pff, zojuist gewoon weer bijna in slaap gevallen. terwijl ik afgelopen nachten wel goed geslapen heb heb al even gegoogled en kan een bijwerking van de prik zijn. hopelijk is het over een paar dagen weer wat beter
oh balen maudje en zeker omdat je overtijd bent. hoop voor je natuurlijk dat je over een paar dagen alsnog een positieve test hebt.
oh balen maudje en zeker omdat je overtijd bent. hoop voor je natuurlijk dat je over een paar dagen alsnog een positieve test hebt.
Hij staat nu op vandaag kan ik testen maar hij werkt niet goed bij mij Eigenlijk morgen maar als ik mijn eisprong later heb gehad dan zaterdag heel misschien zondag
ik was gisteravond ineens heel erg duizelig, moest me gewoon even vasthouden. ik heb wel eens gelezen dat dit door de innesteling kan komen, iemand daar ervaring mee?
Ik heb dat ook regelmatig gehad deze ronde, maar nog steeds omo witte testen Dus eigenlijk geen idee waar het door komt
hi. Ik ben (net) 37 en met kinderwens, ik heb zelf geen kinderen, mijn vriend heeft twee pubers uit zijn vorige relatie. We zijn nu 9 rondes verder (we gaan de 10e in), heb 1 vroege miskraam gehad, helaas na positieve test een paar dagen miskraam gekregen. Verder volgens mij nog een keer raak maar ik test niet voor NOD, toen zette ook weer flinke krampen in 1 dag na NOD voor twee dagen, dus was volgens mij weer een mislukte innesteling/ vroege miskraam. 4 september heb ik een afspraak bij de gynacoloog/fertiliteitsarts in het ziekenhuis.