Kun je alleen naar de volgende zone als je je aanmeldt via facebook en 3 vrienden mij door laten gaan of 79 cent betalen? Ik wil me niet aanmelden via facebook eigenlijk en ik vind dat ze veel te veel geld vragen voor alles.
Als je via facebook speelt, kun je je laten unlocken door 3 vrienden, kost je verder niets. Ook kunnen je vrienden je helpen door extra levens te geven als je deze nodig hebt. Dit hele spel kun je gewoon spelen zonder echt geld te betalen...
maar ze wil zich niet aanmelden via facebook schrijft ze, dus dan houdt het volgens mij op. ik speel het dus wel via facebook en zou niet weten of het ook anders kan. Ik zit nog steeds te wachten op vrienden die me willen helpen met het verbreken van de betovering Ze worden een beetje moe van mij met mn verzoeken denk ik
vind het echt een leuk spel...maar nu heb ik inderdaad 3 vrienden nodig.... vind dat echt belachelijk. Ik wil het niet aan facebook koppelen omdat ik zelf ook gek wordt van die uitnodigingen.... dus volgens mij houd het nu op voor mij. jammer.