Hoi dames, Het is alweer een paar weekjes geleden, maar 21 april kreeg ik bloedverlies na onze eerst IVF poging. Dit was minder dan een normale menstruatie en ik heb ook geen last gehad van hevige krampen waar ik normaal heel erg last van heb. De dag na de officiele testdatum heb ik voor de zekerheid nog een test gedaan, maar ook die was negatief. Toch zit het mij niet lekker.. Ik heb Utrogestan gebruikt en dan bouw je toch extra baarmoederslijmvlies op, waardoor je heviger ongesteld moet worden dan normaal?? Tijdens de terugplaatsing vertelde de arts dat hij op het eerste gezicht tevreden was over de dikte van het baarmoederslijmvlies.. Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?? Liefs
Bij mij was het niet heel weinig, maar deze keer was mijn menstruatie wel korter. Normaal gesproken ben ik (in een gewone cyclus) meer dan een week ongesteld en nu was het na 5 a 6 dagen al over. Ik was hier ook erg verbaasd over omdat het na mijn eerste ivf-poging wel heftiger was. Misschien verschilt het per keer, ik heb geen idee eigenlijk. Heb jij trouwens bloed laten prikken voor een zwangerschapstest?
Hallo, Wat vervelend dat de IVF poging bij jou ook mislukt is. Bij mij ook en ik herken je verhaal heel sterk. Bij mij is het nog niet zo lang geleden dat het mis ging (pas een paar dagen). De arts was bij mij ook erg te spreken over de dikte van het baarmoederslijmvlies en ook ik heb Utrogestran bollen gehad. Mijn menstruatie is nu ook veel minder dan voorheen, mijn arts zegt dat dit wel normaal is. Mogelijk laat de afbouw van het baarmoederslijmvlies wat langer op zich wachten....Zelf had ik ook een veel hevigere menstruatie verwacht! Hopelijk hebben we allebei meer geluk met een tweede poging en/of cryo tp!
Bedankt voor je reactie! Nee, ze nemen niet standaard een bloedtest af. De volgende poging ga ik hier wel om vragen. Het is betrouwbaarder dan een thuistest.
Wat een balen dat het kort geleden bij jullie ook is mislukt! Gelukkig zijn er meer meiden die na een IVF poging minder last hebben van de menstruatie, dat stelt me een beetje gerust. Ik wens jullie veel succes met de volgende poging!
Na mijn IVF poging had ik ook weinig menstruatie en korter. Terwijl je zou denken dat het meer zou moeten zijn. Voor de zekerheid had ik ook nog een test gedaan, maar helaas negatief.