ook een Marokkaanse vriendin genaamd Bahar. Ben gewoon benieuwd omdat ik het een prachtige naam vind.
Hoi Jusi, Je kan de testen ook via deze pagina kopen, heel goedkoop vergeleken in de winkel. Heb ze zelf ook via hier besteld en waren binnen een week binnen. groetjes Ramona
Hoi allemaal, Allemaal wel even laten weten hoe de eerste ronde is afgelopen he! Vandaag mijn 11e dag van mn cyclus van de 2e ronde, duurt allemaal veel te lang ! Wou dat het alweer zover was om te testen! haha groetjes Ramona
Heb net ook testen besteld via deze pagina. Ben benieuwd wanneer ik ze binnen krijg! Vind het in de winkel wel duur, was net bij de kruitvat en daar betaal je voor een test al meer als 6 euro. Hoop geld hoor!