Wie is er ook ziek, oftwel verkouden (snot, moe, oorpijn etc?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winterkindje

Winterkindje Niet meer actief

Ja hier ook, eerst keelpijn, daarna hoesten en snotteren, nu alleen nog vermoeid en snotteren :( schijt irritant.

2. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    mijn zoontje en ik allebei keelpijn
    en heel erg hoesten :(

3. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Tot nu toe heb alleen ik er last van gelukkig.
    Vorig virus was erg hardnekkig en we hebben er allemaal veel en lang last van gehad.

Ik heb nu alleen een zere keel. Moet wel veel hoesten en het zit allemaal en beetje dicht.
    Mijn zoon heeft nu een kusjes-fase, dus ik ben bang dat hij binnenkort ook ziekjes wordt.

4. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Jep, al twee weken goed verkouden en het komt maar niet los. Holtes zitten dicht, ontstoken. Pijn achter mijn oog en flinke hoofdpijn, blech.

5. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.294
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Lichte keelpijn en slijm in longen dus ook hoesten. En veel vermoeider.

Zoonlief heeft het ook, en het doet me twijfelen of hij nog door moet met vierdaagse. Zijn energie loopt dan wel een beetje leeg voordat de 5 km begint :(.
    Ik red het wel als begeleider. Leve cafeïne en een pijnstiller!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja voel me echt beroerd 😖

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ja ik ook. Mijn dochter begon en ik word standaard aangestoken

8. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Hier dus ook ontstoken klieren en oorpijn! Alleen ik betwijfel of t niet van mn kies komt!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Buuuh ik ben dr nog steeds niet vanaf!
    Ik voel me wel een stuk beter, maar mijn keel doet nog steeds zeer en ik heb zo'n hoestje 😑

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ook al een week en ben precies op vakantie helaas. . Altijd fijn om de hele vakantie beroerd te zijn.

11. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Hier mijn man:$:cool:
    En je weet wat dat betekent:D

Vandaag kon hij wel met onze zoon, zijn broer en neefje naar Knokke rijden om auto's te kijken. Ijsjes eten en voetballen.
    Om vervolgens thuis te komen en boehoehoe zielig te zijn, want bovenop zijn keelpijn heeft hij zich ook au gedaan aan een spier.
    Hij ging om 21 uur naar bed, snik snik.
    Geef ik hem twee paracetamol, twijfelt ie. Ik zeg slikken!
    ( anders gaat ie bij elke beweging kreunen)

:p oh zo'n slechte echtgenote ben ik

Oh ja, ik heb ook al een weekje de kop vol snot, maar gaat goed hoor! Ben blij dat de jongste van vier maanden er geen last van heeft bovenop haar duidelijk aanwezige sprong:$:p

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Yes, keelpijn check :(

13. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Hier is ook iedereen ontzettend verkouden... Mijn man heeft er een middenoorontsteking bovenop gekregen en ik een kaakholteontsteking... Nu begint het eindelijk iets beter te gaan. Maar onze kleinste begint sinds gisteren alweer te hoesten en snotteren... En de oudste hoest ook al flink. Dus ronde 2? Hoop het niet...

14. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.278
    113
    Centrum België
    Check! Vanochtend besloten om toch maar niet te gaan werken na een slapeloos nachtje. Straks bezoekje bij de HA

15. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Hier inmiddels ook goed ziek. Het heeft toch doorgezet.
    Gisteren de hele dag op bed gelegen, kon mijn hoofd amper bewegen, wat een koppijn had ik. Bonken dat het deed:( Kon 's avonds eindelijk goed eten en vannacht heb ik bijna de hele nacht wakker gelegen. De afgelopen nachten had ik ook al niet veel slaap gekregen.

Natuurlijk wordt zoonlief 's ochtends nog voor 6 uur wakker en besloot hij zijn normale slaapje vanmorgen van 2 uur in te korten naar een half uurtje.

Vandaag word dus een dagje van de digitale oppas met filmpjes en veel aanmoedigen om zelf te spelen. Geen gehang bij mama vandaag:(

Deel Deze Pagina