Wie is er ook rond de 40 en heeft nog een kinderwens?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bee80, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geriatertje

Geriatertje Actief lid

26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Heel spannend, duim duim duim!!!
    Wat fijn dat er 5 bevrucht waren. Maar hopelijk is deze gewoon genoeg.

Hier nu een jaar bezig, gek idee wel, maar wel een keer zwanger geweest dus het is niet onmogelijk.. vind het wel irritant elke maand ongesteld te moeten worden, inclusief PMS en de hele emotionele achtbaan die daarbij hoort.. met Mirena had ik daar geen last van.
    Maar als ik dan jullie hoor houden jullie t al een stuk langer vol..

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Jeetje 5 jaar alweer! Dat is een lange tijd zeg! Heb je wel een idee of je een keer gaat stoppen of voorlopig nog ff niet?

Wij niet, wij gaan door. Niet elke maand helemaal in de stress hoor, het moet ook leuk blijven tussen de lakens zullen we maar zeggen. Eerst had ik voor mezelf bedacht dat als ik 42 zou zijn dat ik dan echt moet stoppen, maar voor wie zou ik stoppen als het voor ons niet goed voelt? Over 4 maanden ben ik 42 en no way dat we stoppen!

3. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    505
    273
    63
    Vrouw
    Eigenlijk ongelofelijk dat er al zo'n lange tijd voorbij is en er al zoveel hier op al zo lang bezig zijn. Ik vind het echt heel knap dat jij en de andere niet opgeven. Ik neig er wel steeds meer naartoe. Niemand in onze omgeving krijgt op "latere leeftijd" nog een kindje, 35 is echt wel de max. Natuurlijk moet ik mij daar niet door laten beïnvloeden. Maar ik begin ook wel steeds meer te genieten van de dingen die ik met de kids kan doen nu ze ouder worden, andere pretparken, lekker gezellig uit eten, leuke vakanties waarin je ook momentjes voor jezelf hebt omdat de kids naar het zwembad zijn ofzo. Dus dat maakt wel dat ik twijfel of ik nu nog zin heb in een baby. Een groot gezin zou ik altijd nog willen, maar doe ik de andere kids en mezelf dan niet tekort om die wens maar te willen opvullen.... Maar definitief de deur te sluiten door aan anticonceptie te doen kan ik ook nog niet.

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik snap exact wat je bedoelt @Sjanani Dat dubbele herken ik ook. Ik wil héél graag 3 kinderen maar nu de jongens wat groter zijn is het ook weer makkelijker. Maar een 3e is zo welkom en gewenst. Ik weet zeker dat als er eentje bijkomt dat dat ook zijn weg wel weer vindt. Dan passen wij ons met alle liefde aan voor dat hummeltje. Want een baby wordt ook groter. Ze zijn zo kort klein..

Sjanani vindt dit leuk.
  5. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    ik had er wel een redelijk goed gevoel over tot vanmorgen. heb wat buikkrampjes. kan beide kanten uit gaan. maar vind het maar niks precies 14 dagen na de punctie
    maar bij het afvegen slijm, dat is wel goed toch?

6. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    505
    273
    63
    Vrouw
    Phoe het kan echt alle kanten op.
    Bij m'n 1e zwangerschap heb ik niks gevoeld. Bij de 2e had ik al veel krampjes, het idee dat je ongesteld moest worden. Bij de mk had ik dat ook. En tussendoor bij de vmk'en heb ik van alles wel en niet gevoeld:confused:. Nog niet teveel zorgen maken, zolang je niet bloed is er echt nog hoop. Ik duim voor je!!

faith81 vindt dit leuk.
  7. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Spannend! Vandaag dus 14 dpo! Goed teken dat je nog niet bloedt, en die krampjes had ik ook hoor, overtuigd dat ik ongesteld ging worden en dat gebeurde niet. Ik duim voor je!

faith81 vindt dit leuk.
  8. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    ik had wat roze in mijn inlegkruisje en bij het afvegen, dus ben bang niet geslaagd

9. Minetje

Minetje Actief lid

15 okt 2021
    250
    312
    63
    Vrouw
    Hoi allen, mijn eerste bericht op zo’n soort forum. Volgende maand wordt ik 39 en we zijn afgelopen week via iui in natuurlijke cyclus in de Fertiliteitskliniek geholpen. Ik ben super onzeker en ben er de hele tijd mee bezig. met wat niet is maar wat wel super gewenst is. Omdat mijn man problemen heeft met ejaculeren is dit waarschijnlijk onze eerste echte kans. Ik wil mij niet laten lijden door dit en we beginnen net. Iemand tips hoe ik mij niet gek laat maken…. Want als ik lees hoe lang sommige mensen bezig zijn. Dan zou ik er graag wat relaxter in staan. Ik ben ook over alles onzeker. Nou ja t hoofd doet wat hij wil en heb er niet zoveel controle over

10. Minetje

Minetje Actief lid

15 okt 2021
    250
    312
    63
    Vrouw
  11. Geriatertje

Geriatertje Actief lid

26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Heh wat enorm shit.
    Sterkte!

12. Minetje

Minetje Actief lid

15 okt 2021
    250
    312
    63
    Vrouw
    Berichtje was niet goed door gekomen… sterkte

13. Geriatertje

Geriatertje Actief lid

26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Hoi, welkom.
    Spannende tijd voor jullie weer, vervelend dat je er veel last van hebt dat je er zo mee bezig bent. Ik vraag me ook altijd af hoe mensen er NIET mee bezig kunnen zijn.
    Ik merk voor mezelf dat wat afleiding helpt, beetje sporten en misschien wat yoga of mindulness. (En Netflix-series bingewatch-en)
    Maar ja, verder is het gewoon ook best wel belangrijk en levensbepalend en speelt het ook nog eens zich in je lijf af, dus voel je van alles..
    Sterkte!

Minetje vindt dit leuk.
  14. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    sterkte en gewoon hoop houden, nu zeker meer kans met iui, zo moet je maar denken

Minetje vindt dit leuk.
  15. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    het is nog steeds roze, dus zet niet door. morgenochtend toch testen, ben benieuwd

16. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ah nee. Laten we hopen dat het niet doorzet. Bij beide kindjes rond nod bloedverlies gehad en toch zwanger. Bij dochter was ik woest (ronde 19 weer niet gelukt) en toch raak. Ik duim nog even door voor je. It aint over till the fat lady sings…..

faith81 vindt dit leuk.
  17. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    test vanmorgen negatief. we dachten eerst een vaag streepje te zien, maar toen hij witter werd niks. en het was een early test, die had nu toch goed zichtbaar moeten zijn

18. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    505
    273
    63
    Vrouw
    Oh wat balen. Welke test had je? Ik duim nog steeds voor je hoor!

faith81 vindt dit leuk.
  19. Sjanani

Sjanani Bekend lid

1 aug 2019
    505
    273
    63
    Vrouw
    Welkom! Als er een reden is waarom zwanger worden niet lukt heb je met iui echt wel meer kans, dus dat is superfijn natuurlijk. Alhoewel de mmm nooit fijn is;). Tja en als het zo lang duurt, het is niet anders... Ik vond het fijn om er met vriendinnen over te praten en te weten dat je gevoelens er mogen zijn.

20. faith81

faith81 Actief lid

29 aug 2017
    423
    240
    43
    Vrouw
    Action early

Deel Deze Pagina