Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Ingeltje, Dec 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

mooi cossy!!!!!!

En nu genieten meid!!!

2. Brett

Brett Bekend lid

Jul 2, 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom me hier ook heel voorzichtig melden, vanmorgen positief getest!

Ik kletste ook mee in het "wie gaat er nog meer voor een 2de kindje" topic.

3. 4days

4days Niet meer actief

Tnx dames.

Brett, gefeliciteerd!! :D

Ik heb ook goed nieuws, heb zojuist een afspraak gemaakt voor de eerste 3D echo! :D Het duurt wel nog even maar op 15 maart is het zo ver! Het is daar altijd super druk, dus ik dacht bel maar op tijd. Ik zit dan op 16 weken en 1 dag. Bij Vince konden ze toen al heel duidelijk zien dat het een jongen was, dus ben benieuwd!

4. Alita

Alita Niet meer actief

He brett!!! welkom hier..

@Cossy oeeh spannend!! wij hebben toen met 28weken dacht ik een 3decho gehad, het geslacht hebben wij bij de 20-weken echo gevraagd..

5. 4days

4days Niet meer actief

Jah rond 28 weken krijgen wij nog een 3D echo. ik heb een pakket met 2 echo's genomen, kostte samen 160 euro. Het is best een duur grapje ja, maar vind het wel echt bijzonder!

6. Alita

Alita Niet meer actief

nou ja ik heb toen volgens mij 100 nog wat betaalt voor een echo dus valt eigenlijk nog mee....tenminste eigenlijk is het belachelijk duur. Maar we hebben het er voor over he?!

7. 4days

4days Niet meer actief

Haha ja precies... :) En ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen om het niet te doen, vooral omdat ik bij Vince ook 2 3D echo's had.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Brettje!! Wat leuk! Gefeli!

Echo's doen wij niet, is ons echt teveel geld.

9. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay allemaal,,ik zag dit topic en vond het wel leuk!!ag ik me ook melden?
    ben 15 weken zwanger van de vierde,,en we hebben samen 3 dochters van 9 ,6 en 2,5 jaar!
    grz mij;)

10. 4days

4days Niet meer actief

Inge, ik kan jou ook goed begrijpen hoor. Het IS eigenlijk ook belachelijk duur... ;)

Welkom! Een echte meidenmama dus. :D Leuk hoor!

11. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    dank je:D:D:Dja alles is roze hier in huis!haha!echt leuk al die dames,ben ook enorm trots op ze:D:D:Dga er ook van uit dat dit ook weer roze gaat worden;)en wil het niet weten met de 20 weken echo!de verassing is mooier vind ik persoonlijk!
    x

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo meiden heb ff geen puf om terug te lezen! MAAR COSSY GEFELICITEERD!!! WOW! ben super blij voor je!!!! nu lekker genieten!

13. 4days

4days Niet meer actief

Linda -> Tnx!! :D :D

nummer 4 -> Ik wil het juist wel graag weten. Ik krijg voor mijn gevoel al een sterkere band met het kindje als ik weet wat het is. En als het mijn zoontje of dochtertje is, en een naam heeft, dan is het meer een persoon al, dan 'de baby'. Maar ik zie ook best de charme van het afwachten hoor. Ach, iedereen wat hij of zij wilt. :)

Even mijn bolletje showen! :D :D

14. 4days

4days Niet meer actief

En hier werd het kindje gemeten, precies 7w4d. :D

15. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    van harte gefeliciteerd meid!!!mooie echo!ja dat is ook een heel persoonlijke keus!ik wist het bij 2 niet en bij de laatste wel.vond het leuker om het niet te weten:D:D
    maar mijn zusje is ook zwanger van haar eerste en wil het wel weten,dus dat is gewoon wat je zelf wilt natuurlijk:D:D

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Cossy aah wat lief een mooie echo meid!!

Wij willen ook het geslacht weten dit hebben we bi onze dochter ook gedaan. We hebben het zelfs vertelt aan iedereen. Ik heb dus echt geen geduld om zolang te wachten ook vinden wij het gewoon erg handig en daarbij is het gewoon leuk om te weten wat er in mijn buikje groeit!!!

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cindy24 hier hetzelfde en vertel het ook aan iedereen kan t toch niet voor me houden..

@cossy mooie echo! schattig;) kleine wurm...:p
    @nummer 4 welkom trouwens! 3 meiden al! wat een gezellige boel bij jou! denk je dat je nu weer n meid krijgt?

18. 4days

4days Niet meer actief

Hihi tnx dames, mooi bolletje he! :D Hahaha. Op de echo over 2 weken zal wel wat meer te zien zijn. :)

Wij hebben het trouwens wel geheim gehouden. Was lastig hoor, zeker omdat we het al wisten vanaf 16 weken! Maar de opa's en oma's hebben we het wel verteld, als enigen.

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cossy krijg je over 2 weken nog een echo?

20. 4days

4days Niet meer actief

Ja over 2 weken inderdaad, de eerste was met 7w4d, de tweede met 9w4d, en rond 12 weken dan de nekplooitmeting. :D Wij kunnen genoeg beebje gluren de komende tijd, hihi!

Heb trouwens op 15 maart een afspraak gemaakt voor de eerste 3D echo! :D

Share This Page