Welkom, wij schreven toen je in verwachting was in hetzelfde topic. Zo erg voor je dat je toen je kindjes bent verloren. Volg je droom, spring erin en dan kan je later terug kijken naar dat je alles hebt gedaan wat in je macht lag. En wie weet heb je nu eindelijk geluk en krijg je toch nog een wolk van een baby. Wel fijn dat je Lyme aan de beterende hand lijkt!!
Hey! Kreeg geen meldingen meer. Hier gaat alles goed. Heb al een heel flinke buik en meneertje trappelt flink de hele dag door. Heb helaas wel last van zwangerschapsischias en dat is best lastig met mijn dochtertje . Maar als dat het enige is dan klaag ik niet hoor!
Dank je wel,lief van je. Dames allemaal bedankt! Vind het zo lief. Panter weet jij ook nog dat Suzy toen zwanger was en juulzon? Die waren ook echt zoo lang bezig. In 2013 was dat geloof ik. Iets anders..ik zou zo graag een draagmoeder vinden met donorsperma. En dat niet in het ziekenhuis laten doen maar volgens mij moet je dan 3 jaar getrouwd zijn *zucht* Ik weet haast zeker dat mijn kindje niet blijft zitten door lyme en dan ben ik 10 000 e kwijt en bij een draagmoeder moet ook nog geadopteerd worden door mij. Dus een of andere kerel zou dan beslissen of ik een goede moeder ben. God ik heb echt verdriet maar dat hebben we hier allemaal.
Ok nog 1 dingetje en dan hou ik mijn mond kan iemand mij via pm vertellen wat de verschillen zijn tussen de soorten behandelingen in ivf spain? Ik heb daar printscreens van maar snap het niet en geen idee of ik dat mag posten hier.
Ik denk dat je je vraag misschien moet stellen in het eiceldonatie topic of een eigen topic moet openen. Die hebben mogelijk ervaring met ivf-spain. Succes
Van de andere dames staat me niet echt meer zo bij. Schreven die ook in ons topic toendertijd? Draagmoederschap dat weet ik niet hoe dat geregeld is. Qua ecd is het eitje natuurlijk gezond, en niet aangetast door Lyme. Wie weet pakt dat dan toch wel, mss ondersteund met prednison om je weerstand even te onderdrukken zodat innesteling beter gaat? Mijn schoonzus heeft ook Lyme, is daar ook echt heel ziek van geweest. Tot verlammingsverschijnselen aan toe. Zij heeft uiteindelijk wel 2 kinderen gekregen na een aantal mk, maar volgens mij wel met prednison. Zal haar even vragen binnenkort, hoe dat bij haar ging.
Spannend, kom erbij op de wachtbank! Nu dagen tellen, hier zijn de eerste 2 wachtdagen al voorbij. Vind de tijd zo kruipen altijd op de wachtbank...
@DutchPrincess heb m'n schoonzus even gevraagd. Zij heeft chronische Lyme, doordat het niet op tijd herkent en behandeld is. Zij is zwanger geworden na een aantal miskramen, zij had tijdens het proberen en tijdens de zwangerschap amoxicilline. Das een breed spectrum ab. Zij zei dat ze dat gebruikte om lyme te onderdrukken en te voorkomen dat de baby besmet werd in de baarmoeder. Maar het is al een poos geleden dat ze zwanger was, dus helemaal precies weet ze het niet meer. Vanaf wanneer ze tijdens de zwangerschap gestopt is of dat ze het doorgebruikte dat weet ze niet meer terug te halenm Nu is geen Lyme patient hetzelfde, dus ik weet ook niet of het voor iedereen werkt. Zij is onder behandeling van het umcg te Groningen.
Panter dat iswat ik ook zou moeten zoals jouw nicht maar dat zal nooit gaan want dan zal ik mezelf weer ziek maken. Ikwil ook echt een kindvan een partner en niet alleen. Dus ik laat mijn wens bij deze gaan mijn vriendis nog lang niet aan kinderen toe. Iedereen bedankt en succes. Ik hoop dat het jullie allen lukt.
Dag allemaal, Ik lees ook mee hier. 42 jaar en kinderwens. Geen idee of het nog tot de mogelijkheden behoort maar we gaan het zien.. ik hoop dat ieders wens in vervulling mag gaan, wat een heftige verhalen toch en wat is het toch ook een emotionele en fysieke rollercoaster. Sterkte allemaal!
hoe gaat het dames? panter al testdrang, hier nog een kleine week afwachten. durf er niks van te zeggen dit keer. totaal geen signalen positief of negatief. behalve klein beetje gevoelige borsten, maar dat heb ik alle keren nu ik hormonen spuit
Ik had van de 9 zwangerschappen op, 7x op 11dpo een positieve test. Dus daarom ga ik ervan uit dat het niet gelukt is. Er had iets van hcg moeten zijn onderhand lijkt mij.