Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Ingeltje, Dec 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben nu ook echt al ZWANGER hoor.. en ben pas 10 weken.. Volgens de gyn komt dat echt omdat je nog niet eens ontzwangerd was van de vorige.. Dus mijn lijf weet meteen welke kant ie op moet. Maar idd voor een goed doel..

En dat zuivel verhaal herken ik wel hoor! Ik ben echt dol op Melk, Optimel en dat soort dingen. Maar ook chocoladevla met vanille vla gaan er prima in.

Komende maandag mn termijn echo, ben erg benieuwd! Kan me niet snel genoeg gaan eerlijk gezegd. van mij mag het maandagavond zijn, dan weten we weer waar we aan toe zijn.

2. 4days

4days Niet meer actief

Dat heb ik ook ja... Na de geboorte van Vince was ik na 6 maanden zwanger, en na die zwangerschap was ik binnen 4 maanden weer zwanger... Hormonen zat dus. ;)

3. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Kheb mn zwangerschapskleren vanmorgen maar van zolder geplukt..

4. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, ik had zo ook al heel vroeg aan hoor. Vond het vooral een prettiger idee. Zo'n kindje wat in je broek gekneld zit, nee dat vind ik maar niets... :rolleyes:

5. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Hahaha zo had ik het nog niet bekeken, maar de kleine heeft nu de ruimte. zit inderdaad ook een stuk lekkerder. T voordeel is dat ik in EXACT dezelfde periode zwanger ben als vorig jaar, kan dus alle kleding (vooral zomergoed) gewoon weer aan! Scheelt weer een boel centjes toch.

Mn woensdag weer zo goed als overleefd. Vind de woensdag altijd de meest pittige dag van de week. Lucas naar school, middag vrij, dan moet ie naar Judo. Dan dus Ninthe mee en daar een uur wachten (meestal effe het dorp in intussen, maar het is een gesjouw). Daarna naar huis, Lucas buiten spelen, voor naar buiten, achter naar binnen, voor dr weer uit, achter dr weer in. Ninthe in bed, uit bed, flesje, speeltje. Manlief pas om 19.00 uur thuis, net dus alvast gegeten met Lucas. Overleef dat niet hoor, zo laat pas eten!! Zo Lucas in bad (Ninthe vanmorgen al gedaan) en dan ga ik in de jogging op de bank. Maar effe heel eerlijk... waar moet die derde nu nog tussen??

Genoeg geklaagd, ik ga een appeltje voor mn zoon schillen, heeft ie zin an!

xxx

6. 4days

4days Niet meer actief

Wij gaan dinsdag kijken bij de peuterspeelzaal! :D Als het goed is gaat Vince daar over een half jaartje heen, waarschijnlijk voor 2 middagen per week. Ik dacht ik meld hem maar op tijd aan, straks zijn er wachtlijsten enzo... Het kost trouwens nog geen 40 euro per maand, dus dat valt goed mee. En ik merk nu al soms dat hij wat meer afwisseling en uitdaging zoekt, dus over een half jaartje is hij er echt wel aan toe.

DanaH -> Ik ben ook ongeveer in dezelfde periode zwanger als bij Vince, toen in september uitgeteld en nu augustus, beiden de 29e. ;) Dat is qua kleding wel handig idd!
    En dat klinkt inderdaad als een pittige dag, die woensdag... Maar die 3e krijg je er vast nog tussen gepropt op de een of andere manier. ;)

7. Alita

Alita Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben nu ook precies hetzelfde zwanger!! Dochter op 30 september geboren en nu op 16 september uitgerekend!
    Heerlijke tijd om zwanger te zijn hoor!
    Vooral straks met de kleren is het een stuk gemakelijker!

Dat is niet duur idd Cossy?! Hier gaat dochterlief denk ik pas met 3 jaar erheen. Ik ben thuismama en vindt het heerlijk om voor haar te zorgen maar ligt ook aan haar natuurlijk! Als zij eraan toe is gaat ze lekker eerder.

Hier nog even een buikfoto van mij, heb last van mijn banden volgens mij krijg ik een groeispurt?!

8. 4days

4days Niet meer actief

Grrr, ik een heel verhaal schrijven, krijg ik een fout, alles weg...

Mooie buik zeg! Het schiet al op he! :D

De psz kost dus bijna 40 euro per maand. Goed te doen toch? Ik ben ook een thuisblijfmama, en het is ook zeker niet zo dat ik 'van hem af' wil ofzo. :D (zou zich ook niet echt lonen voor die 2 uurtjes, meer werk met hem gereed maken als dat hij weg is...) Maar ik denk dat het voor hem zelf ontzettend leuk en goed zal zijn. Hij vindt het sowieso al leuk om tussen andere kindjes te zijn en met ander speelgoed te spelen, en normaal gesproken krijgt hij die kans niet vaak. Dus ik hij zou het vast heel leuk vinden. En daarnaast merk ik ook dat hij zich soms wat gaat vervelend als hij de hele dag alleen bij mij is. Ik denk dat een beetje afwisseling en uitdaging hem goed zullen doen.

9. Alita

Alita Niet meer actief

Leuk he wort echt al wat hahaha, merk wel dat mijn buik nu niet perse groter wordt maar anders wordt, wat boller zeg maar.

Ja hier heeft ze veel neefjes en nichtjes waar ze mee kan spelen dus kindjes genoeg! Het ligt ook aan je kindje natuurlijk, wil alleen even wachten totdat het moment ervoor is en dat is hier nog niet hahaha, daarbij wil ik dit ook pas doen als de nieuwe baby minstens een half jaartje is ofzo anders voelt zij zich mischien rot alsof ze plaats moet maken.

Maar het ligt aan de situatie en hoe je kindje is natuurlijk. Als ik zou merken dat ze zich verveelt of behoefte heeft aan andere kindjes deed ik het ook hoor het is natuurlijk goed voor ze!!

10. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja, nu marken de darmen plaats voor een echt babybuikje. :D

Ja tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in. Als ik merk dat Vince het niks vindt, of dat hij nog niet zo goed weet wat hij ermee aan moet, dan hoeft hij er uiteraard ook niet te blijven. Dan wachten we gewoon totdat hij er wel aan toe is. Maarja hij heeft verder dus helemaal niemand om mee te spelen, want ik kan alleen mensen met kindjes van zijn leeftijd die ver weg wonen, dus die ziet hij om het half jaar ofzo...

11. Alita

Alita Niet meer actief

Nee ze moeten leren spelen met andere kindjes idd......

12. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb Lucas ook altijd naar de peuterspeelzaal gebracht hoor, vanaf dat het mocht. Hij vond het alleen vreselijk, stond gillend en huilend voor het raam als ik hem wegbracht. Terwijl ik echt dacht hem er een plezier mee te doen haha! Toch ben ik wel van mening dat het voor een kindje echt beter kan zijn. Lucas zat hele dagen tussen de volwassenen, vond het voor hem dus wel gezond om ook eens tussen kindjes te zitten. Tis namelijk echt een oud wijf met zn uitspraken enzo hahaha!

Prachtige buik trouwens zeg! die van mij zal ik jullie besparen.. Die is niet internet proof zullen we maar zeggen haha.

13. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, ja bij mij was dat vroeger dus ook zo, mijn moeder bracht me naar de psz en ik ging keihard janken totdat ze me weer mee terug nam... ;) Haha als Vince dat ook doet neem ik hem natuurlijk weer mee. ;) Maar we zijn een tijd geleden eens een kijkje gaan nemen op een kdv, toen rende Vince zo hard hij kon richting speelgoed en zag mama niet meer staan, hihi. Nouja, het is natuurlijk anders als ik echt weg ga, dat snap ik wel. We zullen zien!

DanaH -> Hahaha, is het zo erg? Gelukkig hebben we photoshop he. :D

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    kindje niet meenemen als ze staan te janken joh! als je de hoek om ben zijn ze het alweer vergeten!!! het is ook vaak de moeder die het er moeilijk mee heeft wat het kind aanvoelt en weer mee naar huis wil...noa huilt nooit als we haar naar het kdv brengenn die staat ons altijd uit te zwaaien...nou stribbelde ze vanmorgen een beetje tegen maar dan zeg ik papa en mama gaan werken ga maar lekker spelenn kus en dan is het ook klaar...als ik haar nu heel lang vast zou houden voordat ik zou gaan dan wordt het voor haar alleen maar moeilijker....noa vind het onwijs leuk om met de andere kindjes te spelen, enz e leert er ook hardstikke veel...ze kan onwijs veel liedjes al zingen, heel goed puzzelen, lekker kleppen, zelf dr jas aandoen..:p, leert goed opruimen (ook erg handig) ik heb echt het idee dat ze nu veel verder is dan als ze dr niet op had gezeten...ik ben erg voor kdv, psz...ze leren er echt veel, en het is goed voor de sociale omgang...

15. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    JA ik vind het echt zo erg. Ben ruim 10 weken maar ik ben echt al rete zwanger. Kan het niet meer verbloemen zeg maar. Dat had ik bij de vorige twee zwangerschappen echt niet. Vraag me echt af of het komt doordat ik zo snel weer zwanger ben of dat ik gewoon plotsklaps moddervet ben geworden.

Kindjes liggen in bed, mannetje is tennissen, mama lekker achter de pc, kansloos internetten.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Had ik hier nou al mijn buikie van een maand geleden geshowed?
    Zo niet, dan bij deze:

(heb hem wel ff gewatermerkt met mijn naam, tegen rare kopieeracties)

View attachment 59712

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    wauw ingeltje mooie buik foto hoor!!
    wordt hier ook weer eens tijd voor een nieuwe foto hahah:D

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    mooie builfoto's allemaal...fir van mij is ook not showable hahahah nee zal binnekort ff kijken of ik 1tje kan plaatsen...

19. Alita

Alita Niet meer actief

mooi ingeltje!!

20. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    mooi zeg!!! ik ga erover nadenken om mn buik in de toekomst met jullie te delen haha.

Waar is de zon?? Was er net aan gewend!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Ga even douchen en kom straks weer koekeloeren.
    xxx

Share This Page