nou, ik nog steeds.. vandaag de uitgerekende datum. heb wel een soort van spierpijn in m'n buik maar verder is alles rustig. ik heb echt zo'n zin in de bevalling
Nou, ook ik ben aan het aftellen geslagen. Al mag ie eigenlijk ook wel blijven zitten tot op of na 1 januari, dan krijg ik 20 uur extra kraamzorg want dan wordt mn verzekering aangepast namelijk.. Nu in iedre geval nog niks wat op een wee lijkt, dus misschien redden we dat wel. Ben in ieder geval blij dat het geen kerstkindje is! Alle december mama's gefeliciteerd!
nog steeds aan het aftellen hier ben wel blij dat kerst nu voorbij is... nu hopen dat ze voor oud en nieuw komt... ik ben zoooooo nieuwschierig hoe ze eruit zal zien
Jeetje, ik denk dat je nu wel heel erg benieuwd bent idd. lijkt me zo vervelend als je eenmaal over de uitgerekende datum komt ! Succes hè, zet 'm op ! -x-
dankjewel! je probeerd er van uit te gaan dat ze later komt, maar het is toch jammer als dat ook echt gebeurd. gelukkig kan het nu echt niet lang meer duren morgen naar de vk en ik hoop dat ze gaat proberen te strippen [-o<