Wie is er ook zo lang bezig om zwanger te worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jolie, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben nu bezig met me 14e ronde we lopen ook nu bij het ziekenhuis en ik heb al die onderzoeken gehad en alles is bij mij goed, en me vriend heeft ook genoeg zwemmende visjes, maar ik wordt gek van me zelf want ik begin echt te twijffelen of het niet voor me is weggelegd. Ik heb eigenlijk altijd het gevoel gehad dat ik nooit zwanger zou worden omdat ik toen ik heel jong was abortus heb moeten plegen. Ik wil graag weten of er meer meiden zijn die deze gevoelns ook heeft en hoe ze er mee omgaan. Groetjes Jolie

2. Niet meer actief

hoi meid
    heel herkenbaar
    wij zijn nu 28 maanden bezig voor een tweede kindje
    en we weten gelukkig sinds juni dat het spontaan niet meer kan
    en dat we ivf moeten gaan doen
    maar die 2 jaar dat we het niet wisten voelde ik me ook machteloos
    ik had niet verwacht dat ik spontaan noooit geen kinderen meer kon krijgen
    maar die angst speelde wel bij ons
    totdat het dus in juni duidelijk werd
    meid ik wens je veel succes met zwanger worden
    en hopelijk is het snel raak

3. joyce van geest

joyce van geest Actief lid

14 aug 2006
    161
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    nuland
    Hoi
    Wij hebben er bij de eerste 4 jaar over gedaan en gaan nu naar het ziekenhuis voor de tweede.
    Ik hoop dat het bij jou niet zo lang zal duren.
    Ik wens je veel succes.
    Veel liefs Joyce

4. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Wij zitten nu in ronde 11. Tja wat zal ik zeggen......pfffff
    Et duurt lang...... te lang. En het vervelende is dat je ook niet weet wanneer en óf je zwanger raakt.
    Dat vind ik het meest frusterend. Als je nu vantevoren weet dat et een jaar gaat duren is het nog te overzien, maar dit overschreidt alle grenzen van mijn geduld. :confused:

5. Niet meer actief

Wij zijn nu 2 jaar bezig. En nu begin ik me ook een beetje zorgen te maken. 28 November hebben wij een eerste afspraak met de gyn. Ik heb niet echt het gevoel dat er met mij wat mis is. Ik maak me meer zorgen over de zwemmers van mijn man. Zou er wel iets met mij aan de hand zijn dat kan daar medisch gezien nog vanalles aan gebeuren. Maar zou mijn man dood zaad hebben dan is het definitief game over. En dat is iets wat maar door mijn hoofd blijft spoken. Alles behalve DAT [-o<

Als bij jullie alles in orde is, zoals je zegt, dan zou ik me nog niet al te veel zorgen gaan maken. Soms heeft het gewoon zijn tijd nodig. Ik zeg maar zo: die tijd komt wanneer het er rijp voor is. Positief blijven. Jullie tijd komt vast nog wel.

Liefs,
    Gerrina

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wij zijn nu dik 4 jaar bezig. Ronde 50 dus.

7. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Ook wij zitten in de 13de maand, 1 miskraam verder...dat wel!

Bij de eerste duurde het ook ruim een jaar, maar de onzekerheid gaat ook hier weer toeslaan ... nog 2 maandjes en ik wil toch naar de dokter om het een en ander na te lopen..

8. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    11 maanden bezig nu,en dat vind ik al lang vergeleken bij de oudste 2 daarvan was ik binnen 4 maanden tijd zwanger.

9. Niet meer actief

ik ben ook al wel rond de 11maanden bezig en begin ook wel een beetje ongerust te worden.
    Maar gerrina kop op en het komt vast allemaal wel goed!
    Waarom heb je niet eerder een afspraak gemaakt met je gyn. als je al twee jaar bezig bent!?
    Iedereen succes met zwanger worden en hopen dat we allemaal een erg leuk nieuwtje te vertellen hebben met de kerst! [-o<
    Zou wel leuk zijn!

Kus Swiggy ;)

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Swiggy

Ik ben ook al oneveer nu 9/10 maand bezig om zwanger te worden, maar heb een lange tijd gehad dat het voor mij heel moeilijk was. Al mijn 3 vriendinnen zijn moeder en ze vragen af wanneer ik t word, Maar ik blijf hopen op een kleine wonder... [-o<

11. Niet meer actief

ben jij nu ook niet heel erg ongerust dan dat er iets verkeerds is in je lichaam?

12. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    wij nu ongeveer 8 maanden, mijn cyclus is wel atijd 28 dagen, maar nu....ben ik nog nooit zo lang overtijd geweest....1e kindje zwanger geraakt toen ik nog op school zat(18jr) en 2e kindje toen onze zoontje 9 maanden oud was....ging dus bij die 2 wel allemaal heel vlot...nu willen we graag er nog 1 bij...wij alle 4 trouwens...en :confused:

13. Niet meer actief

Als ik dit allemaal zo lees dan valt het bij ons wel mee.Ronde acht en zelfs ik krijg al angstige gevoelens dat er misschien wel wat niet goed zit!Om me heen raakt iedereen zwanger(ok je weet niet hoe lang die bezig zijn geweest)en dat steekt dan toch een beetje.Probeer bewust niet meer me vruchtbare dagen bij te houden en probeer de natuur maar zijn beloop te laten.Maar er blijft in me achterhoofd een stem die zegt dat er wel van alles mis kan zijn(en dan heb ik het over me eigen lichaam en niet over die van me hubbie)

liefs donky

14. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hoi, ik ben nu ongeveer 19 maanden bezig waarvan 6 ook echt in behandeling. Ook ik maak me harstikke zorgen of het ooit nog gaat lukken. Nog een jaar of meer volhouden lukt me echt niet...

Femke, hoe hou je het vol?

Iedereen heel veeel sterkt en succes

15. Domino

Domino Lid

19 okt 2006
    97
    0
    0
    Nijmegen
    Wij zijn nu 7 maanden bezig. Maak me afwisslend meer/ minder zorgen. Bij de eerste was ik 2 maanden na het stoppen met de pil zwanger; en waarom het nu maar niet lukt ?
    Iedereen succes!

16. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hoi meiden ,
    Mijn vriendin was 20 en 6 jaar erna was ze pas zwanger..dus alles kan en alles is mogelijk ik zei nog in een vorige toppic als je er altijd mee bezig bent (zoals ik :)) dan lukt het niet. maarja ik hoop echt uit de grond van men hartje dat het ons gaat lukken! hihi maar dat zal wel hoor.
    dan kunnen we eindelijk van onderwerp verandere hihi =>zwanger zijn<= kben nu 6 of 7 dagen overtijd dus duimen maar!

en natuurlijk veel succes aan de andere dames die zwanger 'probere' te worden!
    dikke knuffel sara!
    xxx

17. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    ik vraag me dan af of je vriendin in behandeling is geweest bij de gyn? Lijk mij wel maar je heb zat mensen die dat niet willen en dus kiezen om er langer over te doen.

18. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    nee ze is niet in behandeling geweest.
    ik ben zelf ook al bijna 10 maand bezig denk ik maarja ik heb gelezen dat een normaal stil binne 1 en de 2 jaar zwanger raakt dus er is nog hoop!
    hier zijn veel meide die er lang over gedaan hebben dus daarom zoude wij het niet kunnen he :)
    veel succes iedereeen!
    knuffel
    sara

19. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Me 14e ronde is ook over. Ik moet donderdag naar het ziekenhuis voor een hsg onderzoek, ik ben benieuwd wat daar uit komt. Op naar de 15e ronde.

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej mensen..ben zelf nog niet zo lang bezig met zwanger worden...maarre vind zelf dat ik wel lang bezig ben met ongesteld worden.

de laatste keer was in mei en dat was van de pil...

*zucht*

Deel Deze Pagina