Ik had het gelezen inderdaad, maar vroege overgang (ik ben 38) zit niet bij ons in de familie. Heb ookneigenlijk geen flauw idee of dat erfelijk is eigenlijk
Bij mij zit het wel in de familie. M'n oma, m'n moeder beide met 35 en 36 jaar in de overgang en vanaf die leeftijd dus geen cyclus meer. Ik ben 41 en heb nog steeds een mooie cyclus en gyn zei dat ik nog lang niet in overgang kom. Hormonen geprikt en AFC van 10 Dus ja... Het lijkt erfelijk maar kan dus wel ineens generatie overspringen ofzo?
Voor zover ik weet zit het bij ons ook in de andere generaties niet. Maargoed, ik ga het zien als ik naar het ziekenhuis moet
Jeetje zeg, wat klote zeg. Die test is echt heel duidelijk. Hoe kan dat nou. Weet je zeker dat het je menstruatie is?
Ja, zit op cd 27 / 11 dpo vandaag. temp gedaald naar 36.3 en echt rood bloed. Komt langzaam op gang maar is wel rood. Cyclus tussen de 26 en 30 dagen. Edit: vanmorgen ook een negatieve 2v5. Was ik vergeten te vermelden.
@Asil wat een horror zo'n vals positieve test Het mag niet mogen... Wat een shitzooi! Hier zitten de zwemmers er weer in. Deze iui ook 1ste keer zonder bloedverlies nadien. Afgelopen 2x echt flink gebloed direct na iui en nu een andere vpk die kennelijk wat voorzichtiger was. Voelt wel goed. Ga vanavond starten met utrogestan, aangezien ik de vorige keren 10dpo al ongesteld werd. Ik heb deze keer een positieve mindset, en heb met mezelf afgesproken dat ik pas 13 dpo ga testen.
Ik 6/11 voor het eerst weer een meting sinds 2018 voor IUI, ga ook ondersteuning vragen. Al 11 IUI gehad zonder resultaat... Jij nu in de wachtweken... spannend
nee gelukkig weinig last van, af en toe pijnlijke borsten vandaag voor echo geweest, aan beide kanten een mooi eitje donderdag iui
Hoi mensen mag ik meekletsen? Schrik niet maar Ik ben 44 en ik weet dat mensen daar hun oordeel over hebben. Ik heb nog wel een eisprong maar geen man. Ik mag in Nederland geen ivf meer doen maar wil naar Spanje. Daar adviseren ze een donoreitje omdat ik al zo oud ben al heeft mijn oma nog kinderen gekregen op d'r 46e en 48e. Maar ik moet echt een lening afsluiten of iets regelen met mijn ouders want ik durf niet met zulke eitjes als de mijne ivf te doen. Ik heb maar 1 kans en ik heb nog een zaaddonor nodig ook. Oh ellende en ik heb al een traject achter de rug met ivf en 4 jr mmm.
Nee hoor geen oordeel, ik ben 43 en wordt over paar weken 44 Ja voor onze leeftijd wordt niks meer vergoed helaas Anders hadden we na 6 maand naar de huisarts kunnen gaan voor doorverwijzing. Hoop dat je gauw wat regelen kunt Welkom en succes
Welkom. Wat heftig dat je al een traject erop hebt zitten. Je hebt nog geen kinderen? En ben je wel eens zwanger geweest in die 4 jaar? Je zou kunnen proberen als je voor eiceldonatie gaat of ze de cyclus van je donor en jou matchen en evt kijken of er bij jou ook eitjes groeien en bevruchtingen ontstaan na ivf/icsi. Of is er iets mis met jouw eicellen (behalve leeftijd)? Omdat je het niet aandurft met eigen ei. Op zp is ook een topic voor vrouwen die dmv eiceldonatie zwanger zijn geworden of willen worden. Ik wens je veel succes!
Hoi visje iedereen zal me onderhand wel kennen hier want ik zit hier sinds 2008 en ben 10 jaar gruwelijk gruwelijk ziek geweest van lyme. Nu is het eindelijk beter aan het gaan maar ik was dus 33 toen ik lyme kreeg,overal allergisch en ik kon niet ontgiften/ detoxen wat ik niet wist en een grote nachtmerrie. Ik heb tonnen antibiotica gehad en ik ben door antibiotica 1x zwanger geraakt maar ik wist al dat het kindje dood zou gaan vantevoren en niemand nam me serieus. Ik had een tweeling,eentje met kloppend hartje,de ander niet. Bij de 10 weken echo 1 baby'tje we waren zo ♥ ❤ Maar met de 12 wk een MA. Toen zijn we nog naar Düsseldorf geweest maar was ook niets. Ik had nooit de mmm in moeten gaan toen ik zo ziek was. Echt spijt van. Trouwens 1 eileider heeft prut eitjes omdat die ooit een infectie heeft gehad,AMH was toenertijd goed voor mijn leeftijd en eitjes waren heel gezond maar in 2017 ben ik zo ziek geweest dat ik niet eens zin in sex had en geen eisprongen meer. Nu ik weet wat het met mijn lyme is heb ik mezelf bijna genezen. Ik hoop en duim in december. Ps nee geen kindjes! Oh en mijn moeder kwam ook pas in de overgang met 55. Maar toch durf ik niet .
Wat een heftig verhaal zeg. Wat erg van het verlies van je kindjes Hopelijk zijn de omstandigheden nu optimaal om wel een blijvende zwangerschap te krijgen, met of zonder eigen ei.