Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ingeltje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Danah ja ze had het verkeerd gemeten, want week erna was ik net 7 weken dus ja dan kon ik niet de week ervoor ook 7weken zijn!!

Maar alles was pima in orde en hier is onze schat

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Acccch lieef!! Ik vind het een meisje :D

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja? hoezo?:D

4. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben verliefd!! Wat een lieverd, en ja ik vind het ook een meisje haha!!!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahah zomaar ;) een gevoel wat ik erbij krijg

6. Alita

Alita Niet meer actief

hihi...nou wij ook hoor!!!
    We zeggen ook dat we weer een dochtertje krijgen!!

7. 4days

4days Niet meer actief

DanaH -> ja belachelijk hoor, in sommige situaties kunnen ze het echt niet maken om mensen met kindje en mensen zonder bij elkaar te zetten... Heb het zelfs eens gehoord dat ze ergens een vrouw die nog moest bevallen van een dood kindje, naast een vrouw hadden gelegd die zojuist was bevallen van een gezond kindje. Vreselijk toch!

Cindy -> Ooooh, leuke foto! Ik krijg er ook een meisjes-gevoel bij! :D

8. Alita

Alita Niet meer actief

nog eentje...:D

9. Alita

Alita Niet meer actief

maar dat bevallen van een dood kindje of een kindje wat erna zal sterven snap ik nooit! Waarom zo`n ellende meemaken? Kunnen ze dan geen keizersnede doen?

10. 4days

4days Niet meer actief

Hihi die foto, is ukkie nou aan het wijzen? :D

Ik denk dat je een keizersnede flink onderschat, dat is nog veel meer ellende hoor. Lange revalidatie, waarbij je nauwelijks mag lopen en helemaal niet mag tillen ofzo, dan ben je niet eens in staat om zelf normaal naar de begrafenis te gaan...

11. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja wees even naar boven toe!!

Ja maar bevallen van een dood kind dat is pas erg!!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Maar wel heel goed voor je verwerkingsproces... je bent heel bewust je zwangerschap aan het afsluiten. Hoe moeilijk dat ook mag zijn, ik denk dat het beter is dan dat je het 'laat halen'.
    Bovendien zal je lichaam het misschien ook wel nodig hebben...

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ja goed ik zou het niet kunnen....maar ja je moet helaas...denk dat je dan ook vanzelf weer zo`n oerkracht krijgt van het moet!!

14. 4days

4days Niet meer actief

Het is inderdaad geen kwestie van kunnen... Het is net als met een gewone bevalling, je hebt niets te willen... Ze doen ook in dit soort gevallen niet zomaar een keizersnee. Maarja, het is natuurlijk ook niet helemaal waar dat het hetzelfde gaat als een gewone bevalling, want meestal krijg je al bij voorbaat pijnstilling, en de meeste vrouwen die al wat verder zijn geven ze al vrij vroeg een ruggenprik.

15. Alita

Alita Niet meer actief

oh nou dat is dan al beter he?
    Heb je beebje gevoeld zie ik staan?!!
    Oh ik kan niet wachten hahaha

16. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Vreselijk is dat lijkt me. Bij Lucas op school was een moeder van 2 zoontjes. Ze was 36 weken zwanger van een meisje toen het kindje ineens dood bleek te zijn. Een placenta-infarct heette dat bij haar. Wat volgens haar het ergste was is dat je lichaam na die bevalling helemaal klaar is voor een baby. Zo kwam haar borstvoeding natuurlijk gewoon op gang en was er dus geen kindje! Belachelijk dat ze haar niets gaven, want er zijn medicijnen die je dan kunt innemen zodat je borstvoeding niet eens op gang komt. Maar hoe dan ook, die nasleep lijkt me echt verschrikkelijk. Ze is inmiddels weer zwanger geworden en heeft een prachtige 3e zoon gekregen. Toch zal het altijd zuur blijven dat dat meisje (dat ze natuurlijk dolgraag had gewild) is overleden. Hoop dat het ons allemaal niet overkomt, jakkes wat een nare verhalen als je zelf net "lekker" zwanger bent.

17. 4days

4days Niet meer actief

Cindy24 -> Ja inderdaad! :D Had het zelf eigenlijk nog helemaal niet verwacht, zo vroeg. bij Vince voelde ik het pas met 17 weken ofzo. Maar nu voel ik toch echt af en toe al een klein trapje.

DanaH -> Oeff ja dat lijkt me ook vreselijk! Dat herken ik zelfs al een beetje van mijn miskraam, terwijl dat al na 16 weken was. Niet van de borstvoeding, (geen idee want Vince kreeg toen nog bv), maar vooral het bloedverlies vond ik vreselijk. Heb toen namelijk een paar weken van dat typische bloedverlies gehad wat je normaal na een bevalling hebt, met de sterke geur van vruchtwater. En ondertussen van die (lichte) naweeen, het was echt precies zoals na de bevalling van Vince. Dat vond ik wel heel confronterend. :)

18. Alita

Alita Niet meer actief

Ik voelde mijn dochter toen ook met 17 weken wat al best vroeg was....nu ben ik benieuwd!!

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo dames!! vandaag geslachtsecho gehad en mijn gevoel en de chinese kalender kloppen toch!! we krijgen weer een meid! we zijn er helemaal happy mee!!!! ales was verder prima in orde

20. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja dan heb je dus dik kans dat je het nu ook eerder voelt! :D

Oeff ik ben zoooo zenuwachtig voor overmorgen de echo! Erg he! :p En het maakt me niet eens uit of het een jongen of een meid is, maar ik wil het gewoon zoooo graag weten! Denk dat ik de nacht ervoor niet goed zal slapen. :D

Deel Deze Pagina