Hallo, Ik had even een vraagje. Ik weet dat je gewoon moet afwachten en dat verschillende klachten bij zowel menstruatie, zwangerschap als gewoon hormonaal kunnen zijn. Maar voor degenen die zwanger zijn of waren en ook die maand hun eisprong hebben gevoeld, welke klacht herinner je je nog het best? Iets wat je normaal niet of in mindere mate had?
Ja naar die klachten ben ik ook wel nieuwschierig. Want ik voel mijn ei nooit aankomen, helaas wel altijd de menstruatie klachten haha.
Ik heb mijn ei niet gevoeld, maar wel ovulatietesten gedaan. Ik had niet echt hele duidelijke klachten, was alleen een paar keer even heel moe zonder reden en mijn vriend vond al heel snel dat ik er 'anders' uitzag. Stralende ogen en zachtere lijnen in mijn gezicht! Ik geloofde er niets van, maar 3 maanden ervoor had ik een MK en kennelijk zag ik er toen tzelfde uit. Ik was ook redelijk snel al misselijk, maar ik weet niet zeker of dat ook al voor NOD was. Ikzelf vond de 'klachten' iig niet echt overtuigend genoeg om zeker te zijn dat ik zwanger was, t is allemaal maar vaagjes. Alleen een posi test geeft zekerheid! Maar ik weet t, die 2 weken duren lang... (En die 9 maanden duren nog langer! )
hay hay ik ben niet zwanger denk ik kan nu nog niet testen is nog te vroeg maar ik voel elke maand me eisprong ondanks dat ik sinds 25 sep. gestopt ben met de pil heb ik 11 jaar gebruikt als ik me eisprong heb ben ik heel duizelig en heb ik de hele tijd steken in de linkerkant van me onderbuik , dat duurt minstens bij mij een dag en nu heb ik alleen pijn in me onderbuik en , zere borsten (tepels) en ben heel moe en duizelig en misselijk met vlagen en normaal als ik me ongi krijg heb ik nergens last van hopelijk mag je snel zwanger worden meis liefs
Bedankt Maka voor je reactie! Miriam, spannend.. Je mag bijna testen. Hoop zo dat het raak voor je is. Dan kun je bevestigen dat dit de klachten zijn die bij jou optraden haha.
Moet ook nog 9 dagen wachten, Op de duizeligheid na heb ik ook allemaal deze dingen. Vorige maand heb ik ronde mijn ei 2 dagen buikpijn gehad en 1 dag rugpijn. Voel je me nu wel echt zwanger, gewoon anders.....Hoop dat het bij mij, zoals bij jou, ook betekent dat ik zwanger ben... En jij natuurlijk ook hope
dank je wel allemaal jaaah ik laat het jullie weten wat de test zegt hoop echt dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen raken liefs
ik voelde me ei nooit maar ik merk wel als ik m heb . ik verlies op de eidag nl wat meer vocht sorry daar ben ik pas achtergekomen dat we voor een baby gingen (en ik dus uit ging rekenen wanneer me ei is) En toen was ik gelukkig vrij snel zwanger. succes voor de meiden die nog niet zwanger zijn
als ik eraan terug denk dan weet ik dat ik toen ontzettend veel zin aan eten had.. en dan de gekste dingen die ik nooit at eigenlijk.. en verder had ik last van menstruatie achtige krampen.. en (ja een beetje ranzig) van veel witte afscheiding...
Mijn symptomen waren eigelijk zo vaag dat ik niets in de gaten had... Hoopte er elke maand zo erg op dat ik altijd wel overal pijntjes had. Na een tijdje trok ik me daar ook niets meer van aan. Maar 5 dagen voor NOD werd ik heel erg emotioneel en prikkelbaar. Na een flinke huilbui had mijn vriend al een vermoeden maar ik wilde er niet aan geloven om een mega teleurstelling te voorkomen. Maar het was TOCH raak !
Vorige maand had ik overal last van misselijk etc etc, maar deze maand helemaal een klachten en ik werd zondagochtend heel vroeg wakker en dacht ik ga testen en ja hoor ineens 2 strepen! En hartstikke zwanger! Dus hier geen klachten vernomen....
Ik had eigenlijk niet veel klachten...was alleen een paar dagen voor m'n NOD hééééél emotioneel Echt huilbuien om niks enzo...
Ik heb geen ei voelen springen en had ook totaal geen klachten. Wel wist ik zeker dat ik zwanger was en had ook al een week voor mijn nod een voorgevoel. Ondanks dat deze zwangerscap een totale verrassing was.
Ik voelde me vooral anders, wat dat dan ook is. Een soort van voorgevoel, gecombineerd met menstruatieachtige krampjes. Verder werd ik hoe dichter mijn NOD naderde huileriger en verstrooid! Maaaaaar, dat kan natuurlijk allemaal verbeelding zijn geweest omdat ik het zo graag wilde! Succes allemaal! Liefs Duveltje
ik had helemaal nergens last van, dichter naar NOD toe wel vaak last van gemene steekjes in mn lies, voor de rest niks, maar goed ik was toen op vakantie en lag met mn gedachten meer bij het zonnen, zwemmen en uitgaan ; )
nou ik zit nu 4 dagen voor mn NOD,, en heb al heel wat duidelijke testen in mn album! ik voel nog zeur en kleine krampjes.. best eng vin ik dit,.. ook mijn borsten zijn een cup groter geworden en als ik opsta ben ik draaierig en voel me moe.. succes allemaal!
Gefeliciteerd Niekster! Geniet er lekker van. Ik zelf kreeg een week na m'n eisprong een innestelingsbloeding. Ik ging naar de WC, en opeens was er een beetje bloed. Daarna was het gelijk ook weer over. Ik had dat nog nooit eerder gehad, en kreeg toen ook wel een beetje hoop dat ik zwanger was. Dat bleek dus ook zo te zijn