Balen. en ook al ongesteld geworden? Hoeveel iui gaan jullie doen? Aangezien ze dat bij oudere vrouwen sowieso niet zo snel meer doen. Wel iui-D begrijp ik. Gaan jullie ook ivf doen evt?
Nee nog niet ongesteld geworden maar dat wordt tegengehouden door de utrogestan. We gaan vanaf 2021 icsi doen. Doen nu iui-d. Ik wilde zelf graag eerst iui proberen.
pfff, hou het hier niet meer. zonet bij het naar toilet gaan roze aan het papier. nog maar 12 door, dus wel erg vroeg. maar innesteling kan nu toch ook niet meer?? en al meer dan een half uur geleden en nog niet doorgezet
Oh wat spannend. Waarom zou het geen innesteling meer kunnen zijn? Hier gisteren 13 dpo een negatieve test. Gestopt met utrogestan en nu wachten op menstruatie.
Gemiddelde innesteling is dat toch. Dat betekend dan dat er eerdere innestelingen zijn, maar ook latere? En er is nog iets als diapauze wat voor vertraging kan zorgen. De natuur gaat z'n eigen weg.
Je kunt ook van een eerdere innesteling nu pas bloedverlies hebben. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had op di (12/13 dpo) ook een veegje, sliertje bloed, ik was woedend, want dacht dat het weer niet gelukt was en op vrijdag hartstikke dikke knaller positieve test. Want laten we wel wezen, meestal is bloedverlies rond nod niet echt een goed teken. Maar ik duim nog even door! Misschien toch nog innestelingsbloeding (al het bloed tot een week of 6 noemt de vk innestelingsbloeding)
Hoi hoi, Hier ook een “oudje” 43 volgende maand 44. Moeder van 2 fantastische kinderen. Eentje van 14 en een van 6 maanden. Wij zijn 3 jaar bezig geweest, aantal miskramen meegemaakt wat een hel was dat zeg. Vorig jaar juni getrouwd. In maart is er gekeken waar het evt aan zou kunnen liggen. En zo als hier boven beschreven de kans was nog maar 5% ivm de leeftijd. De eitjes raken helaas op. Nu vinden we het zo leuk die kleine man. En geniet zoveel intenser dan bij mijn dochter. Het is een heerlijk ventje wat echt de meest relaxte baby is die er bestaat. Sliep al na 3 weken door. En nu krijgt hij zijn laatste fles om 18:00 daarna is hij moe en slaapt hij tot de volgende ochtend 7.30 huilt alleen als hij honger heeft of ziek is. Maar lang verhaal kort, we gaan er nog een keer voor en hoop dat het ons en hem gegund is dat hij een broertje of zusje mag krijgen. We gaan verder niet de medische molen in, het komt als het komt. Toen we vorig jaar net hadden geaccepteerd dat het niet meer zou lukken. Gingen we in juli op huwelijksreis, toen we daarvan terug kwamen was ik over tijd. Test knalde gelijk, maar wat vond ik het spannend ik kon en wilde nog niet blij zijn. Wilde absoluut geen vroege echo, dat zegt helemaal niks 2x kloppend hartje gezien en 2 x ook weer gestopt niet vanzelf opgang gekomen hoop ellende. Dus toen we bij de termijn echo zagen dat het goed zat heb ik zo gehuild. Bleek ook een weekje verder daar was ik zo blij mee want de kans op mis gaan werd dan steeds kleiner. Toen had ik echt weer 100% vertrouwen dat deze zwangerschap goed zou gaan. En ja hoor op konings dag is ons konings kind geboren na een korte heftige bevalling. Lang verhaal geworden, maar het kan dus zeker wel. Laat je vooral niet gek maken wat andere er van vinden.
Hi allemaal, ik wordt in Januari 38 en heb een prachtige dochter van dan 4,5. we zijn sinds begin dit jaar hoopvol (niet bezig haha) op een tweede. Mijn man is in oktober 51 geworden en heeft nog twee oudere kids van 14 en 9 jaar. De laatste maanden zijn we iets serieuzer aan het proberen maar tot nu toe geen succes helaas. Vandaag 1 dpo (ongeveer want ik gebruik geen ovu testen) en ik ben heel bewust niet aan het wachten maar vooral aan het ontspannen, mediteren, yoga, genieten. Soms vliegt de krachtige wens me aan maar ik probeer het steeds weer los te laten. Het kindje komt als de tijd daar rijp voor is ik kom graag mee kletsen
welkom Ally hier heel spannend, want er zijn 4 eitjes. twee iets grotere en twee iets kleinere. dus hopelijk groeien die kleintjes niet mee, want anders mogen we deze maand geen poging doen. ik moet zondag weer voor een echo
Afgelopen nacht is onze dochter Josephine geboren. Die zag ik even niet aankomen met deze termijn. Alles gaat goed. Bevalling was vreselijk. Maar gelukkig maar kort.... nu lekker thuis aan het genieten.