@Milo fijn dat je groeiecho goed was @Cossy oooh wat heerlijk zeg een kloppend hartje en genieten maarrrr en wat een mooi bolletje @Kleine babies me dochter was 43 cm en 2490 gram ging er heel gemakkelijk uit hihi (en met gemakkelijk bedoel ik natuurlijk zonder hulpmiddelen) haha @Brett Gefeliciteerd wij krijgen ook ons tweede kindje niet gepland maar meerrr dan welkom @Nummer4 Gefeliciteerdd
Hoi meiden: Heb gisteren weer een echo gehad en ben vandaag 11 weken en 3 dagen zwanger, zal zo mn banner even aanpassen ben nu 8 augustus uitgerekend. Alles was goed met de kleine het hartje klopte mooi en het groeide goed. Moet wel weer vanaf week 16 proluton injecties krijgen om een vroeggeboorte tegen te gaan en mn baarmoederhalf moet bij week 16, 20 en 24 gemeten worden om te kijken of die niet ineens open kan gaan staan. Verder worden er nog wat extra bloedonderzoeken en urineonderzoeken gedaan om mij goed in de gaten te houden.
Sandra -> Wel fijn dat je nu zo goed in de gaten wordt gehouden! Met hoeveel weken was je zoontje (ook alweer) geboren? Lijkt me doodeng...
Hoi Cossy, mn zoontje was met 39 weken en 3 dagen geboren en mn dochter (van de vroeggeboorte) was met 21 weken. Nu net weer wat bruinig bloedverlies waarschijnlijk door harde ontlasting maar het blijft eng. Ik baalde gisteren ook wel dat het kindje weinig bewoog om de een of andere idiote reden maak ik me dan toch zorgen. Maar ja die angst zal ik altijd houden denk ik. Zou blij zijn als ik het kindje voel dat geeft toch wat meer geruststelling.
ja mijn gevoel zegt idd weer een meidman denkt het ookzou het voor het kindje wel leuk vinden,je zal maar als jongen tussen drie draken je plekkie moeten verdedigenhahaha!!
Oh dat was voor je dochter, ja tuurlijk, dat is echt een extreme vroeggeboorte. Dacht even dat je zoontje ook te vroeg geboren was, maar dat is dus gelukkig niet zo. Misschien duurt deze zwangerschap ook gewoon 40 weken, laten we het hopen.
@penr gefeliciteerd!weer n meid! leuk hoor! vandaag vk geweest..niet zo spannend.. bloeddruk was goed..
Mama/ Uitgerekende datum/ Je krijgt een / Je hebt al (+leeftijd bij geboorte) S1980/ 27 januari 2010/ ?/ Een dochter Snoopy1979/ 19 maart 2010 / Meisje / Eva Milo/ 28 maart 2010/ Verrassing!/ Een zoon (28 mnd) Mmeke/ 29 april 2010/ Verrassing! / Een zoon (2 jaar) Danoontje/ 15 mei 2010/ Meisje/ Milan (3 jaar) en Robin (1,5 jaar) Ingeltje/ 30 mei 2010/ ?/ Julian (19 mnd) Priscilla R/ 21 juni 2010/ Meisje/ Kailey Madison (18 mnd) Nummer 4 / ? juli 2010 /Verrassing!/ Een dochter (10 jaar) dochter (7 jaar), dochter (3 jaar) Sandra82/ 8 augustus 2010/ ?/ Een zoon Sanne1234/ 22 augustus 2010/ ?/ Een zoon Hokiepokie/ 23 augustus 2010/ ?/ Een zoon Linda221/ 23 augustus 2010/ ?/ Noa(2 jaar 3mnd) Mila2008/ 24 augustus 2010/ ?/ Een dochter Tamar/ 28 augustus 2010/ ?/ Een dochter Cossy/29 augustus 2010/ ?/ Vince (23 mnd) en *Sem (2009) Cindy24/ 5 september 2010?/ ?/ Een dochter Brett/ september 2010?/ ?/ Een dochter Afspraken Januari 20: Danoontje echo + gyn 21: Cossy intake vk 22: Ingeltje 20w-echo 23: mmeke pretecho 3D/4D 26: linda221 1e echo Februari 04: Milo controle gyn 08: Milo VK ZKH Maart 15: Cossy 3Decho
Priscilla gefeli! Een dochter, leuk! Sandra super! Ik heb je datum aangepast. Linda: fijn, alles oke! Hier drukke dagen gehad, keuken verbouwd, zit nog midden in de zooi, maar komt goed! Nog 2 nachtjes slapen ...
Thanx Ingeltje! Even een vraagje hebben jullie ook weleens flinke last van je buik, echt een soort van spierpijnachtig iets, kan dat nu al bandenpijn zijn? En bewegen jullie kindjes veel bij de echo of hebben jullie ook weleens echo's gehad met weinig beweging? Ik ben van mn zoontje gewend dat hij altijd bewoog op een echo en dit kindje lag zo stil. Het hartje klopte prachtig hoor en het schrok ook wel 2 keer op maar verder bewegen ho maar, nou kon het natuurlijk slapen maar aangezien ik vandaag veel last van mn buik heb ga ik toch weer twijfelen en word ik weer onzeker.
Bandenpijn had ik al heel snel, met 6 weken al geloof ik. Ook hier wel eens een rustig kindje op de echo gezien, niks aan de hand meis!
Sandra -> Ik had al bandenpijn 10 dagen na mijn NOD, dat was ook de voornaamste reden dat ik al vrij zeker wist dat ik zwanger was voordat ik had getest. Dus met 12 weken kan het zeker. En het beebje was bij mij ook niet atijd even druk hoor. Soms slapen ze net lekker, en dan bewegen ze natuurlijk minder. De volgende keer is hij of zij vast weer druk aan het spartelen. Ingeltje -> Ben benieuwd naar jullie keuken!!
He dames....toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik al best last van mijn liezen en kramp in mijn bovenbenen!! Nu ook soms als je een verkeerde beweging maakt dat het dan zo pijn doet ahhhhh. Vies vindt ik die pijn... NOg maar een paar daagjes en dan mag ik hopelijk ook hier showen met mijn echo!!! Ben blij als ik m heb gehad, is toch fijn om te zien of alles echt goed zit daarbinnen he? Dan kan ik pas echt gaan genieten vindt ik...
Ja dat vind ik ook idd! Als je een hartje hebt zien kloppen dan wordt het wel een heel stuk echter. Anders heb je telkens in je achterhoofd dat het kindje misschien helemaal niet is gegroeid ofzo... Hoewel ik moet zeggen dat ik me nu ook nog niet erg zwanger voel... Voel me vooral misselijk en dik, hahaha! Da's trouwens ook voor het eerst, want mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik totaal geen last gehad van misselijkheid. (en dat waren 2 jongens, zou het iets willen zeggen? hahaha)
haha nee hoor bij mijn dochter was ik ook niet zo misselijk hahaha... Zijn een heleboel topics gesloten he vandaag, vindt ik echt jammer!!! Ik ben vooral moe en soms wel misselijk maar ik heb het vooral s`avonds!!! Ja ik doe het een beetje uit zelfbescherming dat ik nog niet echt wil genieten....eerst dat hartje zien!! Dan vertellen we het ook aan iedereen....want nu weet alleen familie het maar vrienden nog niet maar als het hartje klopt mag iedereen het weten!!!
Haha nee het gaat ook niet om het verschil tussen de ene en de andere persoon, maar om het verschil tussen zwangerschappen bij dezelfde persoon. Haha maar ik weet wel dat het niets wil zeggen hoor, vriendin van mij was bij de ene zwangerschap heel misselijk en bij de andere niet, terwijl het beiden jongens waren.