Ik dacht al dat je dan verder zou zijn dan "normaal" voor je zou testen. Is er een reden waarom je niet op 14 dpo mag testen van het zkh? Lijkt me aan de ene kant fijn om utrogestan te gebruiken omdat je dat waarschijnlijk wel kan helpen, maar het houdt natuurlijk ook een menstruatie tegen toch? Maar meid, morgen is het al woensdag en dan is het ook zo vrijdag! Je kan het! Ik duim superhard voor je!
geen idee waarom niet 14 dagen na punctie, maar ziekenhuis op papier staat 14 dagen na terugplaatsing ze zeggen vaak dat utro menstruatie tegen houd, maar ik werd vorige keer gewoon ongesteld mijn buik doet vanmorgen wel wat raar, dus hoop maar dat dag geen slecht teken is
ondanks vanmorgen buik die wat raar deed gelukkig geen ongesteldheid gelukkig nog. maar zijn wel zenuwslopend zulke dagen
Hey, wat leuk, een groep speciaal voor 40’ers, deze had ik nog niet gezien Hierbij meld ik mij; word eind deze maand 41 en we zijn momenteel aan het proberen voor ons eerste kindje, momenteel ronde 8. Ik hoop zo dat het ons nog gegund is, maar merk dat ik toch wel erg onzeker word naarmate de tijd verder tikt… Hoe is dat bij jullie?
welkom nulla waar zit je in je 8e ronde? wij gaan voor een tweede kindje en zitten in een IVF traject. morgen testen...
Faith81: wat fijn dat de ongesteldheid uitblijft. Ik ben aan het duimen voor jou voor morgen! Nylla: welkom! Ja snap de onzekerheid heel goed. Ik denk dat het zwanger worden altijd een onzeker proces is want dat had ik ook toen ik jonger was en zwanger wilde worden. Het feit alleen dat je ouder bent maakt je waarschijnlijk nog meer onzeker omdat je de statistieken in je achterhoofd hebt.
Hallo meiden, dank jullie wel! @faith81: leuk, vermoedelijk hebben wij hetzelfde geboortejaar Spannend lijkt me dat een IVF-traject. Zowel lichamelijk als mentaal wel pittig lijkt me. Heel veel succes gewenst! Ik zit momenteel op het wachtbankje. Had afgelopen zondag vermoedelijk m’n eisprong. Alleen dinsdag last van krampen, dus ben nu bang dat het toch niet gelukt is @wbee: klopt! Ik word helemaal gek van die statistieken. Als ik die lees zakt de moed me soms echt in de schoenen. Dan heb ik ook last van schuldgevoelens dat ik pas zo laat gestart ben. Aan de andere kant, ik was er eerder niet klaar voor, dus wie moet ik dan de schuld geven? Knap lastig. Waar zit jij momenteel in het proces van zwanger proberen te worden?
die krampen waren waarschijnlijk te vroeg voor innesteling of niet? spannend altijd die weken op het wachtbankje en ja ivf is best zwaar, maar heb het er graag voor over om te proberen nog een tweede kindje te krijgen
Klopt, die krampen waren te vroeg voor een innesteling, maar volgens mij ook te vroeg voor een menstruatie. Dus tja, wat zou het dan wel geweest kunnen zijn? Snap dat je het er voor over hebt. Hoop dat het je spoedig een tweede kindje gaat brengen. Heel veel succes!
ja dat is lastig te zeggen. kan natuurlijk ook los staan van de eisprong en menstruatie etc. succes met afwachten
Dat schuldgevoel is ook heel herkenbaar. Had ook graag gewild dat ik eerder was begonnen, maar toen was ik ook niet toe aan een derde kindje. Dus eigenlijk slaat het nergens op. Ik zit nu in ronde 15, 16, probeer het niet zo precies bij te houden. Ik heb vorig jaar twee miskramen gehad. Ik heb 22 april een gesprek bij de fertiliteitsafdeling van het ziekenhuis. Ben heel erg benieuwd, hoop dat ze het een en ander gaan onderzoeken. Ik zit nu in mijn cyclus te wachten op mijn eisprong (die nog even kan duren).
Zo herkenbaar dat waren we maar eerder begonnen. hadden wij achteraf ook voor ons twee kindje,. maar ja dat is inderdaad achteraf. Hopelijk morgen goed nieuws. ik blijf in ieder geval naar de wc lopen vandaag, hopelijk is dat zoals je vaak leest een goed teken
Ja achteraf is het makkelijker praten. Het had ook gekund dat we wel meteen (blijvend) zwanger waren geworden. Helaas weet je dit soort dingen niet van te voren. Heel spannend @faith81 voor morgen! Word je normaal gesproken al eerder ongesteld?
goedemorgen ik ben heeeel voorzichtig een beetje blij. want er staat een tuurstreepje. ik denk op de foto niet eens te zien.
Ik zie zeker een streepje @faith81 ! Wauw!! Hij is wel een beetje licht, maar het is zeker een streepje! Moet je nu bloedprikken op hcg?
nee zelf een test doen is genoeg. dus morgen de officiële dag nog maar een test doen en anders maandag weer. zo maar even uitzoeken welke ik ga halen. want dit was mijn laatste action early test. en volgensij kun je de meeste early testen pas na 5 minuten aflezen
En @faith81, al nog een keer getest? Hoop zo hard voor je dat je een mooi oploopje ziet! Al hoeft dat natuurlijk niet, na 24 uur al weer.
de streep is helaas nog niet echt duidelijker. maar hij staat er echt en normaal was ik allang ongesteld geweest. en bij mijn. zoontje had ik ook onduidelijke streepjes