Hallo, Ik ben Nicole en ik ben 25 jaar. Ik heb 2 kindjes Bryan van 7 en Jaimee van bijna 3. Mijn man en ik zijn nu bezig om zwanger te worden van nummer 3. Wie nog meer? Liefs Nicole
Hallo, Ik heb een dochtertje van bijna 5 jaar Een zoontje van 2,5 jaar en we gaan nu voor de derde..... Helaas gisteren zijn de gearriveerd bij ronde 1...... Balen, maar we gaan nu voor een derde in Augustus Kunnen we elkaar in de gaten houden
Hoi hoi, Gaan we zeker doen. Van mij mag het nog wel 3 maandjes wachten, omdat ik het erg leuk zou vinden om volgend jaar oktober een baby te krijgen. Dit omdat mijn dochtertje in febr. jarig is, ik in april, mijn zoon in juni en mijn man in aug. Zit dus steeds 1 maand tussen. December lijkt me echt geen leuke maand, ivm alle feestdagen. Maar mocht het meteen lukken, is aug. ook een hele mooie maand. We houden elkaar op de hoogte. Liefs Nicole
Wij hebben een dochtertje van 2 jaar en een zoontje van 7 maanden. Wij zijn ook bezig voor een derde! Over een paar dagen kan ik testen.. spannend
ik sluit mij hier ook bij aan! heb 2 zoontjes van 5 en 6j en we zijn een nieuw samengesteld gezin dat gaat voor een kindje van ons beide,dus een derde voor mij! groetjes sofie
Nicole, Mijn dochtertje is ook van Februari en mijn zoontje van Juni. Wat toevallig zeg. Leuk om met elkaar zo te kunnen kletsen. Ik dacht dat ik een onregelmatige cycles had, maar dat valt volgens mij wel mee. 29/27/26 dagen gehad. Hoe doen jullie het.... om de dag klussen of op HET moment iedere dag klussen. Ik heb wel eens gelezen dat het zaad 24 uur nodig heeft om weer op niveau te komen... weten jullie dat? Groetjes
Hoi Wendy, Van welke datum zijn jou kids? De mijne allebei de 8ste. Ik heb een kuur Clomid achter de kiezen, omdat mijn cycles heeeeeeeeeeel onregelmatig is. Ik moet as vrijdag naar de gyn, voor een echo om te kijken of ik een eisprong heb. Vanaf dan gaan we hard aan het klussen, haha. Groetjes Nicole
ga eens kijken bij 'zwanger worden--> clubs'. Daar zijn nog veel meer mamma's met een wens voor nummer 3 of 4 (of 5) http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=108013 (deze frumpie in mijn buik is ook onze derde )
Wat leuk dat er steeds meer mensen kiezen voor een derde kindje! Ikkrijg nog regelmatig de vraag, is het gepland want dat hoorje niet zoveel bewust 3 kinderen hahaha. Ik wach tnog even tot ze geboren gaat worden maar wil jullie heel veel oefenplezier wensen en ik hoop dat het voo rjullie snel raak zal zijn!
Dochtertje is van de 1e en zoontje van de 22e. Dat komt dus niet overeen Heel veel succes vrijdag ! En daarna veel klus plezier Wij gaan volgende week weer aan de bak We houden elkaar op de hoogte.
Dat weet ik echt niet. Alle zw.testen geven tot nu toe echt negatief aan.. Ovulatietest vandaag niet positief, maar de streep was duidelijk aanwezig, maar heb daar niet zoveel verstand van) Ik voelde me soms wel zwanger, maar na al die testen, en vrijdag is mijn NOD, denk ik toch dat ik ongi ga worden.. Anders zou ik wel een mini lijntje zien.
Ik heb een dochter van bijna 5 jaar! Een zoontje die net 3 jaar is geworden! En ik ben nu ruim 7 weken zwanger van de 3e! Hoop dat het voor andere ook snel raak mag zijn! xxx
hoi, wij zijn ook voor een 3e bezigalleen ik ben nog niet ongesteld geweest vanwege de borstvoeding hoewel ik al wel 3 weken geleden ben gestopt. dus ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren
Hoi hoi, Je bent tijdens de BV gewoon vruchtbaar, ook al wordt je niet ongesteld. Kun je misschien al zwanger zijn? Liefs Nicole p.s. welkom
Wij willen graag nog een derde erbij we hebben 2 kanjers van zonen allebij 5 jaar...tweeling dus...we zijn nog flink aan het klussen maar hoop dat het nu eensgauw gaat gebeuren zitten nu in ronde 5 dus mag wel eens gebeuren..mja zijn er die nog langer bezig zijn dus ik mag niet klagen... liefs brit
Hallo meiden, Waar zijn jullie gebleven? Iedereen flink aan het klussen en wachten op The moment Weet iemand al meer?