Wij hebben morgen meeting van de septembermama's! We gaan lekker een middagje naar Ballorig, met 17 mama's, 18 kindjes, en (jaaaa!) 11 papa's! Dus als dat geen gezellig dagje wordt. Ingeltje (van hier) komt ook.
Wow!!! Weer een meisje, leuk leuk leuk!!! Ik moet helaas nog tot 24 april wachten.. Dat duurt nog zooooo lang.
Jaah inderdaad! Hoop dat het niet TE druk wordt in Ballorig... Op sommige zondagen heb je geluk, op andere zondagen is het echt niet meer leuk... Het scheelt misshcien dat we op tijd gaan, om 10 uur hebben we afgesproken.
Linda gefeliciteerd!! Een dochter, wat leuk Kindje voelen: vorige keer voelde ik heel weinig vanwege voorligggende placenta, pas rond 19 weken. Nu voelde ik kindje ook al met 15 weken!
deze keer heb ik ook een voorlichende placenta dus die echoscopiste zei ook dat ik het waarschijnlijk pas later ga voelen...ze had de placenta als een warme deken tegen zich aan getrokken
Ik had deze keer (vorige dus eigenlijk) ook een voorliggende placenta, was een soort stootkussen inderdaad. Dan voel je het minder snel. Ben benieuwd wanneer ik nu wat ga voelen, is altijd weer een heerlijke geruststelling voor jezelf als je snel iets voelt (en vooral vaak... dan dan weer wel) Veel plezier dames bij jullie meeting vandaag. Het regent (hier) niet, das vaak toch wel een goed teken.. misschien iets minder druk!
Nou, meeting was super! Drukte viel gelukkig erg mee. Het was heel erg gezellig! (ik sta helemaal rechts boven, met zittend kindje)
Ja het was erg leuk! Er waren inderdaad een paar zwangere mama's. Ingeltje natuurlijk, en verder was er geloof ik nog 1 dame, die precies 1 dag na mij is uitgeteld.
Ik kwam er achter dat staan op een springkussen een flinke opgave is als je zwanger bent haha! Probeer je lijf maar eens te corrigeren zonder buikspieren
Heey meiden, ik heb de 3D echo gehad! Alles zag er goed uit! Het geslacht weten we helaas nog steeds niet. De echosopiste twijfelde echt zoooo erg, ze wist het echt niet. Ze zie het is gewoon 50% kans op jongen en 50% op meid... Weet ik dus nog niks! En meneer of mevrouw lag er ook niet echt mooi voor, dus over een weekje mag ik terug komen.
He meiden, ik kom ook weer ff langswaaien. Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren. En wow Cossy, mooie foto! En wat maakt het uit, een jongetje of een meisje, het is een knapperd hoor! Ik ben er lekker een weekje tussenuit geweest naar centerparcs, heerlijk genieten van de kleine man in het zwembad en de speeltuin. Verder nog 2 weekjes tot mn verlof, kijk er echt naar uit.
ahh cossy jammer dat je niets kon zien!!! en je hebt de beeb al gevoeld!! wat goed! wat voelde je precies??? denk soms ook wat te voelen maar dan ook weer niet...lijkt alweer zo lang geleden dus weet niet meer precies hoe het voelde...wel ongeveer natuurlijk...
Hihi, ja daar heb je gelijk in hoor, het maakt me eigenlijk echt helemaal niets uit of het een jongen of meid is. (hoewel ik WEL nieuwsgierig ben...) Fijn dat het weekje centerparcs leuk was! Kon je tenminste weer even lekker tot rust komen. En over 2 weekjes al verlof, dat schiet op!
Haha ja he! Linda -> Ik voel meestal een heeeel licht gefladder, zo lijkt t, en dan soms voel ik het een klein schokje, een soort mini-trapje. Maar ik voel t ook nog ontzettend vaag hoor, amper genoeg om het een trapje te noemen...