wie weet iets. na het uitruimen van onze dumpplekken (grote tuinmeubelkist in de schuur en een kelderkast) hebben we een blauwe zak of 5/6 vol statiegeld flessen. wie weet daar een goed doel voor? ik weet dat ze ze nog wel eens inzamelen maar hier gebeurd dat nooit anders gooi ik ze in zakken van dat plastic gebeuren van de gemeente en dan gaan ze de 14de weg met de rest van het plasticafval
Misschien een stomme vraag hoor, maar waarom lever je ze niet gewoon in? Bij ons halen ze niet op, maar bij de statiegeldautomaat bij de AH hangt een bakje waar je ze in kunt doen voor de plaatselijke tennisvereniging, misschien heeft jouw supermarkt ook zoiets?
hier in de buurt hebben ze binnenkort een inzamelactie bij speeltuin brakkefort voor duchenne.. Leuke speeltuin voor de kinders..
inleveren ken ik bij ons dat word vergeten en dan staat het over 3 maanden nog in de schuur. wij gaat altijd boodschappen doen in een opwelling nooit op vaste tijden of dagen.
Bij ons hangt ook in de supermarkt (AH) een bak waar je de statiegeldbon in kunt doen en dat gaat dan naar een goed doel. Dus dan zou ik zoiets doen