Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ingeltje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra82

Sandra82 Bekend lid

3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Moest vandaag weer terug voor controle en:

ik heb goed nieuws!!!! Er zit nog een stolsel in mn baarmoeder maar die zit niet in de buurt van de zwangerschap en die wordt waarschijnlijk door mn lichaam opgenomen. Verder is het een randbloeding van de placenta geweest en heb ik net zoveel kans op een goede afloop van de zwangerschap als ieder ander. De placenta zit prachtig aan de rand vast zoals het hoort en er zit geen placentaweefsel in het bloed. Mn mannetje (ja ja het is een jongentje) maakt het hartstikke goed en lag lekker rond te draaien en te trappen. Ik moet het wel nog rustig aan doen, toch wat oppassen met tillen maar het ziet er allemaal weer positief uit. Verder heb ik alvast prolutoninjecties gehad dit is tegen een vroeggeboorte, kreeg ik bij mn zoontje ook, zodat mn baarmoeder rustig blijft. Dus ik mag weer gaan genieten!

2. Alita

Alita Niet meer actief

pff gelukkig sandra!!!

Leuk een jongetje!!!

Nu lekker rustig aan doen he.....nu kun je trouwes nog genieten straks krijg je het druk genoeg!!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooooh Sandra wat een geruststelling!! Ik heb aan je gedacht meis.. en had heeeel sterk het gevoel dat het goed ging komen en gelukkig is dat ook zo! En wat leuk, een jongetje!! Gefeliciteerd!!

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sandra oow wat fijn zeg!!! en wat leuk! een jongetje!

5. 4days

4days Niet meer actief

Ooooooh, wat fijn Sandra!!! :D En gefeliciteerd, een knulletje! ;)

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Hoi Sandra, wat goed nieuws! En een kereltje, helemaal super! Nu lekker gaan genieten!

7. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames!

Vince is helaas ziek... Vorige nacht had hij al 40 graden koorts, en vannacht had hij 38,5 en zijn hele bedje onder gespuugd. ook heeft hij diarree als water. Gelukkig lijkt hij er zelf niet al te veel last van te hebben. Maar dat tripje naar de 9 maanden beurs morgen kan ik dus vergeten... :(

*zo ik ben de 20e poepluier van vandaag verschonen...*

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ik ben tijgertje23 en ben zwanger van de 2de binnen een jaar:)

we hebben 6x iui gehad en 1x ivf poging was het gelukt
    Op 12 juli 2009 hebben we een prachtige zoontje gekregen
    en op 8 juli mogen we onze 2de verwachten

Na deze 2de hebben we besloten om een paar jaar te wachten voor evt een derde als het mogelijk is

Iedereen van harte met jullie 2de/3de of de 4de zwangerschap

9. 4days

4days Niet meer actief

Tijgertje23, welkom!!
    Wat leuk, van de 2e zijn jullie dus spontaan zwanger geraakt als ik het goed begrijp? Gek is dat he, dat hoor je toch regelmatig. Dat vrouwen op de eerste jaren hebben moeten wachten, en dat de tweede dan ineens heel snel komt.

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ja ik kon het eerst niet geloven
    Eerst blijk je pco te hebben

Na zoveel pogingen niet gelukt
    Zijn we in nijmegen met de ivf-traject begonnen
    5 nov 2008 hebben we posi getest
    12 juli hebben we een gezonde zoon

Ik heb 2x gebloed daarna goed in de gaten gehouden met de eisprong 1 week ervoor en 1 week erna express niet gedaan
    Tot ik een week overtijd was

Ik dacht van nou word dus een lange cycli
    Maar toen begon me iets te dagen mijn gevoel zei van o mijn hemel
    Dus ik had nog ovu testen in de kast liggen en heb er toen een gedaan en die bleek dus knal knal positief
    Nou echt de buurt had me kunnen horen gillen schreeuwen
    en heb toen huilend mijn buurvrouw gebeld en die is meteen naar me gekomen zij is toen voor mij naar de kruidvat gegaan
    En hebben we samen getest en kreeg 2streepjes op mijn test dus weer huilen omdat ik het niet wou geloven en was bang tegelijk

Ik was dus nog steeds herstellende van me ks
    Dus mijn man opgebeld en die vloog van zijn stoel af hahahaha
    En bij de controlle bleek idd mijn eisprong een week later gesprongen te zijn

Sorry van me lange verhaal maar moest het ff kwijt
    Maar we zijn super trots :D

11. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja dat is schrikken he! Ik was na mijn zoontje ook binnen 6 maanden alweer zwanger geraakt, dus dat was ook vrij snel op elkaar geweest. Maar dat kindje is overleden.

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    O wat erg cossy

Dat wist ik niet

13. 4days

4days Niet meer actief

Nee waarvan moest je het ook weten. :p
    Maar ik was 'pas' 16 weken zwanger toen het gebeurde. Vind het wel een vreemd idee dat dit kindje er nooit was geweest als ons zoontje niet was overleden. En nu ben ik 2 weken na de datum dat het gebeurde uitgerekend. ;)

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    tijgertje23 welkom hier en veel plezier
    gefeliciteerd met je zwangerschap...:D

Ben wat minder actief de laatste dagen heb wat last van vermoeidheid en buikpijnen denk dat mn banden flink aan het rekken zijn ga straks kijken of ik een foto kan maken want heb het idee dat mn buik explosief gegroeid is de laatste week pffffff
    kan mn positiekleren al niet meer aan... gewoon te gek voor woorden.

verder alles goed met iedereen????? buikjes groeien mooi????

15. 4days

4days Niet meer actief

Haha, ja dat kan ik me voorstellen als je ook nog 2 kindjes in je buik hebt! :D ik spiek regelmatig op je babysite, ben toch wel erg benieuwd naar het groeien van die buik, hihi! ;)

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Bekijk bijlage 52162

Bij deze een foto samen met mijn zoontje hihihihi
    is zon lekker manneke... heb hem net gemaakt...
    24 weken en 3 dagen zwanger nu :D

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Bekijk bijlage 52164

en alleen mn buikje erop....nou ja het JE kan er wel af gelaten worden hihihihi

18. 4days

4days Niet meer actief

Whaha ja, inmiddels heeft het de grootte van een voldragen eenling! :D Dat wordt nog wat de komende weken!

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wat schattig zeg die met je zoontje!! het is idd al wel een hele buik maar ja dr zitten dr ook 2 in he;)

20. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een lieve foto met je zoontje.

ik ben gister naar vk geweest en mn buik heeft echt een groeispurt ondergaan... vlg mij wel 5 cm in 3 weken... ohoh, moet toch nog voor de laatste maandjes even andere bovenkleding gaan kopen. straks nog met de dikke buik het vliegtuig in.. komt vast goed :)

zien jullie tijdstip? wat doe ik achter de pc terwijl ik lekker in mijn bedje hoor te liggen. al helemaal omdat ik morgen moet werken.. heb fysio en de pijn in mijnbil en rug was gelukkig minder, dus dacht dat ik beter zou slapen. waarom ik nu weer klaar wakker ben snap ik ook niet.

hoe is het slapen bij jullie?

wel dubbel: soms wil ik al wel om 8 uur gaan slapen en dan lig ik er in en dan ligt het helemaal niet meer zo lekker.
    ik ga poging doen te slapen, over 2,5 de wekker!

bye

linda

Deel Deze Pagina