Wie is er ook ziek?

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Feb 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #1 Devilschase, Feb 3, 2011
    Last edited: Feb 3, 2011
    Boooh, dinsdag begon het met rode pijnlijke ogen, echt in 1 keer, aan beide kanten ook nog, op mn werk zag ik amper wat dus ben door de tandarts naar huis getrapt :') Misschien wel beter ook want de kinderen die ik fluor moest geven keken alsof ik een bloeddorstige vampier was met een mondkap om en de patienten keken alsof ik een dodelijk virus had en mn collegas zeiden dat ik het mondkapje beter voor mn ogen kon doen:(:).

Druppels gehad van de HA en gaat nu beter. Was blij, denk weer lekker werken morgen. Maar booooh vannacht, damn, mijn lichaamstemp is nooit hoger dan 36.0. Nu inene 38,7 en bleef maar oplopen tot 39,2. Nog nooit zoooo heet gehad, om 3 uur wakker geworden, om 4 uur, om 5 uur, steeds naar de wc omdat ik misselijk was, pijn in mn darmen , zweten als een malle etc. Wilde nog gaan werken maar toen ik voor de 3e keer in 15 min bij de wc stond dacht ik, ik blijf toch maar thuis. Papa naar huis gekomen en die heeft voor Luca gezorgd enik ben de hele dag in mn bed gebleven.

Wie heeft er ook last van en komt hier ook zielig doen? Ik heb echt nooit de griep, maar nu inene , echt kansloos.

Wie wil er ook een fruitmand?

2. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    IK! Nou ja..vandaag voor 't laatst thuis gebleven morgen ga ik weer beginnen op mn werk.

Hele week last van gehad (zonder die ogen dan!) en hoesten als 'n gek..blij dat het nu voorbij lijkt te zijn!

Maar: aaahhhh beterschap!:p

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Klote! Blijf maar rustig aan doen!, morgen iig 1 dagje werken en dan weer weekend ( of je moet in het weekend ook werken) kan je ff kijken hoe het gaat.

*gooit vitamine c*

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Doe mij ook maar een fruitmand!;)

Ik ben nóg niet ziek maar ik voel dat het er aan zit te komen..
    Het is begonnen met een verkoudheid (niet bijzonder), sinds vanmorgen vermoed ik dat ik een oorontsteking heb en nu zit het ook al in m'n keel!

Speciaal voor jou:

View attachment 127113

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

oooh gelijk vitamine c gaan slikken, lekker veel, kiwi's eten, peren etc. Voor oorontsteking kan je Johannesolie kopen, dit verwarmen en in je oor druppelen dat verlicht de pijn.

6. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Thanks!:D En doe ik ook idd ff kijken hoe t gaat en of ik niet omkiep daar lol, werk niet in 't weekend gelukkig.

*gooit nieuwe-die-niet-pijn-doen-darmen*

omG..volgens mij moet ik slapen:D

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

gatverdamme hahahaha ja ga jij maar slapen! anders steek ik je nog aan via ZP.

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    had jij laatst ook niet zo'n keelpijn al weken lang??
    Misschien tijd om het rustig aan te doen?

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja hiero! plurk werd dinsdagmiddag ziek. heeft al 3 dagen 38,5 en hoest als een zeehond. denk ook dat ze keelpijn heeft. ze drinkt als ene gek. hier begint het nu ook in me strot! normaal 1x per jaar verkouden ofzo. dit al de 3de keer sinds ik zwanger ben:(

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Klopt, maar die trekt eindelijk weg!!

de KNO arts dacht dat ik iets aan mn slijmvliezen had, er is een scan geweest van mn sinussen maar geen ontstekingen te zien (gelukkig)

Omdat ik last heb van mn keel, darmen, ogen etc, en dat zijn allemaal slijmvliezen, en dat is door een virus. Ikzelf denk omdat er vanaf oktober 5 verschillende virussen heersen, en heel veel mensen deze klachten hebben, dat ik dat dus ook heb.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    arm kind :( vind het met kinderen altijd zo erg omdat ze niet echt kunnen aangeven hoe en wat (als ze jong zijn dan)

Sterkte meid!

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee klopt ze is net 2 maar ze praat nog helemaal niet. maar je ziet gewoon dat ze het in dr strotje heeft als ze slikt.:( ze geeft zelfs dr koekjes af:D dat wil wat zeggen;) beterschap allemaal:)

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Devilschase: Thnx voor de vitamientjes!!
    Ik ga hier maar eens een Mineola killen,ook gezond..en lekkerr!!:D

14. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

Jan 27, 2008
    957
    0
    0
    beterschap aan alle zieken!
    Hier heerst het erg
    (gelukkig zelf nog niet gehad)

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Die rooie ogen wat jij hebt op die foto heb ik ong jaar geleden ook gehad, alleen was het bij mij echt bloed rood!Echt knal rood!
    Was een virus en erg besmettelijk, ik mocht er ook niet mee werken...

16. denise89

denise89 Bekend lid

Dec 22, 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Hier net 2 dagen weer beter heb zeker 5 dagen plat gelegen met koorts en het toppunt was 2 dagen 40 graden koorts.
    Overigens was ik niet de enige vriend had het een dag eerder al en die heeft 3 dagen 40 graden koorts gehad. Hij was een dag later als mij helemaal koortsvrij maar is nu nog steeds niet helemaal 100%. Blijft bij iets meer inspanning duizelig worden en ook het eten smaakt nog niet.

Liam die heeft nergens last van gehad is nog een weekendje uit logeren geweest en daarna viel het me alleen op dat hij een beetje schor was en sneller huilde maar als ik hem dan een slok water gaf dan ging het wel weer goed. Dus de echte griep heeft hij overgeslagen gelukkig.

17. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Nou hier is het ook weer zover.. Behalve vriendlief alledrie ziek.
    We zijn echt te vaak ziek met z'n allen, niet leuk..

Wat apart van je ogen, beterschap.

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    pff hier is het ook te doen hoor!

ik ben ziek heb keelontsteking en last van mijn oren, en zoonlief is ziek. ligt met 39,8 koorts op de bank, flink hoesten ontstoken ogen.. zo zielig!

19. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Beterschap meis!
    Hier hang ik er tegen aan, maar vooralsnog weiger ik toe te geven (en lukt dat een klein beetje)
    Sinds maandag VERSCHRIKKELIJKE spierpijn door heel mn lijf, keelpijn, hoesten, traanoogjes (maar gelukkig nog niet zo als die van jou, jeetje meis!!!!) koud, moe en darmen die ehh.. anders zijn dan anders ;)

***pakt er nog maar een sinaasappeltje bij***

Beterschap allemaal!

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Beterschap!

Ik heb begin van de week een klein buikgriepje gehad, maar gelukkig weer helemaal beter.

Share This Page