Whahaha achja wie zal het zeggen, het maakt me ook vrij weinig uit. Je hebt toch 50% kans op beiden. Al schijnt dat niet helemaal waar te zijn, want in Nederland worden al jaren meer jongen geboren dan meiden.
wij denken weer een meisje te krijgen!!! waarom weet ik niet maar dat is een gevoel!! Bij mijn dochter voeldde ik dit ook en was zo zeker en het werd bevestigd met de 20weken echo!! Ben benieuwd hoe het nu zit en daarbij als het maar gezond en gelukkig wordt!!!
Hmm nee ik denk helemaal niet dat t een meid wordt... Ik weet het eigenlijk niet. Alle pendels zeggen jongen, hihi.
Hallo meiden, ik kom ook weer ns even buurten. Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Ik hoop dat iedereen snel een kloppend hartje te zien krijgt en dat de buiken maar lekker mogen groeien. Hier alles goed, behalve dat t een beetje zwaarder voelt dan de eerste, maar dat is logisch. Heb vandaag de grens van 26 weken bereikt! En zaterdag kindje kijken, heb er zin in! Als het wel/niet misselijk zijn wel opgaat, dan wordt mijn gevoel alleen maar meer bevestigd. Ben net zo misselijk geweest als de vorige keer van mijn zoontje.. ben echt benieuwd. Straks zit ik er helemaal naast en is het gewoon een meid haha.. Sandra, mijn zoontje lag bij de echo van 9 weken ook stil hoor, alleen een kloppend hartje te zien. En dat is ook goed gekomen, haha..geen zorgen. Ingeltje, ben ook nieuwsgierig naar je nieuwe keuken, heb je een fotootje?
@ mmeke en anderen: fijn om te horen dat jullie kindjes ook weleens stil liggen, mn zoontje was zo beweeglijk altijd dat ik toch een beetje ging twijfelen. Maar nu ben ik weer gerustgesteld! Ik ben deze zwangerschap ook kotsmisselijk de hele dag door terwijl ik daar bij mn zoontje helemaal geen last van had, zou het dan misschien een meisje worden? Mn huid is ook veel slechter en mn haar daar is ook geen land mee te bezeilen. Nou ja we zullen het over iets minder dan 9 weken weten, als het kindje het wil laten zien natuurlijk.
heey ik ben bij alle 3 zwangerschappen anders geweest,maar heb toch 3 meidenen nu ben ik het misselijkst geweest maar mijn gevoel zegt toch echt weer een meidzegt volgens mij niks dat je je anders voelt of anders draagt! en bij de 9 weken echo lag de kleine ook stil,maar met de nekplooi was het pittig aan het gymenen nu voel ik vanaf 14 weken dagelijks beweging,dus komt allemaal goed
Hihi ik weet het geslacht waarschijnlijk al over 7,5 week! Nouja, ook als het beebje een beetje meewerkt natuurlijk. Nummer4, wat leuk dat je het beebje al voelt! Dan wordt het ineens veel echter he.
ja echt welkan er zo van genieten als ik rustig op de bank zit en ik krijg een trapjemooiste gevoel wat er is
Whaha jaa, ongeduldig he. Hoewel we die echo met 16 weken sowieso al wilden. Bij Vince hadden we toen ook een echo, en toen wist ik van tevoren niet eens dat ze al het geslacht zouden kunnen zien. (dacht dat dat pas bij 18 weken ofzo kon)
ja dat wist ik ook niet eigenlijkhoor het nu voor het eerst??er is voor mij bij elke zwangerschap wel wat nieuws bijgekomen geloof ik
Tsja ze geven bij 16 weken ook nog geen garanties dat ze het kunnen zien, dus als je echt gaat voor een geslachtsbepaling dat doen ze meestal pas vanaf 18 weken ofzo. Maarja, bij Vince was het met 16 weken echt overduidelijk te zien. Dus als het een beetje mee zit zullen ze het nu ook wel weer kunnen zien.
Pfff ik weet het echt niet... Eerst dacht ik meid, toen dacht ik weer jongen, de chinese kalender zegt meid en de pendels zeggen jongen... Dus ik wacht maar gewoon af.
Ja ik een jongen en een meid, maar het zijn twee jongens. Maar van de andere kant kunnen de pendels ook niet kloppen, want 6 zeggen jongen en 2 zeggen meid, dus dat is al onmogelijk.
Bij een jongetje kunnen ze het al sneller zien ivm met het gevalletje hahaha...ben je nu in verwachting van een meisje kunnen ze het bijna niet zien en dan nog kan het een jongetje zijn!!! Wij wachten gewoon op de 20weken echo want die is gratis hahaha
Ja maar we wilden sowieso al 2 3D echo's, zelfs als ik 100% zeker wist dat ze het niet zouden kunnen zien zou ik toch die echo willen. Ik vind het gewoon zooo bijzonder en uniek om je kindje zo mooi te kunnen bekijken tijdens de zwangerschap! 20 weken echo is wel leuk natuurlijk, maar van het kindje zie je niet veel, alleen een omtrek.