Nou helaas... Ik ben nog dooooodmoe! Als ik na de middag geen uurtje ga liggen lig ik savonds om 9 uur uitgeblust in bed. Pfff vreselijk, heb echt nergens energie voor! Ben benieuwd naar jullie namen!
Mijn hemel.. dat belooft nog wat.. En weet je.. ik lig er evengoed om 21.00 uur in savonds of ik nou wel of geen middagdutje doe.. Had me al rijkgerekend, dacht echt dat dit de laatste week was waarin ik moe zou zijn! Boehoe
Whahaha ja daar hoopte ik dus ook op! Nouja, misschien heb jij wel meer geluk. Het is trouwens wel ietsje minder geworden denk ik, eerst kreeg ik dus echt niets gedaan. Nu ook niet veel, maar op zijn minst een beetje.
Hihi, komt goed! Vind jij trouwens ook dat het nu ECHT nog geen 7 uur lijkt?! Beetje erg onhandig ook dat mijn zoontje op het moment geen gordijnen heeft, i.v.m. verbouwing van zijn kamertje... En het is net aan het schemeren om 8 uur als hij naar bed gaat... Nouja, vrijdag krijgt hij nieuw behang, dan hopelijk in het weekend nog nieuwe laminaat, en dan hoeven we alleen de meubels bij mijn ouders af te halen en op te bouwen. Dus binnenkort heeft hij weer gordijnen.
Oh gut ja! Dat een ramp met het verzetten van de klok. Het is natuurlijk niet donker.. Wij hebben rolluiken overal boven, is echt een aanrader (al kost het bergen met geld) het is hier nacht wanneer het mij uitkomt haha! Maar snap dat je dat met een verse verhuizing nog niet allemaal klaar hebt. Denk dat het al een berg scheelt als je gordijnen op de slaapkamer hebt. Hier schijnt het zonnetje nu.. En daardoor zie ik meteen dat mn ramen niet echt fris zijn.. kinderhandjes! En hondensnotneuzen.. Heb dus weer wat te doen vandaag. xxx
wij hebben ook zonsverduisterende gordijnen...echt ideaal...ze gaat gewoon lekker om half 8 slapen.. hier ook nog errug moe en weinig energie...val om 9 uur 'savonds op de bank in slaap...en wordt dan om half 11 wakke als vriend naar bed gaat...zwaar irri.. vandaag geen zwemmen...noa is de laaste 2 nachten erg in de weer geweest met hoesten..dus sla ff een weekje over...komt mij ook wel goed uit
DanaH -> Nouja, zo vers zijn we niet verhuisd, we wonen hier al een jaar. We zijn alleen nu het kamertje van Vince helemaal opnieuw aan het maken omdat de baby straks zijn spullen krijgt. Trouwens, goed nieuws. Nouja, voor jou dan. Moeheid komt bij mij waarschijnlijk door de bloeddruk. (80/50) Dus dan zit het er dik in dat de moeheid bij jou nu wel snel weg gaat. Linda -> oei, nee dan kun je beter niet gaan zwemmen idd. Vince is ook verkouden.
Hoi Hoi cossy: 1 naam is beter dan geen naam haha wat een lage bloeddruk zeg... logische dat je zo moe voelt! dus nu verplicht aan de zoute knabbels en coupe soepjes en drop? lvbd: lekker aan de knutsel zelf naaien, lijkt me zo leuk maar ik kan het niet. Dannah: wat vervelend om je kind op te halen bij het kinderdag verblijf en zo onder de poep zit! gatsie... neem je gewoon een vies kind mee naar huis ben je thuis kan je heel bad ritueel gaan uitvoeren. Ik hoop voor je dat je snel wat fitter gaat voelen! maarja kindje neemt veel energie van je! linda: heel verstandig om zwembad een weekje over te slaan! zo, hier gaat redelijk.... wel erg spanning. maarja je moet er wat voor over hebben! mootje
Hihi achja zo erg is het nog niet, want ik voel me verder niet ziek ofzo. maar ik heb wel soms van die momentjes dat ik echt even moet gaan zitten, vooral lang staan kan ik niet. Als ik aan het strijken ben ga ik ook zitten, anders moet ik na elk truitje een pauze inlassen...
Jemig die bloeddruk is wel erg laag ja.. echt vervelend voor jou, maar dat betekent voor mij misschien toch wel vooruitgang de komende weken.. Mijn bloeddruk is alle zwangerschappen nog eigenlijk altijd heel goed geweest. We zullen zien.. ik wacht met smart het moment af dat ik jumpend uit mn bed spring smorgens. Mootje: Die spanning is wel te begrijpen he.. Pfffff kan het me helemaal voorstellen. Hier de woensdag weer overleefd. Foei wat een woei vandaag, ben echt compleet weggewaaid in mn woensdagmiddag ritueel. Maar goed alles weer gehad (judo, boodschappen, koken, hond uitlaten, opruimen en Ninthe in bed). Lucas zit nu nog een ijsje te eten op de bank en die gooi ik zo zn mandje in. Moeders is er klaar mee voor vandaag.. Slecht he... xxx
nee hoor danah kan me helemaal voorstellen ik gooi noa soms ook om 7 uur al op bed omdat ik hetzelf zat ben...(schaam) laat staan als je er 2 hebt en zwanger van de 3e bent..
heb dat trouwens ook een keer gehad dat noa dr poep door dr broek kwam toen ik bijna bij de auto was...ben terug gegaan en toen heeft die leidster haar luier verschoont...had het ook zelf willen doen maar ze stond erop...tsja het is vervelend maar kan gebeuren..het is daarna gelukkig nooit meer gebeurd..
Heee goedemorgen lotgenoten, Weertje he.. T komt hier met bakken uit de lucht, gezellig! Gelukkig vannacht met zn allen doorgeslapen, wat ziet de wereld er dan toch anders uit he. Dan kan zelfs een regenbui mn humeur niet bederven.. (bijna dan). Staan er ook mensen van jullie op Hyves toevallig?? VInd het altijd wel leuk omdat daar wat meer fotos opstaan (meestal) ben namelijk best nieuwsgierig. xxx
DanaH -> Mijn bloeddruk was de vorige zwangerschappen ook al zo laag dat ik vaak op het punt stond flauw te vallen, dus wat dat betreft niets nieuws. Fijn dat je de woensdag weer hebt overleefd, dat scheelt! Hier vandaag trouwens geen regen, wel gisteren ineens een paar flinke hagelbuien. (???!) Ik stuur je een pb'tje! Poepbroeken -> Tsja, het is mijn zelf ook wel eens gebeurt. Soms heb je het gewoon echt niet in de gaten, als je neus een beetje dicht zit ofzo. En ze lekken best snel door...
Cossy: Kheb je uitgenodigd! Dan weet je wie het is hahaha. Wij gaan dit weekend weg, mijn god wat een toestand. Pak me het ongeluk. Wie heeft dat bedacht?
He meiden!!! Alles goed met iedereen? Ik mag volgende week woensdag weer naar de gyn....ik wil eigenlijk heel graag een echo maar ik heb alleen een afspraak bij de gyn? Mischien als ik hem eens lief aankijk? Heb mijn kindje niet meer gevoeld, vraag me nu wel af of het wel mijn kindje was hahaha, maar ja het zijn ook nog niet echt duidelijke schopjes natuurlijk....
Je zult toch vast wel een echo krijgen?? Hier krijg je altijd een echo als je controles bij de gyneacoloog hebt. Weet natuurlijk niet waarom je een afspraak hebt, maar volgens mij krijg je dan gewoon een echo..
Mijn vk heeft een eigen echo, maar geloof maar niet dat die 1 echo maakt zonder dat het op de planning staat. Rond de 16 weken sowieso niet, want die krijgen ze blijkbaar niet meer betaald van het ziekenfonds. (ja tenzij het echt nodig is natuurlijk) Ik geloof voor de 12 weken mogen ze wel een aantal echo's maken, omdat het dan nog moeilijk is het hartje te horen van buiten. Maar na 12 weken zijn ze niet meer zo snel met echo's maken. (hoop natuurlijk dat jouw gyn minder streng is, maar hier doen ze dat niet) Dana -> Jij hebt helemaal niets op je hyves staan! Nouja, bijna niets dan. Wel een leuke foto!