Kom me even beklagen hoor dames. Ik ben dus echt panisch voor de tandarts, maar kreeg gisteravond echt ontzettende kiespijn. Zo erg dat ik vannacht niet heb geslapen. Dus vanochtend tandarts gebeld... Kon gelukkig om 11 uur al terecht. Hoopte nog zo dat het mee zou vallen, een klein gaatje ofzo, of een vulling die bijgemaakt moest worden. Zegt die man doodleuk dat mn verstandskies er ter plekke uit moet worden gehaald. Aaaagh da's dus echt mijn grootste nachtmerrie! Was zooo bang, heb zitten huilen in de wachtkamer... (*schaam*) Uiteindelijk bleek het heel erg mee te vallen, deed helemaal geen pijn. Maar tegen die tijd was ik zo gestresst dat ik de rest van de dag al vreselijke buikkrampen had. Gelukkig doet de tand (of beter gezegd het gat) niet meer pijn!
aah Cossy hier nog iemand die panisch is voor de tandarts!! ben al blij dat er nu niks gedaan wordt als ik zwanger ben hahaha Maar die verstandskiezen heb ik ook laten trekken in het zk, 2 tegelijk en week erna de andere twee! Nou die verdoving werktdat ze die niet bij de tandarts gebruiken!! Boren vindt ik het meest verschrikkelijke wat er bestaat, beval dus nog liever!!
Nou over de verdoving kan ik ook echt niets negatiefs zeggen hoor, ik voelde er werkelijk helemaal niets van. Maar het is gewoon het idee... (aaaagh!)
Ja ik bedoel ook dat de verdoving super was bij de tandarts. Ik bedoel ik voelde niets van de pijn, wel iets van de verdoving. Trouwens achteraf schrok ik me rot, die tand was meer gat dan tand. Stond er echt van te kijken dat ik er voor gisteren nooit last van heb gehad...
Ja heeft er ook nog mee te aken dat t nog vers in mn geheugen stond hoe t bij Luc was gegaan... Zijn verstandskiezen waren te rot om goed te kunnen trekken, resultaat: Bij 3 van de 4 tanden een stuk kaakbot mee af gebroken, tijdens de meest pijnlijke behandeling ooit... (en ik stond erbij en keek ernaar...) Hij heeft er nog dagen gruwelijk pijn aan gehad... Dus zulke horrorscenario's had ik ook voor ogen.
Oooh Jaiks.. verstandskiezen! Daar ben ik ook geen fan van. Ik moest vorige week naar de tandarts en ben nog nooit zo snel geweest met roepen dat ik zwanger was! Blij dat ik daar de komende maanden weer doorheen fiets haha. Snap ook dat je moest huilen hoor, zou ik ook doen. Zoiets wil je toch ook niet ineens horen, zonder dat je je er geestelijk op hebt kunnen voorbereiden. Ik heb echt een hekel aan zulke verrassingen.
oww verstandskiezen..heb mijn onderste verstandskiezen laten trekken vanwege het moeilijk doorkomen ervan (ruimtegebrek) ze moesten er wel uit .....ik heb daarna gezworen nooit meer een verstandskies te laten trekken...maar nu moetb waarschijnlijk mijn linkerbovenste verstandskies er ook uit...hij prikt nl af en toen in mijn wang...echt irri!!...
Fijn dat het achteraf meeviel Cossy. Ik vind boren ook veel erger dan trekken, pff de vorige keer toen ik een gaatje had zei ik ook tegen de tandarts: verdoof maar, een bevalling doe ik zo nog een keer zonder verdoving, maar een gaatje boren, nooit meer!
als je ernaast klikt op maak een ticker kun jij ook zo eentje maken!! Kleur van banner en tekst kun je naar wens aanpassen...
Ga meteen even kijken!! Vandaag 12-weken echo gehad, er zat echt een kleine springende frummel in mn buik. Ben helemaal in de gloria!