Wie is er ook rond de 40 en heeft nog een kinderwens?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bee80, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Ik denk eigenlijk nu al dat het niet raak is. Ik krijg altijd steekjes op dezelfde plek in mijn hoofd, een week voordat ik ongesteld moet worden (ja heel vaag). En helaas voel ik ze nu ook al.
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Balen dat je dit al zo voelt. Heb je dit nu nog steeds?? Ik heb normaliter al vanaf de eisprong klachten als zere tepels, zere borsten, menstruatieachtige buikpijn, rugpijn, misselijk en vermoeidheid, echt van die progestron kwaaltjes. Maar nu helemaal niets! Enkel sinds gisteren in de avond wat menstruatieachtige buikpijn/ steekjes (minimaal) en sinds vanmorgen wat lage rugpijn met een soort steekjes naar mijn bil, maar verder gewoon niets!
     
  3. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Oh wat spannend! Wanneer kun/ga je testen?
    Ik kon vannacht weer niet slapen en ineens voelde ik vanalles waardoor ik dacht 'zou het?', maar nu voel ik helemaal niets meer. Behalve precies zoals ik me altijd voel voordat ik ongesteld moet worden (inclusief steekjes in mijn hoofd ja). Dus ik verwacht gewoon mijn menstruatie over een paar dagen. Ik duim voor jou! :thumup:
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Ik zit vandaag pas op 5 dpo, dus voorlopig niet. Wil ook pas rond 12 dpo gaan testen. Hou niet zo van die tuurtestjes, daar word ik aleen maar zenuwachtig van... hahaha. Heb liever meteen duidelijkheid. Wanneer wil jij gaan testen, hoeveel dpo zit je nu?
     
  5. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Haha ja precies. Ik zit nu op 8 of 9 dpo. Weet niet of ik ga testen. Heb er niet zoveel zin in omdat ik ervan overtuigd ben dat het niet raak is. Maar ik ken mezelf, zou zomaar kunnen dat ik ineens toch testdrang krijg.:roflmao: Zo ja, dan test ik zondag.
     
  6. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    En.....? Testdrang gehad ...?
     
  7. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Pfff ja...helaas wel. Ben er alleen maar gefrustreerd door geraakt. Ben vandaag 11 of 12 dpo en gisteren een heeeeeeel licht tuurstreepje op de sensitest (krijg het niet echt op de foto. Maar heb letterlijk 0 symptomen en voel me eigenlijk zoals bij eerdere biochemische zwangerschappen. Dus geloof niet dat het goed is. Dus vanmiddag had ik behoefte aan duidelijkheid en heb een Predictor early gedaan (met middagurine). Ook daar net zo'n vage tuurstreep. Dus voor mijn gevoel niet goed, maar ik had liever een helemaal witte test gehad. Dan was het tenminste 100% duidelijk .
     
  8. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Foutje
     
  9. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Dit zijn ze..maar door het uploaden zie je wrs niets/weinig
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Ik zie ze op beide hoor, heel spannend!! Bij laten innesteling en 11 dpo lijkt de streep me niet zo raar!!! Ik ga duimen dat ie oploopt :thumup:
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  11. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Ja het kan hoor. Maar het is vooral het feit dat ik eerst wel iets voelde en ineens eigenlijk helemaal niks meer (geen steekjes, geen gevoelige borsten). En ik heb best vaak slecht oplopende en weer aflopende testen gehad en dan voelde ik ook altijd dat er geen symptomen (meer) waren. Vandaar dat ik nu heel negatief ben.
     
  12. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Ohhhh dan hoop ik toch dat je de komende dagen positief verrast gaat worden ;)
     
  13. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Thanks! Dat zou geweldig zijn natuurlijjk.
    Hoe gaat het met jou?
     
  14. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Test weer witter dan wit vanmorgen. Dus op naar de volgende ronde.
    Ben wel blij dat mijn lichaam alles zo duidelijk aangeeft.
     
  15. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    :( balen. Op naar de volgende ronde!
     
    Bee80 vindt dit leuk.
  16. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Ja goed. Vandaag 9 dpo. Vandaag dipje in mijn temp. Heb na eispong rond de 37 en vanmorgen ineens 36,7.
    Weinig symptomen verder, af en toe in de avond wat lage rugpijn of menstruatie-achtige buikpijn, maar verder niets. Van de week 1 dag 1 pijnlijke borst maar was de volgende dag alweer weg. Gisteren de hele dag missleijk en duizelig.

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar probeer nog maar even rustig af te wachten!
     
  17. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Gaat bij jou alles nog goed? :)
     
  18. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Spannend! Duim duim duim:thumup:
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  19. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Hier ook 40 en beval als het goed is een paar weken voor mijn 41e in juli...geen kinderwens meer na 7x zwanger te zijn geweest en elke x kotsmisselijk etc :( . Dit was echt de allerlaatste keer zelfs als dit weer was mis gegaan/mis gaat (blijf het ontzettend spannend vinden na al die miskramen). Wij werden gelukkig telkens binnen paar rondes zwanger maar de miskramen kostten erg veel tijd, anders was ik 1,5 jaar geleden al "klaar" geweest. Weet niet of ik jonger minder kwalen zou hebben gehad maar ik fiets er nu helaas niet doorheen.
    Ik heb in NL, dusseldorf viva neo, uz gent, immunoloog in Düsseldorf en part. arts in belgie gezocht naar oorzaak van miskramen. En uiteindelijk heb ik 3 mogelijke oorzaken, waaraan we gewerkt hebben (o.a. prednison geslikt deze keer) en deze uk is wel door blijven groeien.

    Iedereen veel succes en sterkte in de weg naar je grootste wens.
     
    Thirza78 en Bee80 vinden dit leuk.
  20. faith81

    faith81 Actief lid

    29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    Goedemorgen

    Mag ik hier ook mee komen kletsen. Ik ben 39 jaar, we hebben een zoontje van 4 en zouden nog heel graag een tweede kindje willen. Afgelopen maandag was mijn NOD, maar nog niet ongesteld. Ik had gisteravond wat buikpijn (maar kan ook van teveel chocolade over de dag komen), maar dacht oh dat is morgenochtend rood, maar gelukkig niet. En de sinaasappelsap smaakt me niet en heb ook een rare smaak in mijn mond en komt me soms wat op.
    Gisterochtend getest en er leek een heel vaag streepje zichtbaar (zie mijn man ook en die ziet dat normaal niet als ik het denk te zien).
    Gisteren nieuwe testen gehaald en ga morgenochtend als ik nog niet ongesteld ben weer testen, maar begin stiekem wat hoop te krijgen en hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt.
     
    Bee80 en Visje79 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina