schaam

Discussion in 'Zwanger worden' started by hartjenanny, May 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hartjenanny

hartjenanny Nieuw lid

May 15, 2012
    4
    0
    0
    woonbegeleiding /overblijfjuf
    weert
    even een gekke vraag ik merk nodig is om kussentje onder me te leggen tijdens het klussen mijn vriend is ook wat dikker en ik las hier ook jullie gebruiken naderhand...wie doet dit ook of gebruikt pas naderhand en blijft dan tijdje er op liggen?

2. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

May 2, 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ik ben ook wel wat forser maar doe ik niet hoor.
    Gewoon na t klussen ff stil blijven liggen, niks aan de hand.;)

3. fatima26

fatima26 Lid

Mar 25, 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    hay ik heb dit ook een 2x gedaan maar het helpt niet

dus....

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb de eerste 4 maanden ook elke keer na t klussen onder me kont gelegd en dan meer als 30 min blijven liggen helpt niks tenminste niet bij mij zit nu in ronde 9 en nog niet zwanger
    maar als t jou een goed gevoel geeft moet je t vooral blijven doen
    jij moet doen waar jij en je vriend je prettig bij voelen
    heel veel succes ;)

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik heb nooit een kussen gebruikt, en in maand 1&3 raak ;)
    Wel beide keren even 10+ minuten gewoon blijven liggen.

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Ik gebruik ook geen kussen, ik blijf meestal wel even liggen, maar niet met mijn benen omhoog ofzo.

7. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik gebruik geen kussen ,en benen omhoog hoeft niet
    als je 10 minuten stilblijf liggen is het ook goed!!!

8. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik blijf altijd even met mijn beentje in de lucht liggen. Vind dat ook prettig. Dat het er niet gelijk uitloopt zeg maar haha. Maar een kussentje doe ik niet aan hoor

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    nooit gebruikt.. in de 8 maanden dat het niet traak was niet en ook niet toen het wel raak was...

10. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Dat is onzin, het sperma gaat met een grote snelheid naar binnen waardoor dit niet nodig is hoor. Wel zijn bepaalde standjes beter omdat je dan dichterbij de baarmoeder komt. Het is bijv beter dat de vrouw onder ligt etc. ;)

11. mau

mau Actief lid

Nov 2, 2008
    397
    0
    0
    Kussen is een fabeltje!

Bepaalde houdingen kunnen het zwanger raken bevorderen, maar ook klaarkomen na dat de man is klaar gekomen, dan worden de zaadcellen nog extra naar binnen gezogen als het ware

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    tip van mua klopt.. ik denk dat dit mede bij gedragen heeft aan mijn zwnager worden..

13. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    Ik heb t wel gedaan.
    Benen omhoog en kussentje..

Maar meer omdat ik toen al 4kindjes verloren had en zo graag weer zwanger wilde worden dat ik zelfs op zn kop aan t plafond zou zijn gaan hangen als iemand me dat vertelde.....

Gewoon blijven liggen is trouwens de juiste manier ;) en man boven jij onder.

14. Elance

Elance Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,448
    1
    38
    Haha, wat ik ook soms doe is het volgende:

als mijn ei in mijn linkereierstok gaat springen voel dat vrij goed (rechts voel ik niet), dus zoals nu is het links.
    Als we dan klussen ga ik op mijn linkerzij liggen zodat ze zeker in de juiste eierstok zwemmen

Haha, waarschijnlijk haalt het helemaal niets uit, maar ik voel me niet goed als ik dan op mijn rechterzij ga liggen. Eerst lig ik altijd nog wat op mijn rug natuurlijk maar daarna moet je toch ook gaan slapen en dan verkies ik dus mijn linkerzij boven mijn rechterzij :p

15. Thenise

Thenise Lid

May 8, 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mau: is het niet zo dat de vrouw juist eerst haar klaarkomen moet voor de man klaar komt? Zo word de weg naar binnen soepeler gemaakt voor de zaadcellen. Dat is wat ik weet, eerst de vrouw dan de man :)

16. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    En ik hoorde juist dat doggystyle juist de voorkeur gaf.

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wij hebben ook een kussen gebruikt deze keer onder mijn billen tijdens het klussen (wat een informatie hè? :)) en ik had daardoor het gevoel dat hij wel iets dieper naar binnen ging zeg maar. Daarna ook even zo blijven liggen. Geen idee of het werkt, maar het voelde wel goed dus waarom niet!
    Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
    Vorig jaar toen ik zwanger was hebben we dat trouwens niet gedaan maar ben ik wel steeds gewoon even blijven liggen.
    Over een paar dagen zullen we weten of het heeft geholpen (en zelfs dan weet je niet zeker of het echt daaraan heeft gelegen natuurlijk!)
    Succes en hopelijk ben je snel zwanger!

18. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

Apr 25, 2012
    1,106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Volgens mij is het ook zoals Mau zegt eerst de man en dan jij.
    De baarmoedermond maakt dan een beweging die het sperma meer naar binnen zuigt........ en het is zo dat als je echt in je vruchtbaarst periode zit je veel natter bent....... dus dat is al een teken......:D
    Dat er veel geklust moet worden;)
    En bij mijn eerste zwangerschap ben ik wel eens met mijn benen om hoog gaan liggen en een kussen onder de billen en dan zo een kwartier blijven liggen..... weet niet of het geholpen heeft maar ja we hebben toen wel meteen een tweeling gekregen..........

19. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Weet je welnof niet blijven liggen... T maakt niks uit
    Alle goeie zaadjes zwemmen soieso naar binnen dan...

Anders zouden mensen die staand sex hebben oid/moeilijk zwnger kunnen raken... Wat dus niet zo is

Share This Page