dank je wel!! ik heb pas vanmorgen positief getest dus stop nu met de supplementen en neem daar een goede multi voor in de plaats. Ik beschreef alleen wat ik tot nu toe heb genomen.
Het was vooral een vraag voor mijzelf eigenlijk. Ik slik nl ook vitamine C en heb gisteren postief getest (maar weet vrij zeker dat het niet goed zit), maar heb het voor de zekerheid nu maar niet genomen.
jurielle voorzichtig gefeliciteerd. hoop voor je dat het natuurlijk wel goed zit. hier tijdens de lunch ineens een krampscheut hoop dat het door al het niet normale eten komt en niet een voorteken van menstruatie is. maar waskeer maar 1 keer
Ik slik ook verschillende supplementen maar met NAC 600 mg en R alpha Liponzuur 200 ben ik niet bekend. Waarvoor zijn deze?
Nou heb getest en er is wel ietsje oploop maar te weinig Dipstick is nog steeds een tuurstreep, die je hier waarschijnlijk niet ziet. Die andere lijkt wat meer maar dat is een extra early dus had wel een duidelijkere streep moeten zijn nu.
Vandaag is nod? Ik ben ook bang biochemisch maar het kan zooo enorm verschillen per test. Die dipsticks waren bij mij altijd ruk terwijl predictor dan al best duidelijk was...
Oh 12 dpo.. ?dan heb ik nog wel beetje hoop als ik naar die midstream kijk. Maar jij voelt het zelf waarschijnlijk het beste. Duim toch nog even voor je.
10 of 11 dpo. Maar ik voel ook totaal niks meer en eerst wel. Dat was ook de reden om zo vroeg te gaan testen. Ik heb dit nu al zo vaak zo meegemaakt dat ik eigenlijk niet eens hoef te testen. Maar toch hoop ik altijd dat het niet klopt.