Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ingeltje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Silvia2009 -> Oh wat leuk zeg, een tweeling! Ik vind dat zo bijzonder! Heb ook eventjes op je site gespiekt. Zo mooi om die twee kleine mensjes daar samen te zien. :D Ben trouwens benieuwd hoe groot je buik over een paar maanden is, hihi.

Ingeltje -> Nogmaals gefeliciteerd! ;) Echt super! Een gezond broertje voor Julian, prachtig toch. :D

mmeke -> Fijn dat de echo goed beviel! ;) Vince was ook zo'n beweeglijke, geen seconde stil liggen... En ze zeggen inderdaad dat de tweede makkelijker gaat. Ik hoop het maar, ik had bij bij Vince een subtotaal ruptuur...

Milo -> Hier blijft ook geen sneeuw liggen nee. Maar het is wel weer flink koud, brrrr....

Danoontje -> kan me goed voorstellen dta jij het druk hebt! :D Hoe ver zijn jullie met de woning, al grotendeels klaar? En bevalt het een beetje? :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

Dames ik ga afscheid van jullie nemen helaas klopte er gister geen hartje op de echo...kindje was nu 7,5 week dus is net gebeurd. Zit nu te wachten tot de miskraam gebeurd....

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Cindy24
    wat een vreselijk nieuws
    Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met dit verlies

knufffffffffffffffff

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ach Cindy... nee... meis toch :( wat verschrikkelijk... en je had zo lang gewacht en dan gaat het ook nog mis.. knuffel lieve meid!

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Cindy, wat erg! Veel sterkte gewenst voor jou en je man.

6. 4days

4days Niet meer actief

Oh nee, wat vreselijk meid!! :( :( Ontzettend veel sterkte....

7. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Cindy, heel veel sterkte!!!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Tja het is een beetje moeilijk om na zo'n berichtje weer iets vrolijks op te schrijven....:(

Ik ben vanmorgen druk geweest met een hele berg strijkwas..had Mathijs mooi op bed geparkeerd en de tijd dat ie sliep eens een keer nuttig besteed hahahahaha.
    normaal loopt meneer altijd aan de snoeren van het strijkijzer te trekken dus was wel relaxed deze keer.

Merk wel dat ik veel te lang gestaan heb en dan speelt mn bi meteen weer op pfffffff. net even snel met de auto boodschappen gedaan en dan mathijs in de auto zetten en er weer uithalen kost me dan ontzettend veel moeite.
    Ik merk dat het nu echt zwaarder begint te worden.
    En ook al wil ik niet klagen omdat ik gezegend ben met een zwangerschap heb ik toch momenten dat ik alles bij elkaar steun kreun en puf...

wie er durft te zeggen dat het makkelijk is om een 2e of 3e zwangerschap te hebben met een peuter in huis die liegt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
    ik ben kapot sávonds hihihi 20.30 lig ik te slapen hoor op de bank...
    jajaja ben een echt gezellgheidsdier hihihi

zo ga nu even relaxen met mathijs op de bank.. en dan hoop ik dat ie om 3 uur nog een dutje wil doen zodat ik ook even kan rusten...

fijne dag nog allemaal dames

9. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    @Cindy, meis wat erg voor je. Heel veel sterkte toegewenst van deze kant.

@silvia009, meid als je wil klagen lekker even klagen. Het is ook niet niks hoor zwanger zijn, kleintje om je heen en dan alles ook nog doen. Hier net zo, 2 koters om me heen, 24 weken zwanger, zit midden in een verhuizing en dan moeten alle dagelijkse dingen ook nog gedaan worden. Dus lekker even klagen als je dat oplucht :D:D

Ik ben blij dat de oudste nu even slaapt, en de jongste is net uit bed maar als die t rijk alleen heeft gaat ie lekker zitten spelen en dan merk je bijna niet dat ie er is hihihi. Maar dat strijkverhaal heeeeeeel herken baar. Zodra ik alles neergezet heb moet ik echt erg houden in me draden want het ijzer word zo van me plank af getrokken. Heeft ie vorige maand ook gedaan kon mooi een nieuwe kopen :D niet dat ik t erg vond want ik wilde toch al een andere hebben hahaha

Ik ben nu even lekker neer geploft, ben weer aan t uitpakken geweest en me keuken is nu helemaal klaar, alles is weer aangesloten en werkt weer en de kastjes zijn weer ingeruimd. Dat scheelt weer een hoop dozen want ik had toch nog 9 flinke verhuiz dozen wat er uit me oude keuken kwam :$ pfffffff en ik maar denken dat ik met 4 dozen klaar zou zijn.

Maar ja, nu even geen uitpakken meer, ik wacht tot Milan wakker is en dan gaat ie even lekker naar me schoonzus kan ie spelen met me nichtje, en ik kan dan even op me gemak boodschappen doen want ik heb alles wat ik in t oude huis nog had weg gesmeten wat in de koelkast en vriezer lag dus heel erg nodig nu om boodschappen te doen.

Ik ga weer stoppen voordat ik een heel boekwerk ga zitten schrijven, dat is ook weer niet helemaal de bedoeling :D:D:D

Grtz Miranda

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Och nou lees ik dat Brett ook al een MK heeft gehad vorige week :( heh bah... wat een naar nieuws en wat een verdrietige tijd voor haar een voor Cindy24... knuff dames :(

11. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    He Cindy wat ontzettend naar voor je. Hopelijk lukt het je om het een plekje te geven.

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #372 Ingeltje, 26 jan 2010
    Laatst bewerkt: 26 jan 2010
    Mama/ Uitgerekende datum/ Je krijgt een / Je hebt al (+leeftijd bij geboorte)

Snoopy1979/ 19 maart 2010 / Meisje / Eva
    Milo/ 28 maart 2010/ Verrassing!/ Een zoon (28 mnd)
    Mmeke/ 29 april 2010/ Verrassing! / Een zoon (2 jaar)
    Danoontje/ 15 mei 2010/ Meisje/ Milan (3 jaar) en Robin (1,5 jaar)
    Ingeltje
    / 30 mei 2010/ Jongen / Julian (19 mnd)

Priscilla R/ 21 juni 2010/ Meisje/ Kailey Madison (18 mnd)
    Silvia009/ mei/juni 2010/ Jongen en Meisje/ Mathijs (2 jaar)
    Nummer 4 / ? juli 2010 /Verrassing!/ Een dochter (10 jaar) dochter (7 jaar), dochter (3 jaar)
    Sandra82/ 8 augustus 2010/ ?/ Een zoon
    Sanne1234/ 22 augustus 2010/ ?/ Een zoon
    Hokiepokie
    / 23 augustus 2010/ ?/ Een zoon
    Linda221/ 23 augustus 2010/ ?/ Noa(2 jaar 3mnd)
    Mila2008/ 24 augustus 2010/ ?/ Een dochter
    Tamar/ 28 augustus 2010/ ?/ Een dochter
    Cossy/ 29 augustus 2010/ ?/ Vince (23 mnd) en *Sem (2009)

Bevallen
    S1980 17 januari 2010 bevallen van Ferenc (3625 gram en 53 cm) en al moeder van Marescha

Afspraken
    Januari
    23: mmeke pretecho 3D/4D
    26: linda221 1e echo
    Februari
    04: Milo controle gyn
    08: Milo VK ZKH
    Maart
    15: Cossy 3Decho

Mama's die ons hebben moeten verlaten :(
    Cindy24 ♥
    Brett ♥

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb net gezien dat S1980 bevallen is! Ze zal wel niet meer meelezen hier, maar gefeli!!

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cindy wat vreselijk voor je zeg! heel veel sterkte!

hier vanmorgen een mooie echo gehad..hartje klopte en alles zag er goed uit./...ben wel 4 dagen korter zwanger...dus 27 augustus uitgerekend.. ben ook wel blij dat het er maar 1tje is! met alle respect sylvia(gefeliciteerd! wow jongen én een meisje!) lijkt me echt pittig, maar ja je hebt het niet voor het uitkiezen he;)

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

leuk zo'n topic. zat/zit vooral bij de mei mama's al kan ik de snelheid soms niet bijhouden ;)
    ook ik krijg m'n tweede kindje. ben benieuwd naar deze topic!@

groetjes linda

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    even ego berichtje van mij :D

Weet je wat ik heerlijk vind????
    Smorgens als mn man naar zijn werk gaat dan Komt mijn zoontje ijmij onder een dekentje op de bank sesamstraat etc kijken...
    liggen we samen heerlijk te knuffelen en dan worden de twee in mn buik ook wakker en die bewegen dan heerlijk mee... dus we liggen met zijn vieren heerlijk wakker te worden op de bank.....

Charmante kapsels op de vroege morgen moet je er even niet bij denken natuurlijk hahahahahaha

Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Linda221: wat geweldig, een gezond kindje!Heel fijn om te horen!

LvdB: hey gezellig! Nog een mei-mama! Het is hier gezellig en lekker rustig, beter bij te houden ;) Wat leuk, een dochter! HIer hebben we een zoontje gespot :)

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Silvia: dat klinkt inderdaad wel errug lekker!! De kapsels vind ik dan juist wél weer leuk :)

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sylvia hahah klinkt idd heerlijK! noa wil altijd gelijk naar beneden en eten en daarna kijken we lekker saampjes op de bank sesamstraat of dora e.a.

@Ingeltje ook leuk zeg een broertje voor je zoon! hier hoop ik stiekum een beetje op een zusje voor noa maar een zoontje zou ik ook wel onwijs leuk vinden...is weer wat anders;)

@lvdb welkom hier! de augustusmama's kan ik ook echt niet bijhouden! gaat me veel te snel...en er zit toch een vast groepje voor mijn gevoel dat steeds op elkaar reageert en ik heb soms het idee dat er dan op mij niet gerageerd word...hier is het wat knusser;) en gefeliciteerd met je meisje 2B!

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @clubje...
    vind het ook dat op sommige topics je er bijna niet tussen kunt komen , Omdat het inderdaad een vast groepje is dat elke keer schrijft en reageerd.
    Ik ben echt iemand die niet op elk ding een reactie geeft.. ik lees alles maar reageer soms maar...
    Ik vind het hier wel lekker eigenlijk... niet zo druk en geen kliekvorming :D

Deel Deze Pagina