Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ingeltje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Angelsounds ik wil niet zo bang zijn en de hele tijd met zo`n ding gaan luisteren naar het hartje...snap je? Ik voel mijn kindje en dat is de mooiste bevestiging die je kunt hebben!!

@Mootje...ik klets bij zoveel topics dat ik jullie weer vergeten was:)maar vondt het ook altijd gezellig!!
    Dank je ik ben ook trots en idd erg blij dat ie er weer is...heeeeerlijk:D

@Puberen nou hier ook anders, ze is echt de grenzen aan het opzoeken en dan ook nog zwanger zijn aaaaahhhhh:xsoms is het even moelijk maar dan doen ze weer iets waardoor je moet lachen en is het weer vergeten hahaha....maar het consequent zijn wat ik absoluut ben is gewoon even zwaarder soms maar goed...hebben we voor gekozen he?

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

shame on me, al 3 weken geleden voor het laatst geweest (incl vakantie). we gingen naar fuerteventura. was erg lekker. alleen zover in zwangerschap kon ik niet echt een houding in bed (keihard!) of aan het water vinden. al met al heerlijk even nergens aan denken.

ik heb veel gelezen maar weet niet precies meer van wie.

ik ken ook mensen die na 5 jr dokteren nu een gezonde zoon hebben. 3e poging ivf, dus het kan nog steeds! erg bijzonder als het dan lukt.

hier ook peuterpuberteit. ik merk nu ik lichamelijk moe wordt , dat mijn geduld echt op is. heb laatst staan janken bij de commode.... zucht, de ene keer een schatje de andere keer een heks (als is het een jongen..). en nu zit ik dus weer 7 uur (nieuwe tijd!) al een uur wakker te zijn terwijl zoonlief zo weer wakker wordt en manlief gaat werken (gelukkig niet zo vroeg). fijn vandaag naar mijn ouders om de lasten te verdelen ;)

ik las ook iets over nesteldrang en babykamers. wij zijn gelukkig inmiddels bijna klaar. dit keer geen thema-kamer (vorige keer kikker) maar nu lekker vrolijk wit, rose en paars. nog wat muurstickers en matrasje kopen. maar zelfs dingen die niet af hoeven voor bevalling wil ik toch afmaken!

iemand nog ideeën voor namen? we hebben er al een aantal maar kunnen niet kiezen.. ohoh

groetjes linda

3. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Ladies, hier was het ook weer boel vroeg dag vandaag.. Gelukkig schijnt het zonnetje, maakt een boel goed. En ik ben blij dat de klok verzet is, zomertijd, heerlijk.

Gisteravond lekker een hapje gaan eten met mn mannetje. Waren om tien uur weer thuis, maar het was heerlijk. Hebben een superfijne oppas dus echt een luxe.
    Wij hebben helaas allebei geen ouders (meer) waar we op kunnen terugvallen, dus een fijne oppas is echt een oplossing.

Herinner me van de vorige vakantie ook dat ik geen lekkere houding kon vinden aan het zwembad/bed. Das inderdaad wat minder, dit jaar vakantie ben ik 29 weken dus hetzelfde probleem.. Gaat vast goedkomen.

Fijne zondag allemaal!
    xxx

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    LvdB: welkom terug! Heerlijk hoor.. op vakantie! Ik weet vorige keer ook nog dat hed slapen op vakantie zo'n drama was. We hadden een heel klein Frans bed, waar mijn (te grote) mannetje en ik samen in moesten liggen + buik + voedingskussen, want daar slaap ik altijd mee tijdens de zwangerschap. Ligt lekker tegen de buik.

DanaH: lekker hoor, zomertijd en de zon!

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ik ben bij mijn dochter nog een maand voor de uitgerekende datum naar het strand geweest, dacht wel even lekker op mijn handdoekje te kunnen gaan liggen. Nou niet dus hahahaha...

@Lvb ja ik hoop het voor hun heel erg....dat ze zwanger mogen raken dm van ivf!!
    @Danah ik vindt het ook heerlijk de zmtijd, heerlijk langer licht s`avonds!!

6. 4days

4days Niet meer actief

Nog even over de angelsounds. ;) Het werkt, in ieder geval bij mij, precies andersom. Het is echt niet zo alsof ik nu de hele dag met dat ding op mijn buik zit. Maar elke vrouw heeft wel eens een onzeker momentje in de zwangerschap, en op zo'n moment luister ik gewoon even naar het hartje en is het weer goed. En dat zal misschien 2 a 3 keer per week zijn, en dan nog geen minuut per keer. Maar als ik dat niet kon zat ik volgens mij juist de hele dag te stressen...

Mootje1983 -> Pfff ja dat kan ik me voorstellen! Nu zit je er natuurlijk de hele tijd tegenaan te hikken... Als het achter de rug is weet je waar je aan toe bent.

Lvdb -> Fijn dat je vakantie lekker was!! :D En namen, pfff hou me op zeg! Wij zitten hier al dagen te discussieren, maar komen er echt niet uit. Alles wat ik leuk vind vindt mijn vriend vreselijk, en andersom...

DanaH -> Klinkt als een lekker avondje!! Wat erg dat jullie allebei al je ouders zijn verloren. :( Maar dan is een lieve oppas wel erg fijn inderdaad.

7. Alita

Alita Niet meer actief

@Angelsounds zeker als jij je er prettig bij voelt meid!!!
    @Namen opzich gaat jhet nog wel we vinden veel hetzelfde mooi...alleen gaan wij weer voor 2 namen en dan moet het mooi zijn he?

8. 4days

4days Niet meer actief

Ja wij gaan ook voor 2 namen, al wordt er maar 1 de roepnaam... Maar ik vind het ERG lastig!

9. Alita

Alita Niet meer actief

mm ja wij hebben al een naam.....tweede naam wordt altijd vernoemd naat iemand di weten we al de voornaam ook wel maar dus alleen voor een meisje, jongen weet ik echt niet! Maar we denken dat we een dochter krijgen...dus als het een jongen wordt krijgen we het nog zwaar hahaha

10. Alita

Alita Niet meer actief

pff en begin eens te zoeken op internet...als je die lijsten ziet heb ik al geen zin meer!!!

11. 4days

4days Niet meer actief

Nou wij weten dus echt niets... Mijn vriend en ik hebben qua namen een totaaaaaaaaaal andere smaak, het botst echt aan alle kanten! En vernoemen daar doen wij niet aan, uit principe. ;) Dus hier worden het gewoon 2 leuke namen die mooi bij elkaar passen.

12. Alita

Alita Niet meer actief

nou dat wordt nog wat dan!!! succes!!

13. 4days

4days Niet meer actief

Hahah, tnx! ;) :)

14. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Tip! Ik kijk altijd op google en struin zo alle geboortekaartjes sites af. Op de meeste kaartjes staan namen gedrukt en daar vind ik ze meestal wel tussen. als je die lijsten langsgaat op alfabet dan ben ik op bij de derde lijst al afgehaakt.

Voor een meisje zijn we er wel uit.. Voor een jongen vind ik het echt een ramp!!! De oudste bij ons heet Lucas Jonah en dan heb je naar mijn mening de leukste jongensnamen al gehad hahaha. Nee gein, maar ik vind het bijzonder moeilijk om een leuke, klein beetje originele jongensnaam te vinden. Meisjesnaam zijn we wel uit. Nu maar hopen dat onze buren niet ineens bevallen van een meisje met dezelfde naam, want dan is het probleem niet te overzien hahaha.

Hier schijnt een voorzichtig zonnetje.. niet veel van meegekregen overigens.. Heb een slechte dag vandaag en heb bijna alleen nog maar geslapen.. Lijkt wel of ik een vermoeidheidsdippie heb.

15. 4days

4days Niet meer actief

Nou dat heb ik altijd zo'n leuke naam gevonden he, Lucas! Nee, moet mijn vriend weer zo heten... ;) :) :D Maargoed die naam viel dus sowieso al af.. :p Gelukkig was ik al jaren verliefd op de naam Vince, dus dat was toen niet erg lastig. Maar deze keer ben ik echt clueless, dus dat wordt nog wat...

16. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Je moet echt even op die geboortekaartjes sites kijken. Daar staat vast wel wat tussen!!

17. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Cindy: ik kijk er wel naar uit om kleintje te voelen gewoon de bevestiging.
    haha vergeten :D naja mag hoor, je gaat ook weer verder als je weer zwanger bent!

lvdb: Hoi welkom weer terug! lekker vakantie mooi dat het is bevallen :D
    oo ik ben er ook wel weer aan toe... maar ja moeten eerst de operatie afwachen van joppe. ik wil niet meer vliegen maar lekker als mooi weer is ff lekker weg naar drente of zo iets. met de caravan.
    leuke dag gehad bij je ouders?
    namen kan je denk ook niet helpen... weet het zelf ook niet meer.
    de keren dat ik zwanger was had ik al namen:
    lisa of lisanne. Daan en danielle vond ik vroeger erg leuk! marieke..monique?

Danah: heerlijk met de oppas :D heb je toch beetje vrijheid!
    vervelend dat je geen ouders en schoonouders meer hebt..
    kan er zo niks bij voorstellen dat ik ze moet missen.

cossy: ik zou zeggen je hebt groot gelijk! als je dat rust geeft lekker blijven doen!! met de angelsound!

Namen: joppe was zo lastig ik dacht dat het een meisje zou worden... dus ik dacht nou die naam hoef ik niet gerbuiken... wel dus... oo was er een twijfel zelfs toen hij geboren was.. ben blij met de naam hoor... we hebben hem zo lang vriendje genoemd.. zo raar om je kindje een naam te geven...
    ik heb nog wel een naam mijn man heet jacob-peter (komt ook haast niet voor :D

nou... verder heb ik niks te melden... joppe ligt eindelijk in bed..

mootje

18. 4days

4days Niet meer actief

Nou, we hebben nu in ieder geval al 1 naam die we beiden best leuk vinden... Voorlopig zijn we nog niet uit gezocht, maar het is in ieder geval al een begin. Anders komen we er nooit... :D

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

lekker weekend gehad? ik ben gister bij mijn ouders geweest. lekker relaxen door veel afleiding voor daan. lakentjes gemaakt van stof die ik op de markt heb gemaakt.

die geboortekaartjes sites zijn inderdaad handig om namen te zoeken. ik ben al 33 wkn zwanger dus moet er toch maar van komen. we hebben al wel, maar dan ga je toch nog verder kijken..

nog paar dagen en dan verlof!

linda

20. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    ik vind die geboortekaartjes sites echt een uitkomst!! er zijn er heel veel van en je kunt het meteen een beetje voor je zien.. zo heb ik alle namen bedacht. ook voor deze laatste ronde zijn we er al uit.

ga zo ninthe in bad doen, heb haar net van het kdv gehaald en ze zat helemaal onder de stront. ze hadden haar daar al redelijk opgepoetst hoor, maar tis toch geen frisse handel.

hier verder geen nieuws, hoop dat die vermoeidheid eindelijk eens over gaat. voel me met momenten net 80! gelukkig bijna 13 weken dan moet het toch onderhand beter worden?

Deel Deze Pagina