Wie is er ook zo aan het aftellen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Deb26, 1 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje27

8 apr 2007
    96
    0
    0
    Hier is er ook nog een aan het aftellen. PFFF wat een geduld moet een mens hebben he. Wil zo graag de kleine vast houden en bewonderen.

We hadden al afgeteld tot 28 nov ik zou toen een geplande keizersnee krijgen, omdat de kleine al vanaf 28 weken in stuitligging lag. En vlak voor de keizersnee is die kleine gedraaid.
    Dus ben nu rustig (nou ja rustig , kan gewoon niet wachten) aan het aftellen.

Meiden allemaal succes met wachten

2. bloempje27

8 apr 2007
    96
    0
    0
    Ramona hier nogmaals GEFELICITEERD met jullie zoon

3. Writer

Writer Niet meer actief

hier ook aan het aftellen nog 5 weken, kan me niet snel genoeg gaan , ik ben bang voor bevalling , eerste was best moelijk ,maar verheug me ook super veel om mij kleine in arm te pakken , dus ja aftellen meiden nu hopen dat niet te lang gaat duren he :)

4. aurelia

aurelia Lid

9 aug 2006
    20
    0
    0
    Friesland
    hiero ook zwaar aan het aftellen, nog 11 dagen te gaan!

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier nog 1 druk aan het aftellen
    kan me niet snel genoeg gaan

6. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0
    Hier ook nog eentje aan het aftellen...Ben het wel een beetje beu hoor, die buik die in de weg zit en nu hou ik ook nog vocht vast.....Mag verder helemaal niet klagen want de zwangerschap is volgens het boekje verlopen. Nu de bevalling nog........ :)
    En idd, ik ben ook zo nieuwsgierig naar die kleine herrieschopper in mijn buik...maar we hebben geen keus dan geduldig te wachten totdat de kleine zich aankondigd....

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik tel ook af, al probeer ik me erop in te stellen dat het langer gaat duren. Anders wordt het straks na de 40 weken wel heel zwaar.

Allemaal succes met de laatste loodjes!

8. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik ben het zo ontzettend beu! Ben echt aan het aftellen, van mij mag ie gister nog komen..
    Ik hoop echt dat ie te vroeg komt want nog bijna 3 weken wachten, ik zie het echt niet meer zitten.
    En eigenlijk valt het bij mij volgens mij best mee. Ik heb wel wat klachten (opgezette voeten, rugpijn, maagzuur e.d.) maar helemaal niet extreem volgens mij. Maar mijn bloeddruk is hartstikke goed en mag verder volgens mij ook helemaal niet klagen. Maar ik voel me nu echt net een olifant en ondanks dat ik het doodeng vind dat ik ieder moment een kind kan hebben verheug ik me er ook wel echt op om mijn kindje te zien.

9. Nannie87

Nannie87 Actief lid

7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Gefeliciteerd Ramona met je zoontje :D

nou ik wacht rustig af....is nog maar 20 dagen :D en af en toe stiekem natuur een handje meehelpen met ananas en zo..Maar men zegt dat dat gewwon sprookjes zijn dus..Nou gewoon lekker afwachten

10. jenneke 10

24 sep 2007
    22
    0
    0
    camping medewerker
    kootstertille
    Ook wij zijn aan het aftellen heb nog 13 dagen te gaan spannend heb er wel erg veel zin in wil ons kleine wondertje ook wel zien. :D
    Ramona van harte met de geboorte van jullie zoon.

11. bloempje27

8 apr 2007
    96
    0
    0
    wij zijn klaar met aftellen. Wij hebben een ZOON Remy hij is geboren op woensdag 5 december 03:15. Wij zijn nu de dagen aan het tellen dat hij bij ons in het midden is.

Groetjes Bloempje

12. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Gefeliciteerd!
    Hopen dat wij ons kleintje ook gauw in onze armen kunnen houden.

13. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hey bloempje , jij ook gefeliciteerd!

en voor de andere dames...heel veel succes met bevallen! ;)
    groetjes van Ramona

14. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    hier nog iemand die aan het aftellen is..... ;)

15. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

14 okt 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    Ik was ook heel erg aan het aftellen... ben echt op van elke dag pijn in mn ribben en zwaare steken in mn bekkenbodem... gister was ik uitgerekend maarjaa... de baby wilt maar niet hé

Xx

16. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Over 4 weken wordt onze spruit in ieder geval gehaald, dus ben benieuwd, maar vind het ook wel mooi geweest hoor1!

Jeetje, je staat er mee op en gaat er mee naar bed.... pffff.
    Zou ook zo fijn zijn als ik weer op mijn buik kon slapen!

17. Nannie87

Nannie87 Actief lid

7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Ja dat mis ik ook zo erg....normaal sliep ik altijd op mijn buik dus was egt even wennen...Ik ben ook blij als hij er eindelijk is...Heb het nu best gehad :oops: heb zo'n moeite met lopen en opstaan...En best vaak pijn in mijn buik en egt veel harde buiken dus ben egt blij als hij der is...

18. acire

acire Fanatiek lid

ik ben hier ook aan het aftellen, ben het toch zó zat.
    ik wil ook gewoon graag de bevalling achter de rug hebben, vocht verliezen, kunnen lopen ipv waggelen.
    geen harde buik of iets gehad alleen maar darmkrampen :( dus er lijkt nog niet veel te gebeuren.

m'n moeder heeft helemaal geen harde buiken gehad en begonnen opeens de weeen, dus er is nog hoop dat t zomaar gebeuren kan voor me.

19. bloempje27

8 apr 2007
    96
    0
    0
    Ik heb hier ook helemaal geen last van gehad.
    Mijn vleizen braken en binnen 20 minuten had ik weeen om de 2-3 min. En binnen 5,5 uur was remy er.

Dus het kan snel gaan.

20. acire

acire Fanatiek lid

zo dat is zeker snel!
    zo'n bevalling wil ik ook wel.

gefeliciteerd met je zoon:D

Deel Deze Pagina