Testen kunnen je zo onzeker maken... beter alleen naar predictor ki j ken, ze zijn duur maar scheelt vaak hoop stress. Ik verwacht dat je daar vanmiddag of morgen alweer mooiere streep op hebt . Even duimen draaien. Ik heb vaak bloedtesten gehad en dan had ik een waarde van 400 hcg op 14 dpo en was test ook geen knaller (ook prrdictor niet) terwijl dat een megahoge waarde is voor nod.
Ik zou zoooo graag ook weer een test kunnen doen baal er zo van dat ik geen man heb.... Maar ik laat mn kop niet hangen. Straks even naar de markt en andere dingen doen. Mn zinnen verzetten
Nee hoor super prima! Vanaf 100 op 14 dpo is goed (en jij komt daar zeker aan dan) maar er zijn zelfs gevallen die met 25 hcg doorgaande zwangerschap hebben. Gefeliciteerd meis! Mag je over 2/3 dgn nog eens prikken?
Maar ook goed als ik op 8/9 dpo al een tuurstreep had op de sensitest dipstick? Ik heb wel gevraagd of ik nog mag prikken en word daarover teruggebeld. Heel vervelend dat het weekend er tussen zit. Zal ik dan beter vandaag prikken of maandag?
Beste is maandag dan.. hcg moet in 2/3 dgn verdubbeld zijn dus dan zou je maandag zeker 400 verwachten. Als je het vandaag doet heb je grote kans dat je niet genoeg kunt opmaken uit de uitslag. En dan morgen nog predictor Edit: als het maandag wat minder is ook niet erg trouwens. Je hebt online handige hcg calculator.
MA bedoel je? Missed Abortion, ik had telkens perfecte echo's en dan bij 3e (de 1 na laatste zelfs pas bij de 5e) echo bleek het kindje/vruchtje ineens overleden. Bij de 1e 2 MA's waren ze al 2 en 3 weken overleden je "mist" dan dus letterlijk de miskraam. Moest telkens zelf opwekken met medicatie.