Hoi ik heb een misschien beetje rare vraag , Ik heb hier ergens gelezen dat plassen na het klussen niet goed is voor de 'visjes',klopt dit? Ik ga meestal even met mijn kont de lucht in en daar na naar toilet.maar kan ik nou beter van te voren plassen of maakt dat niks uit Alvast bedankt liefs mij
hoi ik ga meestal eerst naar de wc en dan klussen. ik geloof dat gelijk naar de wc na het klussen wel het een en ander kan beinvloeden maar ik denk niet dat je kansen dat gelijk verkeken zijn ofzo. ik blijf idd ook even met de kont omhoog en daarna komen we pas weer in beweging.
Als ik niet na het klussen zou plassen heb ik direct een blaasontsteking te pakken.heb dat in het verleden een paar keer meegemaakt, dus ik ga altijd plassen. Ben in de tweede ronde zwanger geraakt.denk dus niet dat het erg veel effect heeft. Ja, ben wel, net als jij, even blijven liggen. Niet met de kont omhoog, maar wel even op de rug met opgetrokken benen.maar dat is vast een klein fabeltje. Tenslotte doen we alles om zwanger te raken niet? Dus ga er maar met mijn zwanger-wordt tempo van uit: als jij wilt plassen, gewoon doen! Je mannetje heeft zoveel zwemmertjes, dat plas jij echt niet allemaal uit! Succes ermee!
gewoon de fabels de fabels laten, en als je moet plassen gewoon gaan plassen, tenzij je het risico wil lopen op een blaasontsteking, dan moet je natuurlijk lekker blijven liggen (met je kont omhoog) nee meid de echte "goede"zwemmers zijn dan allang en breed onderweg, wat er bij jou daarna nog "uitfloept"had toch al geen schijn van kans gehad, dus kortom als ge moet dan moet ge.
Ik heb ook heel snel een blaasontsteking, dus ga ook altijd snel naar de wc toe! En van onze dochter was ik de eerste ronde al inverwachting.
Mjah, kom ik weer even aan. Maar ik ga wel in herhaling vallen hoor Een paar kleine weetjes: Elke ejaculatie bevat tot 5 ml sperma In gezond sperma zitten zo'n 200 tot 400 miljoen zaadcellen. Op het moment dat je vriend klaarkomt schiet hij het met zo'n 50 km per uur bij je naar binnen. Das dus erg snel heh De afstand die een zaadcel moet afleggen om een eicel te bevruchten is zo'n 7 tot 10 cm. Daar doet ie ongeveer een half uurtje over. Je zou dus kunnen zeggen: na een zaadlozing blijf ik een half uurtje liggen. Maar dat is echt niet nodig hoor. Aangezien de zaadjes met een enorme snelheid richting baarmoedermond geschoten worden. Vele aantallen bereiken dus de baarmoeder vrijwel meteen en zwemmen van daaruit richting eierstokken. Al het overige sperma wat terug loopt is blijven hangen voor de baarmoedermond en dat "plas" je dan meestal weer uit. Het is trouwens wel aan te raden om een paar minuten na een zaadlozing even te gaan plassen om blaasontsteking te voorkomen. Alles wat er mee uit komt lopen was toch al loos zaad geweest. Dus ja.wat Smoekie al zei
Ik weet niet of het uitmaakt. Ik wil de verhalen dat het niet uitmaakt best wel geloven. Maar gevoelsmatig wil ik geen enkele kans missen. Dus ik lig idd na het klussen met een kussen onder mn kont en hou mn plas zolang mogelijk op. Gelukkig nog nooit blaasontsteking gehad.
voor dat we gaan klussen ga ik altijd na de wc maar ook als we klaar zijn en ik heb daar geen probleem van gezien
Heey, Zoveel invloed kan het niet hebben, want ik moest altijd plassen na de sex, en toch ben ik zwanger terwijl het niet de bedoeling was. Groetjes Lisette
Ik moet altijd zo nodig plassen na het klussen en ik ben er van overtuigd dat er dan nog veel zaad cellen in je blijven hoor. Ik ga het ook niet op houden want dan krijg ik buikpijn en dat is niet fijn. Wel veeg ik mij voorzichtig af en niet zo uitgebreid en heb dan wel een natte onderbroek maar ach volgende dag weer lekker een schone Ik vind het ook fijn om me te wassen van onder na het klussen en niet omdat ik vies ben van mijn vriend helemaal niet maar ik vind het fris en dat doe ik nu niet gewoon omdat ik denk dat het beter is maar dat is mijn idee maar en mischien maakt het niet uit. Doei Teddy.
Oke dit is me helemaal duidelijk, voral de tekst en uitleg van Gerrina.ook wel interessant Bedankt allemaal! ben in ieder geval goed aan de klus liefs mij
Het is wel een goede vraag, ik heb dat namelijk ook hahaha. ik moet ook altijd plassen. Raar is dat eigenlijk. Het is iets standaards van ons geworden zeg maar. manlief gaat douche en ik blijf nog effe liggen met de benen omhoog whahhaha zie je me al liggen. me lieverd die moet ook altijd lachen, en vooral omdat ik zo stijf als een hark ben vraagt ie altijd moet ik je effe helpen lieverd En dan hup. naar de wc toe, maar nooit die vraag willen stellen dacht dat is raar hahaha maar dat blijkt dus niet zo te zijn. thanks voor diegene die de vraag heeft gesteld hihi