zo dus ben niet de enige hahaha... Mijn vriend heet dit dus niet he..die mannen zijn zo nuchter dan he! Ik denk idd dat het gewoon weg is na de echo dit had ik bij mijn dochter ook dus....alleen nu nog wachten tot ik eindelijk mag!!!
Cindy24 -> Nouja, zo vanzelfsprekend vind ik niets meer... Heb een beetje de instelling van eerst zien dan geloven... Ik denk als ik op 20 weken ofzo zit, dat ik me dan een beetje gerustgesteld ga voelen. Of in ieder geval als ik het kindje al voel trappen. Milo -> Wat fijn dat de 3D echo leuk was!! En je gaat er niet toevallig foto's van op he profiel zetten? hihi. (hoezo nieuwsgierig)
aah nou dat is ook iets anders dan he....erg voor je...wist je niet dat je zwanger was omdat je niet weet hoever je was?
Nee ik wist het inderdaad niet. Nouja, achteraf gezien wist ik het diep van binnen wel.... Maar ik was ook al een paar keer zo veel bloed verloren dat ik ook vrij zeker wist dat ALS ik zwanger was, het niet goed was. Dus ik denk dat ik daardoor een beetje in denial bleef... Heb vaak op het punt gestaan een test te doen, en zelfs op het punt gestaan om met de angelsounds te gaan luisteren. maar toch niet gedaan, op de een of andere manier weerhield iets me ervan...
pff jeetje.... ja je instinct en gevoel zegt veel he? Ik wist dat ik zwanger was maar testte maar niet positief!!! Eigenlijk voor mijn eigen bescherming ging ik er toch ook vanuit dat het niet zo kon zijn maar ik wist het gewoon!!! Ook ben ik blij als ik mijn echo heb gehad maar ik voel gewoon dat het goedzit!!! Jij niet? Vertrouw op je gevoel meid!!!
mijn vriend is ook zo nuchter als wat...echt niet normaal.. @cossy hoe wist je eigenlijk dat je dat *sem* een jongetje was...geslacht zien ze toch pas met 17 weken? of heb je het kindje zelf gezien toen je het verloor? lijkt me echt vreselijk...heb je het wel een beetje een plekje kunnen geven?
Oef het wordt steeds moeilijker om me te bedwingen babykleertjes te kopen... nog 10 dagen en dan mag het! Oefff...
Geslacht ín de buik zien ze idd wat later, maar het kindje is met 12/13 weken al 'af'. Je kunt dan al zien wat het is, als het geboren is.
Cindy24 -> Ja ergens heb ik deze keer wel het gevoel dat het goed zit. De vorige keer had ik dat gevoel duidelijk niet... (voor zover ik een gevoel over de zwangerschap had natuurlijk, aangezien ik het niet zeker wist) Achja, we zien wel. Als de echo goed is ga ik er gewoon vanuit dat het ook goed komt. heb een beetje het gevoel van: zoveel pech heeft niemand 2 keer, hihi. Linda221 -> Jazeker gezien, en we hebben hem ook begraven. Hij was al 10cm lang hoor, en het geslacht was duidelijk te zien. Trouwens bij Vince hadden ze op de echo met 16 weken al duidelijk gezien dat het een jongen was. Ingeltje -> Hihi, spannend hoor! 10 dagen is echt niet meer zo lang... Ben super benieuwd wat het zal zijn!
Ha meiden, Hier op de bank met een ziek zoontje. Hij heeft de griep waarschijnlijk. 39,5 koorts. Zo sneu. @cossy: zal eens wat fotootjes plaatsen van de 3D echo. Heftig vehaal van jullie zoontje Sem*. Fijn dat je nu een goed voorgevoel hebt! @ingeltje: wat duurt wachten lang hè. Ga je het wel vertellen wat het wordt? Ik ga hier weer even verder met drinken brengen, en verzorgen van de kleine man. Liefs Milo
Milo -> Wauw, echt mooie echo's zeg!! Ik dacht altijd dat rond 26 a 27 weken het beste was, maar als ik jouw foto's zie van bijna 29 weken vind ik die eigenlijk nog stukken mooier! Vooral die met dat mondje open, prachtig hahaha! Zielig dat je zoontje ziek is. Veel beterschap voor hem!
Cossy: de laatste foto is er 1 van 27 wk, maar dat had je misschien al gezien. Was leuk het verschil te zien 1,5 week later. Had echt een voller gezichtje!
haaai meiden, Hier weer ff een berichtje vanuit de witte bergen Vandaag zijn me vriend en Milan lekker wezen skieen, en ik zit met de blessure :S Milan liet 1 ski vallen toen hij net in de skilift zat dus ik die oprapen en aan de volgende mee gegeven naar boven. Wil ik terug lopen naar t terras ga ik me daar even flink onderuit zeg Nou ja op t eerste ogenblik leek het niets te zijn maar hoelanger ik zat hoe meer pijn me voet ging doen. Nu zit ik dus met me voet omhoog en word alsmaar dikker en dikker en ik kan er totaal niet op staan. Zwaar gekneusd zegt de arts Lekker dan zeg op de laatste dag van de vakantie. We zouden zondag pas naar huis gaan officieel maar gisteren besloten om vrijdag al terug te keren en ik zit er aan te denken om morgen al te gaan rijden. Koffers zijn zo ingepakt en de auto is ook zo ingeladen dus lekker terug naar huis en thuis nog maar eens naar me voet laten kijken. PFFFFFFFFFFFFFFFFFF WAT BAAAAAAL IK ZEG
@danoontje: beterschap. Pff wat een pech zeg! Hier was de groeiecho helemaal goed. Kleine zit netjes op de gemiddelden. En wordt geschat bij de geboorte op 3200 gram. Ons zoontje was 2895 gram. Dus ben benieuwd. Liefs Milo
Hoeraaaaa, wij hebben EEN KLOPPEND HARTJE GEZIEN!!! Oooh ben echt super blij! En de termijn klopte op de dag precies. Danoontje -> Pfff dat is super balen zeg!!! Dikke knuffel! Milo -> Fijn dat de echo goed was! Wat een kleintjes zeg. Die van mij woog ruim 7 pond.
Wow cossy, GEFELICITEERD!!! Hopen dat alles goed blijft gaan en het kleintje nu alleen maar gaat groeien!! Ik vind het niet zo erg kleine babytjes... Hihi. Ik ben zelf ook niet zo groot. Kreeg een kleine 6 ponder er al met moeite uit. Laat staan nog veel groter. Haha. Liefs Milo