Wie is er ook rond de 40 en heeft nog een kinderwens?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bee80, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ah nee... :$
    Ja, de predictor is ook niet meer wat het was ofzo. Zelf heb ik het nooit gehad maar inderdaad de laatste tijd hoor ik het vaker.

    Jammer @faith81 ik had goede hoop voor je. Sterkte met de teleurstelling. En snel weer door naar een nieuwe kans.
    Knuffel


     
    faith81 vindt dit leuk.
  2. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    @Kramertje heb je al zicht op wanneer je tp gaat zijn? Ah, ik duim zo voor je... ❤️
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Nee nog niet. Afgelopen vrijdag op cd12 echo gehad en bloedgeprikt. Bloedwaarden waren goed maar bms nog te dun (5.5mm). Dus verhoging van de Progynova en aankomende woensdag weer echo. Op zijn vroegst maandag tp maar kan ook nog iets langer duren als woensdag het bms nog niet voldoende gegroeid is.
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  4. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Ah wat enorm balen zeg :(
     
  5. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Oh, maar wel deze maand dus als het goed is.
    Ik zie dat het jullie laatste embryo is. Ik heb zelf op dat kruispunt gestaan dus weet hoe zwaar het daar is. Hopelijk wordt dit je plakker ♥️

    Heel veel liefde en baby dust jouw kant op @Kramertje

     
  6. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    682
    113
    Zuid-Holland
    Ach balen zeg!
     
  7. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ik lees toevallig ergens anders dat @vlinderCN gisteren is bevallen van een zoon! Gefeliciteerd! Hoe gaat het?
     
  8. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Ja zeker, daar ga ik wel vanuit! Vorige keer op cd24 de tp gehad en zit nu op cd15.
    We hebben helaas iedere poging op het eindstation gestaan omdat we steeds maar 1 of 2 embryo's (welke ik dan ook liet terugplaatsen) hadden en dan ook direct weer klaar waren. Nu voor het eerst cryo's dus iets meer terugplaatsingen gelukkig. Hopelijk wordt dit zeker onze plakker, 3x is scheepsrecht binnen 1 poging, zo niet, dan starten we in augustus met een nieuwe poging, we geven niet op en gaan gewoon door!
     
    Thirza78 en Bee80 vinden dit leuk.
  9. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Heel spannend allemaal! Veel succes alvast!
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  10. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Dank je! Ja gisterochtend na een supersnelle bevalling, gelukkig maar want het blijft een hel:rolleyes:. Alles gaat goed met ons. Vind het wel moeilijk aandacht verdelen, liefst wil ik hele dag cocoonen met baby maar dochter wil ook :roflmao:(hele dag kusjes geven aan broertje).
    Jij bijna op de helft visje!
    Wow @Bee80 en jij hebt termijn echo al gehad en nipt?
     
    Jorietje, Bee80 en Kramertje vinden dit leuk.
  11. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Wauw, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is gegaan!

    Ja termijnecho gehad en vandaag bloed laten prikken voor de Nipt. Hopelijk alles goed!
     
  12. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Pittig @Kramertje
    Hopelijk blijft icsi6 jullie bespaard! :rolleyes::thumup:

    @vlinderCN ook hier: gefeliciteerrrrdddddd

     
    Kramertje vindt dit leuk.
  13. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Best bewaarde geheim wat je niet deelt met vrouwen die nog moeten bevallen van hun eerste nadat ze 25 weken zijn, maar inderdaad bevallen is de hel op aard.... ik ga het weer beleven, hoop dat het meevalt deze keer. Na 9 uur hevige weeen en 2 cm ontsluiting had ik het ook wel gehad ja :roflmao:
    Maar fijn dat hij er is! En je hoeft nooit meer!!! (Of gaan jullie ooit nog voor een derde??:eek:)
    Mijn zoon geeft nu de hele dag kusjes op m’n buik, ben benieuwd hoe dat straks gaat en of hij niet stikjaloers is. Ja al bijna op de helft, gaat echt enorm snel ineens!
     
  14. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Haha oeps ja maar ja iedereen weet toch dat er constructiefoutje is gemaakt :confused: maar de beloning is zo groot dat is toch het cliché maar zo waar. En nee we vinden het mooi geweest ;), 6x zwanger geweest, die angsten, misselijkheid, miskramen.. dat lot ga ik sowieso niet meer tarten en 2 kids meer dan genoeg.

    Ah lief dat kusjes geven op je buik, komt vast goed ook straks met zn lieve zusje.
     
  15. madelief78

    madelief78 Bekend lid

    26 feb 2009
    561
    63
    28
    @vlinderCN
    Gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Fijn dat je een vlotte bevalling hebt gehad. Ik wens je een goed herstel.
    Met veel coconnen en kusjes en knuffels.
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  16. madelief78

    madelief78 Bekend lid

    26 feb 2009
    561
    63
    28
    @faith81 wat enorm balen zeg. Zeker als je al een sprakje hoop voorbij ziet komen.
     
    faith81 vindt dit leuk.
  17. madelief78

    madelief78 Bekend lid

    26 feb 2009
    561
    63
    28
    @Visje wat heerlijk al die kusjes op je buik. Je zoontje zal straks vast dol zijn op zijn zusje.
    Wat bij ons hielp tegen het jaloers gedrag was betrekken bij alles wat gedaan moet worden. Flesje geven, luierverschonen, badje maken. We hebben onze oudste een jongens pop gegeven een paar maanden voor de jongste kwam. Hij gaf de pop een flesje als ik de jongste een flesje gaf.
    Ik merkte dat het echte lastige pas kwam zodra de jongste aan zijn speelgoed kon komen.
     
    Visje79 vindt dit leuk.
  18. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik vind het maar moeilijk nu, pittig dagje waarbij dochter veel negatieve aandacht vraagt. Ze wordt er wel bij betrokken maar is nogal hardhandig dus dat is ook lastig en echt iets doen (aankleden, luier, in bad, borstvoeding :D) kan ze natuurlijk ook niet.
     
  19. madelief78

    madelief78 Bekend lid

    26 feb 2009
    561
    63
    28
    Ja dat is ook lastig. Het is ook een hele een hele overgang voor zo'n kleintje.
    En voor jezelf ook. Aandacht verdelen, baby heeft de meeste zorg nodig, zelf nog een het herstellen, hormonen die ook niet altijd mee werken. Het is een pittige tijd. Het heeft tijd nodig om aan elkaar te wennen en het kan echt wel een paar weken duren voordat het zo ver is.
    Succes in deze tijd.
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  20. madelief78

    madelief78 Bekend lid

    26 feb 2009
    561
    63
    28
    Met mij gaat het vandaag slecht. Moet echt om alles huilen. En eet de hele dag door.
    Nu mijn lichaam zich echt hersteld, eerste dag zonder bruine afscheiding en test bijna wit, besef ik me dat deze zwangerschap er nu echt op zit zonder het resultaat waar ik op had gehoopt en had gewenst.
    Vandaag ook afscheidsmusical van de oudste en morgen afscheid van de basisschool. Dat is ook wel een dingetje merk ik.

    Op de foto zie je mijn testen van vorige week maandag, vrijdag en vandaag. Ze lopen goed af nu.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina