wie is er ook uitgeteld?! spannend!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by buikje123, May 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Die rommelende darmen herken ik wel, maar ik voel dr wel errug goed. Ze heeft t gelaaien op mn ribben!
    Ik hoop voor je dat het vandaag aan de gang gaat en je je kleintje snel in je armen mag houden.
    Wel voet bij stuk houden he! En zeker even laten controleren als je t niet vertrouwd!

Liefs,
    DD

2. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

Dec 1, 2010
    1,040
    0
    36
    Oe zou het begonnen zijn bij buikje? Ik hoop het voor haar:)

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    hier ook al uitgerekend en wachtend in spanning! Ik heb ook al 2 dagen voorweeen dus hopelijk zet het snel door, ik ben nieuwsgierig naart ventje!!!

succes allemaal meiden!

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

Succes meiden :)
    hoop dat het hier ook niet meer lang ga duren..ben het eerlijk gezegt wel een beeeeetje zat vooral mn "nachtrusten" wat je nachtrust noemen kan haha.

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hoihoi,
    Ik moet dan nog wel ietsje langer als jullie, ma ook ik kan niet meer wachten hihi, heb er weer zo'n zin in! En hoop stiekem dat de beeb zich over 2 weken "meld" hihi.

Ooohhh spannend Buikje!!! Lijkt erop dat er toch wat aan de gang is:D Ben benieuwd!

En voor de rest ook heel veel plezier nog met de laatste loodjes en heel veel succes met de bevalling!!! Ik houd dit topic ook in de gaten, vind ik wel leuk om samen met jullie in spanning te zitten!:D

xxx Adorable

6. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

Dec 1, 2010
    1,040
    0
    36
    Nou als zij der zoon nu ni heeft weet ik het ook niet meer;) succes voor de rest de aan het wachten is tot de been zich aan dient... Ik moet nog 12 weekjes hihi:)

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik ben vandaag uitgerekend! Hopen dat hij snel komt!! En voor de anderen, ik hoop voor jullie dat je je kleintjes snel bij je mag hebben!!!

Share This Page