Vind het geen gekke test voor 10/11 dpo en dingen voelen..tja ik snap wat je bedoelt hoor heb dat ook 6x gehad, de huidige 7e "zwangerschap" alleen weer nauwelijks dat ik ook dacht, het zal wel biochemisch zijn. Het hoeft dus niet altijd zelfde te gaan. Hoeveelste ronde is dit nu en hoeveelste keer biochemisch zou dit nu zijn dan? Anders misschien toch de moeite om wat extra onderzoeken in te zetten.
Ik weet het...er zou nog een wonder kunnen gebeuren. Het is nu pas de tweede ronde. Maar voordat mijn dochtertje bleef plakken ging het ook een stuk of 5 keer zo (of heel vroege miskraam) in 8 maanden. Ben bij gyn geweest en vriend en ik hebben allebei zo'n genetisch onderzoek gehad. Daar kwam niks uit. En voordat we verder konden onderzoeken was ik direct na een miskraam blijvend zwanger. Dus ik ben wel best vruchtbaar, maar denk dat het aan mijn oude eitjes ligt En ik heb hashimoto dus dat zal ook niet echt meewerken.
Oh nee dan zou ik me geen zorgen maken bij de 2e ronde met hashimoto zijn er heel veel vrouwen trouwens die miskramen (latere) krijgen en eigenlijk prednison nodig hebben om kind te kunnen krijgen. Dat is in uz gent dan advies.
Het zou een verklaring voor je biochemische kunnen zijn, maar dat kan ook door leeftijd en te gastvrije baarmoeder komen. Met veel miskraamoorzaken kun je vaak alsnog wel een kind krijgen, vraag is hoeveel je aan kunt. Zo had ik na 1 ma, zonder moeite een dochter maar daarna dus 4x mis gegaan. Ik wilde risico niet meer lopen omdat ik zo laat mijn miskramen had en de tijd begon te tikken. Heb deze zwangerschap alles gecoverd dmv bloedverdunners, prednison en utrogestan. Maar voor zelfde geld was deze zonder weer wel goed gegaan..
Dankjewel voor de info! Voorlopig laat ik het nog allemaal even op z'n beloop, maar als het vaker gaat gebeuren zal ik aan de bel trekken. Fijn dat het bij jou op deze manier is gelukt! Maar daar moest je wel voor naar België dus begrijp ik?
Ja ben in uz gent geweest maar ook onderzoeken in dusseldorf en nog via een prive arts in belgie, die laatste doet een zeldzame test en juist daar kwam wat uit, maar via uz gent wilde ze de medicijnen ook al proberen omdat het wel erg opvallend werd zoveel latere MA's. Vond die medicijnen gebruiken ook wel erg spannend, aangezien er niet echt iets mis is met mij en ik al gezonde dochter heb. Maar het zijn hele kleine risicos, zo heb je geloof ik max 1% meer kans op hazenlip en iets meer kans op klein/licht kindje. Nou deze heeft mooi lipje en weegt waarschijnlijk kilo meer dan dochter
Ohhh Bee80 ik zie inderdaad weinig op je dipsticks maar je Sensitest lijkt is volgens mij wel duidelijker. Maar wat je zegt, je zal het zelf het beste voelen.... desondanks vind ik het er nog niet verloren uitzien!
Ik vind die sensitest wel echt donker hoor! Die midstream. Zeker opgelopen. Poeh spannend zeg. Donderdag nog eens testen en fingers crossed!
Ja het probleem is alleen dat ik die eerste midstream 's middags om 18u ofzoiets had gedaan, dus met totaal ongeconcentreerde urine. 's Morgens was ie waarschijnlijk donkerder geweest. Dus vraag me af of er eigenlijk dan wel echt oploop is.
De vraag is altijd of ochtendurine nou echt zo geconcentreerd is. Dat hoeft helemaal niet. En zolang je niet vijf liter thee of 25 biertjes hebt gedronken en zo goed als kleurloos plast zal het wel meevallen met de ongeconcentreerde urine. Feit is, er zit hcg in je urine. Helaas weet je niet hoe dit afloopt. Klote is dat je dit al zo vaak hebt gehad met slechte afloop. Dus ik snap je terughoudendheid in ‘blijheid’. Meer dan afwachten kan je niet doen. Evt zou je een predictor kunnen doen, morgen bv, de early en de dag erna de express. Ik hoop dat dit kleintje bij je mag blijven
Ik hoop het ook!! Ik denk dat ik het maar afwacht, iig tot donderdag, want raak alleen maar meer gefrustreerd door al dat testen
Heb je een huisarts die een beetje meewerkt/denkt? Anders zou je ook twee keer bloed kunnen prikken deze week. Weet je meteen of er niet een rare kruisreactie is met andere hormonen en of er oploop is.
Ik moet morgen toevallig toch naar de huisarts dus kan het vragen. Maar heb dat al een keer eerder meegemaakt en toen had ik ook bloed laten prikken en er was inderdaad wel oploop. Dus de huisarts feliciteerde me terwijl ik zelf al voelde dat het toch niet goed was. Dus ook dat biedt niet altijd duidelijkheid helaas. Ik denk dat ik maar gewoon afwacht en op mijn gevoel moet vertrouwen.
hier helaas een negatieve test. ik dacht gisteravond even van zou het dan toch toen beide katten bij me op de bank kwamen. de ene is in deze periode zelden binnen en komt helemaal niet uit zichzelf bij je liggen en lag gisteren op mijn schoot
Ik durf niet meer te testen Ik voelde vannacht ook menstruatiekrampen. Dus ik wacht denk ik tot vrijdag wacht en als ik dan geen bloed zie waag ik nog een testje. Nu de dipsticks opgedroogd zijn zie ik trouwens wel verschil. Als in: de onderste zie je helemaal niks meer maar op de bovenste een soort van tuurstreep. Misschien toch een beetje oploop dan? Zal trouwens wel weer niet te zien zijn na uploaden. Ik maak mezelf weer helemaal gek *edit: op de linkse zie je de tuurstreep. Op de een of andere manier worden mijn afbeeldingen steeds gedraaid hier.