Wie is er ook rond de 40 en heeft nog een kinderwens?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bee80, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Hahaha ja echt wel!

Thirza78 vindt dit leuk.
  2. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ja, dat is niet te missen... van harte gefeliciteerd met team blauw

Bee80 vindt dit leuk.
  3. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Wauw wat fijn! Even geleden heb ik tips gekregen van oa @Kramertje en @vlinderCN en nu lees ik dat jullie zwanger zijn (tot zover ik heb kunnen lezen). Gefeliciteerd, het is jullie zo gegund!!

Kramertje vindt dit leuk.
  4. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    Dank je, Ik ben 3 wkn geleden bevallen. Hoe gaat het bij jou dan?

5. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Ach wat leuk! Gefeliciteerd!

Hmm hier nog steeds helemaal niets. Nog steeds braaf aan de vitamines, conceive plus en granaatappelsap. We moeten het tot september zelf proberen en daarna worden we doorverwezen naar een gynaecoloog.

6. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    Ja je weet toch niet waar het aan ligt he en elke maand kan het raak zijn en anders is het zo al september. Veel succes

7. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Helaas weer foute boel hier denk ik. Vrijdag bloed geprikt en hcg "maar" 28. Sinds gisteren buikpijn en sinds vanmorgen licht bloedverlies. Vanmorgen weer bloed wezen prikken en vanmiddag na 15:00 uur de uitslag. Maar ben er bang voor......

Ik lees dat het bij jullie nog niet gelukt is? Balen zeg! Hier lukt het wel, maar het groeit steeds niet door, wordt er inmiddels een beetje moedeloos van...:(

8. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    Ah nee :( wat erg voor jullie, even afwachten maar zou ook van foute boel uitgaan eerlijk gezegd.. jemig zeg. Wat ik frappant vind, is dat het nu steeds eerder lijkt mis te gaan. Ik heb daar wel eens over gelezen tijdens al mijn "research" naar herhaalde miskramen maar weet even niet precies meer waar dat dan mee te maken had. Ik dacht je nk cellen, i.i.g. iets immunologisch. Icsi 6 zou je met prednison krijgen toch? Misschien loont het nog de moeite om bij cuypers toch nk cellen te onderzoeken ook al gelooft gent daar niet in. Misschien kun je het in de Facebook groep eens navragen, heb het vaker gelezen.
    Maar goed misschien loop ik op de zaak vooruit en is dit een trage starter...

9. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Ja ik ga uit van het ergste en eerlijk gezegd klopt mijn gevoel ook altijd wel wat dit betreft helaas. Bloedverlies is nu weer weg, maar heb wel enorme buikkramp. Ja raar he! In Nederland 3 terugplaatsingen gehad aarvan 2x zwanger en misgegaan rond de 10 weken. Nu in Gent 3 terugplaatsingen gehad waarvan 2x zwanger en beide keren bioschemisch en mis tussen 4-5 weken. 19 augustus sowieso een evaluatiegesprek met mijn arts. Weet even niet zo goed wat nu wijsheid is. Uiteindelijk heeft Gent ons niet heel veel meer gebracht dan Nederland. Ja mijn veel te trage schildklier is ontdekt en wel meer terugplaatsingen binnen 1 poging maar die poging in Gent is wel 3x zo duur als binnen Nederland.... Heb ook inderdaad aan C&C gedacht. Maar denk dat dat pas volgend jaar wordt. Als dit mis blijkt eerst ff 3 maanden rust. Augustus starten kan niet want dan vallen mijn punctie/tp in mijn vakantie en september starten kan niet want dan zou ik nog op vakantie zijn. Wordt dus altijd pas oktober dan. Zit nu al sinds februari 2019 aan de hormonen van ICSI pogingen, zwangerschappen, miskramen, cryo terugplaatsingen, etc.. dat ik mijn lijf ook even wat rust wil geven. En mentaal is het inmiddels ook wel nodig. Waar ik altijd redelijk positief ben en blijf, begint de moed me inmiddels wel een beetje in de schoenen te zakken....

10. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    Ja met de vroege miskramen weet je het meestal wel :( ik hoop nog even op een wonder voor je.
    Heel pittig dit, vind je altijd zo positief maar joh soms is het gewoon echt teveel allemaal en constant dat ziekenhuisgebeuren... als je de rust hebt om even afstand te kunnen nemen op vakantie zou echt fijn zijn. Gelukkig heb je nog goede voorraad maar qua leeftijd zou ik persoonlijk alles uit de kan halen (na je vakantie ;) ) en ook nog bij cuypers proberen, die toch veel met 40plussers werken, zal wel nog duurder zijn maar dan heb je wel alles geprobeerd.
    Hoe is de dna fragmentatie van je man trouwens?

11. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Ben bang dat die wonderen ons niet gegund zijn helaas :(
    Ja die leeftijd he, dat speelt heel erg mee, maar moet nu wel afstand nemen want het past nu gewoon echt niet de aankomende maanden.
    Wacht eerst eens het gesprek af in Gent 19 augustus en anders kan ik altijd nog een intake doen bij C&C. Mijn arts had voor deze tp wel al aangegeven dat als het zou mislukken ik bij een volgende tp prednison zou gaan krijgen.
    DNA fragmentatie hebben ze nooit onderzocht. Wel kregen we te horen na de ICSI poging en we 4 embryo's hadden dat de embryo's er goed uitzagen en minder dan 10% fragmentatie hadden. Geen idee of dit er iets mee te maken heeft....?? Tevens had mijn man alle vorige pogingen tussen de 100-500 duizend zaadjes na opwerking en deze poging bleek hij er 1,5 milj. te hebben na opwerking. Was dus echt verbeterd (hij zit ook sinds november vorig jaar aan de zink, selenium, foliumzuur en ubiquinol). Wellicht heeft dat geholpen ;) Ze zaten op het randje om toch IVF te gaan doen ipv ICSI.

12. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    Volgens mij kun je die dna fragmentatie in zaad niet zo vertalen naar die in embryos alhoewel het er niet goed voor zal zijn. Oh ja je man slikt al tijdje suppl. Denk dat het wel daardoor kan komen dat het er nu veel meer waren. Je maakt dan ook op de natuurlijke manier meer kans dus zou dat zeker doorzetten, naast gezonde leefstijl en weinig stress :) zou ook vit C, E, D en b12 doen en evt acetyl l carnitine (dat zit allemaal in die proxeed plus die gent voorschrijft bij hoge dna fragmentatie). Je hebt ook nog punalpin plus wat volgens een onderzoek zou werken. Die dna fragmentatie test kost trouwens maar 52,- extra dus zou dat zeker een keer mee laten testen, goedkoper dan al die suppl ;)
    Hoop dat je vakantie wel door kan gaan ivm corona, gaan jullie (ver) vliegen?

13. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Ohh... hahaha. Dat vond ik sowieso het rare van Gent, ze hebben nooit het zaad van mijn man getest o_O Ik slik zelf sinds een tijdje de vitamines van Rika Lukac. Mijn man slikt deze ook mee (contact met haar gehad en zij gaf aan dat ze voor de man ook heel goed zijn). Zit ook wat jij aangeeft de acetyl l carnitine in. Of zou jij zeggen dat hij beter de Proxeed plus kan slikken (wellicht na die dna fragmentatie test)? Zal het sowieso eens aangeven in Gent bij onze evaluatie.

Dat hopen wij ook. Gaan het 1e weekend van september met het hele gezin ene lang weekend naar Duitsland voor de 70e verjaardag van mijn vader en 19 september gaan we 12 dagen naar Corfu. Hebben een villa gehuurd via Eliza Was Here. Dus enkel alleen vliegen en verder zijn we op ons zelf met huurauto, eigen villa, zwembad, etc. Hoop dus dat we tegen die tijd wel die kant gewoon op kunnen. Ben wel toe gaan een ontspannen vakantie :eek:

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ach @Kramertje wat vreselijk klote weer. Hcg van 28 is wel heel laag... En icm de buikpijn en bloedverlies ben ik ook bang dat het afkomt.
    Wat verdrietig zeg...

15. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Net resultaat binnen van de nieuwe bloedtest.. HCG staat op 11. Weer een biochemische dus... pffff.... het is ons weer niet gegund :cry::cry:

3 jaar bezig, 4 zwangerschappen en nog steeds met lege handen....:( Ben en probeer altijd positief te zijn, maar de moed begint me langzaam in de schoenen te zakken momenteel...... 19 augustus een evaluatiegesprek met onze arts. Starten voor ICSI-6.... ik had het niet gehoopt, maar toch zal het moeten gebeuren...pfffff. Zal pas oktober worden voor ons, ivm een weekend weg en vakantie in september. Ga mijn lijf eens 3 maanden rust gunnen. Zit sinds februari 2019 non stop onder de medicatie en hormonen, door ICSI pogingen, zwangerschappen, miskramen met nasleep, cryo terugplaatsingen, etc. Het is even klaar nu. Ikzelf, maar ook mijn lijf hebben even rust nodig momenteel.... We gaan de evaluatie even afwachten, lekker op vakantie in september en dan kijken we wel weer verder. Voor nu wil ik het even niet meer.

16. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat klote zeg :cry:. Sterkte, dikke knuffel.

17. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    Onee he. Wat een verdrietig nieuws.
    Heel veel sterkte! Dikke knuffel

18. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    @Kramertje, wat ontzettend verdrietig. Het lijkt me heel verstandig dat je jezelf lichamelijk maar ook geestelijk nu even rust geeft. Het lijkt me heel heftig wat jij allemaal hebt meegemaakt de afgelopen jaren.

Vanuit hier: een dikke warme knuffel en ik wens jullie heel veel sterkte toe.

19. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    @Kramertje waar je al bang voor was maar heel stiekem houd je klein btje hoop dus komt toch als een klap. Ongelooflijk klote dit...wil je heel veel kracht en moed toewensen om dit weer te verwerken en aan een volgende poging te gaan denken. Hopelijk helpt de vakantie en kun je ervan genieten. Hele fijne bestemming met goede organisatie, hebben t zelfde gedaan 4 jaar geleden.

Die proxeed plus zou ik pas na dna fragmentatie test nemen, is erg duur. Punalpin zelfde.

20. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Lieve @Kramertje au, mijn hart breekt voor je. Wat verdrietig.
    Hebben jullie al genetisch onderzoek laten doen? Het klinkt alsof ergens het DNA niet meewerkt :cry:. Mochten jullie de moed weer gevonden hebben, dan zou ik daar eerst om vragen. Maar voor nu... heel veel sterkte en dikke knuffel.

Deel Deze Pagina