Harde buik+steken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zeehondje, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik had vanmiddag en nu weer een beetje een harde buik met lichte 'steken'. Vooral boven en onder in m'n buik die beetje pijnlijke steek en de harde buik eigenlijk alleen bovenin.
    Wat denken jullie dat dit is? Voorweeen, blaasontsteking?

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    het kunnen voorweeen zijn , ik heb het ook tijdens een harde buik net of mn kindje zich nog ff afzet tegen mn BMM zoooo pijnlijk :(
    Maar als je aan een Blaasontsteking denkt zou ik de HA morgen even bellen heb je de pijn ook bij het plassen dan ?

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Geen last bij het plassen. Wel soms het gevoel alsof ik een hele volle blaas heb, opgezet en een beetje pijnlijk. Vaak maar een beetje urine dan. Na het plassen nergens meer last van.
    Maar hoor vaak dat een blaasontsteking heel anders voelt bij zwangeren. Vandaar dat dit misschien een teken is dan?

4. geetje

geetje Lid

14 aug 2010
    86
    0
    0
    Overijssel
    Als ik jou was zal ik gewoon voor de zekerheid morgen even urine laten testen. Ik heb tijdens de zwangerschap ook blaasontstekingen gehad en had helemaal geen klachten met plassen enz. Het enige wat ik merkte was dat ik vaker harde buiken had met een zeurend gevoel in mijn onderbuik. En als ik te lang had gewacht dan begon ik ook pijn te krijgen in mijn zij!

Succes ermee en ik hoop dat het meevalt

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Geen blaasontsteking, vanmorgen urine ingeleverd.
    Heb de harde buiken+steken ook niet meer gehad gisteravond in bed en nu ook nog helemaal niet.
    Even afwachten dus...

6. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Het kan ook van het indalen zijn, daar heb ik ook veel last van gehad.

Deel Deze Pagina