Maar van de andere kant moet ik wel ook toegeven dat een echo rond de 27 weken weer veeeel mooier is dan een echo met 16 weken. Hoewel ik met 16 weken ook heel erg mooi en bijzonder vond, je ziet dan toch ineens al een compleet mensje.
Poeh ik begin af te tellen, morgen is het zover! Ik denk dat alles goed zal zijn met ukkie. Hij/zij beweegt zó goed, het voelt allemaal heel prima. Foto's van keuken zal ik plaatsen als ik ff tijd heb. Heb gisteren in het Septembermama topic heel veel foto's geplaatst, dus je kan ook even op mijn naam klikken en mijn laatst geplaatste berichten zoeken Zou het nu een jongetje of een meisje zijn! Ben heeeeel benieuwd!
Ooooh zo spannend!! Zelf ik ben al zenuwachtig voor je, hahaha! Maar komt vast helemaal goed. Ben benieuwd wat het is!
Ha meiden, Zo ff teruglezen, maar wilde ingeltje alvast heeeel veel plezier wensen morgen! Dat de kleine uk zich maar goed laat zien. En dat het goed gezond is natuurlijk! Liefs Milo
Zo, net bij de vk geweest dus, en ik krijg een hele reeks xtra dingen vanwege die miskraam met 16 weken. Om te beginnen denken ze (wat ik zelf ook al vermoedde) dat mijn mk is veroorzaakt door de onbehandelde blaasontsteking die ik toen had. En ik heb chronische blaasontsteking, dus ik heb het echt al 40 keer gehad ofzo. (ook op dit moment, as we speak) Dus nu willen ze dat sowieso heel streng in de gaten gaan houden. Ik moet ook van begin af aan om de 3 weken komen in plaats van om de 4. En ik had een echo met 7w4d, de volgende met 9w4d, en dan met 12 weken de termijnecho. En met een week of 24 krijg ik een aantal inwendige echo's bij de gyn, om te kijken of mijn baarmoedermond niet verkort is. Wat een gedoe allemaal he... Maarja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
PPff jeetje Cossy maar opzich wel fijn zo`n hoop echo`s!!! Jeetje een mk door een blaasontsteking? Wist niet dat het kon?! Erg eigenlijk door een blaasontzteking je kindje verliezen meid... Ik mag volgende week maandag voor de echo nog even geduld!!!
Pff heftig Cossy, al die extra controle, maar aan de andere kant goed dat jij en je kindje nou extra in de gaten gehouden worden. Ingeltje, veel succes en toch ook plezier vandaag! Dat het maar een prachtig gezond kindje mag zijn.
@cossy: ze gaan je goed controleren zeg! Maar voor een goed doel zullen we maar zeggen. Wat doen ze nu aan je blaasontsteking? Medicatie mag niet of toch wel? Sterkte met alles!
Heey dames! Bedankt voor jullie berichtjes. ja ik heb op dit moment gewoon antibiotica, en na de kuur moet ik het gelijk weer laten controleren of het helemaal weg is. Het zal ook wel goed komen allemaal. maar ik vond het toch wel een beetje heftig bij de vk gisteren. Het is wel een beetje degene waarvan je verwacht dat ze je altijd gerust stelt, althans dat doen ze meestal. En als die dan ineens nog bezorgder is dan jij zelf dan schrik je wel een beetje. En ook wat cindy zegt, ergens is het wel pijnlijk om te weten dat je een volledig gezond kindje bent verloren door zoiets belachelijks als een blaasontsteking. Maargoed, in ieder geval zitten ze er nu met hun neus bovenop, dus het zal wel los lopen.
Hallo Dames Zag dit topic voorbij komen en leek me wel gezellig. Ik ben momenteel zwanger van nummer 2 en 3. Mijn oudste zoon word in april 2 jaar. en in mei/juni beval ik van een zoon en dochter Net als Ingeltje praat ik ook mee bij de mei mama's maar dat is meer een vast groepje geworden vind ik... ik ben meer een lezer eigenlijk dan een schrijver ook omdat ik op andere topics wel enthousiast mee tik.maar de meeste topics zijn ontzettend druk en gaat het veel te snel. zoals jullie zelf ook weten heb je gewoon wat minder tijd om altijd actief te zijn als je een kleintje rond hebt lopen... ik hoop hier op zijn tijd gewoon gezellig mee te kunnen schrijven..lezen doe ik het meestal wel....schrijven is meestal een probleem liefs silvia
Hoi Silvia! Leuk dat je hier ook de rust komt opzoeken Best fijn, zo'n rustig topic! Kom hier nog even melden dat de echo goed was en we weer een zoontje krijgen! Super, nog zo'n fijn menneke
Gefeliciteerd Ingeltje met de goede echo en wat super weer een mannetje erbij! En silvia009, welkom! Wat leuk 2 kindjes erbij straks. Lijkt me wel een uitdaging zeg, maar dat komt vast goed. De 3D echo was erg leuk, mooie plaatjes kunnen zien van het gezichtje. Het is wel een heel beweeglijk kindje, dus de video is een aaneenschakeling van verspringende beelden, maar het was erg leuk om die kleine frummel te mogen bewonderen. Alleen het hoofdje loopt alweer 2 weken voor, net als bij mijn zoontje toen..hmmm ik hoop toch dat deze er iets makkelijker uitkomt, haha.
@sylvia: welkom! Wat leuk een tweeling. Hou je het wel een beetje vol. Ik heb ook al een zoontje en vind het met 1 kindje in mijn buik al zwaar genoeg. @ingeltje: wat leuk weer een knul!! Fijn dat de echo goed was. Dat blijft toch het allerbelangrijkste hè. @mmeke: haha, klein druktemakertje in je buik dus. Asl er al een kindje door geweest is, is de tweede makkelijker toch?? Aan die gedachte hou ik me maar vast... @iedereen: fijne zondag nog. Hier wat sneeuw, maar blijft niet echt liggen. In andere delen van het land is dat wel anders geloof ik..
Haaai meiden, Het is weer even geleden en ik heb eindelijk weer even tijd voor mezelf. Het is allemaal de afgelopen dagen heel erg snel gegaan. We waren nog niet terug van vakantie of konden meteen aan de slag met inpakken. Me schoonvader was zo lief om hier in huis de muren enzo te verven en de vloer te leggen dus afgelopen vrijdag was hij klaar, en met als gevolg dat we dus vanaf nu in Eindhoven wonen. In 1 week tijd verhuist het moet niet gekker worden Ik heb nog niet het puf gevonden om helemaal terug te lezen. Dus welkom alle nieuwe meiden en hoe gaat het met de rest ?? Grtz Miranda