Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ingeltje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hmm, ik slaap best goed nog, en veeeeel, en dan bedoel ik, VEEEEEEEEL! Zou zo 14 uur per dag kunnen slapen, hahaha! Hoewel de vermoeidheid alweer een beetje minder aan het worden is.

En je buik, tsja die zal nu wel alleen nog maar sneller gaan groeien. ;)

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    slapen in bed ???? was da dan??????????

kan de hele dag slapen op de bank maar in bed ho maar dan moet ik elk uur eruit om te plassen pfffffffff of ik word wakker omdat ik me moet omdraaien en me dsat moeizaam lukt en ik daar dus echt wakker voor moet zijn... en als ik dan toch wakker ben om me om te draaien dan wil mn blaas ook meteen geleegd worden dus tja.....
    word er langzaam aan gek van pfffff

3. Alita

Alita Niet meer actief

lief Silvia!!!

Zo ben vandaag eens niet misselijk.....en heel goed geslapen, jetje wat moet ik er soms vaak uit om te plassen!!! En dan ook helemaal naar beneden want boven is geen toilet!!!! Maar we hebben het ervoor over!!!

4. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, kan het me wel voorstellen Silvia. Andere vrouwen hebben dat alleen de laatste paar weken, maar jij dus veel langer.... ;)
    Ik kan trouwens echt totaaaal niet op de bank slapen, dat vind ik echt vreselijk! Niet eens omdat het niet lekker ligt ofzo, dat valt wel mee. Maar ik kan het om de een of andere reden echt niet uitstaan. Niets vind ik zo vervelend dan in de woonkamer wakker worden... Zelfs als ik overdag even een half uurtje wil liggen ga ik echt in bed liggen. Het scheelt misschien wel dat wij een appartement hebben en alles gelijkvloers is, dus je bent overal zo.

5. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden! Ik kom even mijn buikje showen. :D Als best gegroeid he? Voor 1tje dan. ;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja cossy mooi hoor!!!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    mooi buikje hoor cossy:D geniet er maar van

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi hoor cossy. de mijn is inmiddels huge!! :)

slapen gaat wat minder door het draaien, gelukkig hoef ik nog niet zoveel te plassen. ene nacht slaap ik beter dan andere. door massage fysio rug en bil gaat het wel beter.

ogen hangen nu al op half 12... wil eigenlijk nog wel xfactor kijken haha misschien toch maar naar bed en daar kijken

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier ook echt een mega buik.. begint me op het werk al flink in de weg te zitten..

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Mooie buikjes, meiden!

Hier ook al een aardig buikje, en slaap ook veel.
    Gisteren het eerste deel van x-factor in bed gekeken, daarna toch maar de tv uitgedaan, omdat ik echt stukken miste.
    En nu zo mijn kereltje even uit bed plukken. Dus lekker van half 10 tot half 8 geslapen.
    Heerlijk, het is weer weekend!
    Gaan jullie nog wat leuks doen?
    Ik ga bij een vriendinnetje op kraamvisite, ff babietje kijken, altijd leuk!

11. Alita

Alita Niet meer actief

goedemorgen!!!

Wij gaan vandaag het grote nieuws aan alle vrienden vertellen, mijn dochter heeft ee t-shirt met aan de voorkant psssttt.. en de achter kant... ik word grote zus aah vindt het zo spannend heb er de kriebels van hahaha

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo meiden! nou gister jeroens verjaardag gevierd...was erg geslaagd...had 4 taarten gebakken, 1 is er over maar ja jeroen moet morgen nog op zijn werk trakteren dus...en soep gemaakt en allemaal lekkere salades...er kwam 20 man die allemaal bleef eten dus....vandaag vierde zijn oma dr verjaardag in de van de valk (brunch) dus al met al een druk weekend dus.....noa is super lief geweest gelukkig ze ging lekker bij iedereen zitten boekjes lezen enzo..en vanmorgen had ze helemaal niet geslapen, daar baalde ik echt van maar ze was superlief bij de brunch...dr was ook een jongetje die daar aan het rondrennen was, en op een gegeven moment waren ze de hele tijd achter elkaar aan aan het rennen en lol dat ze hadden! geweldig! haha en elkaar kusjes geven..(ja t begint al vroeg:p)
    nou ben ik kapot van het weekend en ga ik straks lekker vroeg naar bed..morgen weer vroeg werken...blehhh helemaal geen zin in..

@cindy spannend!!!! zo hebben wij het ook aan familie en vrienden verteld! noa had een shirt je aan met op de voorkant geef me een kus...en op de achterkant ..want ik word een grote zus! iedereen was erg verrast en super enthousiast! hoe reageerde ze bij jou??

Hier ook veel slapen alhoewel het nu wel beter gaat met de vermoeidheid..kan ook smiddags wel op de bank in slaap vallen...ga ook als ik vrij ben of in t weekend wel smiddags of smorgens nog ff een uurtje liggen maar dit weekend is daar niks van terecht gekomen:p

13. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames! Kom alleen ff snel spieken. Mijn zoontje is namelijk ontzettend ziek geweest. Eerst paar dagen hoge koorts (40 graden) met af en toe wat overgeven en waterdunne diarree, en toen de koorts net weer weg zakte had hij ineens helemaal ontstoken ogen en begon over te geven en stopte niet meer. Niet echt een handige combinatie met waterdunne diarree... Dus in het weekend hebben we nog op de huisartsenpost gezeten. Gelukkig hield hij wel wat ORS binnen. Inmiddels gaat het weer wat beter met hem, vandaag vroeg hij voor het eerst weer uit zichzelf eten, en het beschuitje ging er wel in. Dus hoop dat hij over een paar dagen weer de oude is.

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Cossy beterschap met je zoontje..... vind het altijd zo zielig als kinderen ziek zijn bleeeeeehhh

15. 4days

4days Niet meer actief

Ja inderdaad! Je voelt je zo machteloos dan. :( Je wilt ze zo graag helpen maar kunt echt niets doen behalve een beetje proberen te troosten...

16. Alita

Alita Niet meer actief

nou hier zag bijna niemand het...erg he?!
    We zeiden maar dat ze iets heel leuks op haar t-shirt had staan hahaha...maar natuurlijk weer erg leuk gereageerd!!!

17. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, ja zoiets daar kijken mensen echt langs door. Maar gelukkig vonden ze het wel leuk! :D

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @cossy hoest met je zoontje? hopelijk knapt hij snel weer op!

@cindy hier viel het kwartje ook niet direct hoor! maar uiteindelijk zagen ze het wel en vonden ze het super!

19. 4days

4days Niet meer actief

Nou hier begreep iedereen de hint meteen maar werd niemand razend enthousiast... had ik het nog liever andersom gewild... :)

Mijn zoontje is gelukkig weer bijna helemaal beter. Hij heeft nog een paar dagen flink nageziekt, maar sinds gisteren wil hij weer eten, en hij lijkt ook een stuk vrolijker. :)

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hebben het hier gewoon verteld tegen mn ouders.
    Maar die reageerden heel teleurstellend eerlijk gezegd :(
    vonden het onzin dat we nog een kindje wilden omdat we samen al 1 zoontje hebben en mn man al 2 kids heeft bij zijn ex.
    Mijn ouders snappen niet dat ik graag meerdere kids van mezelf wilde...en toen bleek dat het er twee waren nu toen reageerden ze heel lauw en zeiden alleen nou dan ga je het wel heel druk krijgen... niks gefeliciteerd ofzo... dus betrek ze nu ook nergens bij..vertel alleen als ze er zelf naar vragen anders niet meer.
    Mijn schoonmoeder was gelukkig wel heel erg blij!!!!!!:D

Morgen weer groei echo hoop dat ze goed gegroeid zijn.

Deel Deze Pagina