Hier nog een Nou ja schommel wel af en toe, soms 's morgens als ik opsta, en dan ook 's avonds en sinds vandaag de hele dag door... jessica
oeps open ik net een topic en zie nu dat heeel veel vrouwen snachts misselijk zijn... geeft me weer een beetje meer hoop
hoi dames, bij mij is het nu aftellen geblazen tot ik mag testen ben nu overdag ook regelmatig misselijk en heb 's ochtends vaak het gevoel dat ik flauw ga vallen compleet met opvliegers en al... ben heel benieuwd hoop maar dat t een goed teken is want anders moet ik maar even langs de dokter volgende week denk ik
IK zit nu op dpo5, 8 dagen voor mn nod... Voel me vanaf vandaag paar keer misselijk...nu heb ik net gegeten en bleh....ben echt super misselijk nu! Heb ik normaal echt geen last van, misselijkheid. Heb ook wel meer kwaaltjes sinds gisteren maar daar gaat dit topic niet over.. Vind het wel heel spannend of ik wel of niet zwanger ben! Liefs Syl
Hier ook 1. Vooral sávonds en s'nachts. Ik hoop snel positief te testen. Is precies zelfde als vorige zwangerschap
Hallo meiden, Bij mijn eerste zwangerschap was ik vreselijk misselijk. Eigenlijk de hele dag door. Helaas heb ik toen een missed abortion gehad. Nu ben ik weer zwanger. Ik heb zondag positief getest, maar wist het eigenlijk al vlak na de conceptie door zeer pijnlijke borsten! Gelukkig ben ik tot nu toe niet misselijk! Zo zie je maar, geen zwangerschap is hetzelfde! Grts, Maartje