Ik heb m net gehaald Moet zeggen dat ze er niet makkelijker op worden. Ik ben nu weer al mijn levens kwijt.
Sinds kort ook zwaar verslaafd.. Te vergeleken met jullie ben ik nog maar net begonnen hoor, level 49, dus heb voorlopig nog wat te doen
Top, ik heb er net ook 2 achter elkaar gehaald. Zit nu in 170 Makkelijker wordt het zeker niet. Tip: Maak een nieuw account aan en je kan jezelf continue levens geven @Loetje, Succes met wat nog komen gaat
Haha,ja zo kan t natuurlijk ook Heb jij ook nog een tip voor hoe je extra punten of meer sterren kunt krijgen? Ik heb geen muntjes meer om spreuken te kopen namelijk
Aan de hand van dit topic ben ik hem nu ook aan het spelen Maar moet je nu spreuken kopen? (dus met echt geld?)
Dat kan inderdaad, maar dat heb ik zelf niet gedaan. Je verdient naarmate je vordert ook een aantal spreuken en die kun je kopen met de punten die je verdient met elk level. Veel plezier met spelen
JAAAA!!!! Eindelijk level 170 gehaald en zit nu in 173.. Helaas geen levens meer dus even wachten maar weer..
Hoe kun je die kopen dan? Want ik heb spreuken vrijgespeelt, maar dan staat er een euro bedrag onder.
Als je een level begint krijg je eerst zo'n pop-up schermpje waarop een paar spreuken staan die je kan kopen, zoals extra bubbles, 3 gaten in het plafond, extra spinnen en een regenboogbubble. Die kosten alleen punten. Jij bedoelt waarschijnlijk die spreuken aan de rechterkant ?
Yoehoe !! Wat goed Spannend he? Ik zit nog steeds in level 174. Ik krijg maar geen genoeg punten bij elkaar
Ik heb nu precies hetzelfde Was al helemaal blij dat ik zover was en dan loopt het dood. Er stond wel : hoera, reis nu verder.... maar meer gebeurd er niet
voor zover ik kan vinden op internet komt er eens in de zoveel tijd ( 2 maanden? ) een stuk land bij met 10 levels. Ik wacht rustig af en ga ondertussen gewoon door met de eeuwige eilanden
Ik zit al weeeeeeeeeken vast in level 166. Ik kom er gewoon niet doorheen! Speel het nu nog maar heel zelden, want de lol is er zo wel een beetje vanaf.