Vreselijk. Ging even gauw na schooltijd met de kids naar de supermarkt. Mijn zoontje van 3.5 jaar was totaal van slag. Hij was heel naar wakker geworden na in slaap vallen op de bank. Hij kreeg z'n zin een paar keer niet in de winkel en werd helemaal wild. Zelfs bij de kassa echt een drama. Alle mensen keken me aan en hij ging maar door. Nu ben ik heel rustig gebleven en trek me ook niet zoveel aan van andere mensen. Maar dit vond ik toch niet zo fijn. Je ziet ze denken....
hij is met het verkeerde been van de bank gestapt ach laat ze lekker denken jo wat kan jou het schelen. ik heb dat nog nooit gehad, wel een beetje zeuren maar geen wilde partijen. maar je kan er niet veel aan doen, behalve tot 1004845 tellen en naar huis gaan.
Ik kan geen ervaring delen maar zolang je zelf je rust bewaard is er niks aan de hand en voor veel mensen begrijpelijk. Wanneer moeders zelf terug tekeer gaan. Ja dan kijk ik ook..
Herkenbaar! Merkte gisteren op dat ze altijd in de Action begint te stieren! Supermarkt soms. Laat anderen maar denken, volgens mij maakt elke ouder dit mee....
Laatst in de Lidl in Duitsland ging een moeder echt vol terug schreeuwen tegen haar zoon. Je mag dan in Duitsland lopen als Nederlander, de meesten verstaan je daar gewoon (was vroeger Nl grondgebied). Beschamend vind ik dat.
Ja hoor, volop herkenning. Gelukkig doen de oudste 2 dit niet meer en de jongste (nog) niet. Maar ik ga dit vast wel weer meemaken...
Nee hoor dat doet die van ons noooooit........ Hier ook al een paar keer gehad. Je voelt je idd best opgelaten, maar rustig blijven werkt het aller best.
Heb t met mijn dochter 1x meegemaakt in de supermarkt toen ze 3 was.Ze kreeg haar zin niet en lag gillend en krijsend op de vloer.Ik bleef rustig en zei alleen maar "Doei,ik zie je thuis wel ",ze heeft het nooooit meer gedaan! inmiddels is het een heerlijke pubermeid
Nee nooit!!! Die van mij is zooooo lief! Tuurlijk wel! Ik blijf ook altijd heel rustig, vaak beginnen de dames achter de kassa een gesprek met haar en dan is het over hihi
Ik zie soms ook wel eens een kind uit zijn/haar plaat gaan in de super en mensen kijken inderdaad dan alsof dat heel uitzonderlijk en raar is ofzo. Ik kijk alleen 1 seconde of er niks aan de hand is en dan heb geen belangstelling meer. Mijn dochter gaat wel eens even piepen in de super maar nooit zo extreem als ik wel eens zie soms. Mijn dochter is vaak van het kort maar krachtig werk. Na een halve minuut vind ze het vaak wel genoeg. Vaak ook als ik denk dat ze een slechte dag heeft of iets wacht ik met de supermarkt tot ik alleen even kan of vraag mijn man even iets mee te nemen.
Hier 1 keer voorgekomen met onze 2e bink. Die ging helemaal door het lint (schreeuwen, huilen, boos zijn). Ik heb toen mij boodschappen verder gedaan en heb hem laten liggen. Toen ik klaar was en ging afrekenen was hij weer rustig en liep weer mee naar de auto. Daarna heeft hij het nooit meer gedaan.
och ja hoor heel herkenbaar . Hier wel eens met 1 kind onder m'n ene arm , buggy onder m'n andere arm rennend achter andere kind aan . Oja had ook nog boodschappen bij me en hele boel bekijks .. Vreselijk he
Oja in de Hema ook een keer gehad! Madam vond het leuk om verstoppertje te spelen onder de kleding... Zweet stond in m'n handen! Toen kwam er gelukkig een verkoopster aan die haar al had zien liggen en mij hoorde "zo onopvallend mogelijk roepen". Toen in d'r buggy gemikt en daar was ze alles behalve over eens
Tot nu toe nog nooit meegemaakt. Ook sowieso nog nooit een driftbui (en nu hopen dat dat zo blijft haha)
Ik herken het heel eerlijk gezegd niet mijn zoon heeft serieus waar nog nooit zo'n driftbui gehad dat hij gillend en huilend op de grond lag. Hij gaat wel vaak zeuren en piepen als hij zn zin niet krijgt, maar meer ook niet. Heel soms als hij moe is gaat ie huilen, maar wij laten hem dan altijd gewoon huilen. Heb ik geen boodschap aan. Na 5 min merkt ie dat ie geen aandacht krijgt en dan is het over.