Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Ingeltje, Dec 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Mijn dochter heet Ninthe Marijn, vind ik nog steeds prachtig. Een vriendin van mij heeft een dochtertje Phileine, ook mooi!!
    Jente vind ik ook altijd leuk.

Heb je toegevoegd, de wereld is klein, jij bent een vriendin van Kristin. Is een oud collega van mij en ze zou afgelopen maandag bij mij komen, maar dat heb ik af moeten zeggen omdat ik zooo beroerd en moe moe moe ben!!

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    2,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    echt heel toevallig ja! je zit nog in eerste trimester, kan me voorstellen dat je bekaf bent met twee kindjes er nog bij.

vandaag laatste dag gewerkt!

3. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Jij schiet al lekker op dus!! Ben jaloers..
    Hier is gisteren een Tim geboren bij de buren en een Jinte een blok verder op. Ik dacht ik knal er nog maar wat namen doorheen.

Iedereen fijne dagen, hopelijk wordt het weer iets beter dan momenteel

xxx

4. 4days

4days Niet meer actief

Nou, wist ik zelf maar een paar namen! :D
    Maar inderdaad, het wordt nu opschieten bij jullie. ;)

5. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    2,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    alle namen zijn welkom :) heb er weer een nieuwe bij gevonden, maar nu blijkt dat de wereld toch erg klein is ;) zeg ik het toch maar niet. :)

het gaat me allemaal best snel. nu verlof en soms denk ik dat ik elke dag nodig heb omdat de kleine misschien wel eerder komt... hoorde net een bevallingsverhaal van m'n verloskundige die zelf zwanger was en mijn bevalling dus niet kan doen. was enorm zwaar, heftig en uiteindelijk keizersnee. in het laatste trimester moet ik daar niet teveel van horen... :)

zo lekker slapen. hoe is het met jullie dames?

6. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Oh dus je hebt er een naam bij?? Ik ben erg nieuwsgierig!!!

7. du0pin0ti

du0pin0ti Lid

Oct 25, 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal...
    Ik ben Nathalie, 32 jaar, zoontje Dayron 1 jaar (25 feb ) en nummertje 2 is onderweg, ben 29 sept uitgerekend!
    DAcht meld me hier aan, jullie zullen elkaar middels wel heel goed kennen maar ik hoop dat ik ondanks dat toch met jullie mag meekletzen.... Op sommig clubs zijn ze al zover dat ze elkaar kennen dat het niet meer bij te houden is wie wie is, dus ik hoop dat het mij gaat lukken!
    Als er vragen zijn just aks!

8. 4days

4days Niet meer actief

Lvdb -> Brrr, nee ik kan de komende tijd ook beter geen bevallingsverhalen meer lezen, hihi! :D Hoewel, veel erger dan mijn vorige bevalling kan het toch niet meer worden. ;)

duopinoti -> Welkom! Ik vind het juist hartstikke leuk als er soms nieuwe gezichten bij komen! :D Dat houdt het een beetje afwisselend. En hier is het inderdaad niet zo druk (gelukkig), want anders hou ik het ook niet bij. Zie trouwens dat je op precies dezelfde dag bent uitgerekend dan ik bij mijn zoontje was, op 29 september! :D (al kwam hij de 23e) En nu loop ik precies een maand voor, namelijk 29 augustus.

9. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Welkom duopinoti, tis hier gelukkig goed bij te houden inderdaad. Op sommige forums kom je er ook gewoon niet tussen.
    Hoe voel je je in de zwangerschap en willen jullie weten wat het geslacht is?

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    du0pin0ti, welkom!

Ja gelukkig gaat het niet zo heel hard hier, meestal is het goed bij te lezen. Heb je al een echo gehad? En hoe vind je het in combinatie met je zoontje, voelt het anders dan de eerste keer?

11. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    mmeke jij schiet al op zeg!!!
    Hoe voel je je?

12. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    2,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    danah: haha ja maar ik houd het maar even voor me... sinds de wereld zo klein is ;)

nathalie: welkom, heel goed bij te houden hier :) bij de forums met uitgerekende datums is het ook lastig bijhouden. en vooral nu bijna iedereen daar met verlof is (incl mij).

pasen is weer voorbij. heeft iedereen het een beetje leuk gehad. ik heb vlg mij teveel gezeten, want krijg snel pijn aan m'n kont.. fijn, met al die plannen in mijn verlof :) hihi was bijna vergeten dat je niet voor niets verlof hebt

bevallingsverhalen: ik ben bang dat ik het onderschat omdat het de vorige keer zo snel ging. dat het dan heel lang gaat duren. eerst maar eens lekker huisje op orde krijgen en beetje lezen weer. vanacht hopelijk beter slapen dan afgelopen nacht. in ieder geval uitslapen, want daan blijft bij opa en oma slapen.

zo harry potter in bed kijken. ligt toch het lekkerste van allemaal in bed

bye!

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @duopinotti welkom hier! het is op andere forums idd soms niet bij te houden! hier wel gelukkiG!

@iedereen fijne pasen gehad? hier ook veel te veel gegeten! pfff...

verder alles goed met iedereen? hier gaat alles zijn gangetje alleen af en tie een beetje rugpijn...en op mijn werk veel te druk...ga van de week ff met mijn baas praten...ik heb het gevoel nl niet dat ik rustig aan kan doen...ik ben erg gestressed op mijn werk..het is gewoon veel te druk...en te weinig mensen...

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    @ DanaH, ja het gaat echt hard nu, donderdag mag ie al komen :$
    Maar daar ben ik nog niet echt aan toe, eigenlijk. Misschien ook omdat mijn zoontje met 42 weken kwam, dat ik denk, ach ik heb nog wel ff. Al gaat mn bloeddruk weer flink omhoog, dus wordt weer wat sneller gecontroleerd (vorige keer beginnende zwschvergiftiging) Dus wie weet, moet ik donderdag wel gelijk door naar het ziekenhuis haha..
    Ik heb wel dat ik deze zwangerschap wat pittiger vind (en mn bekken ook) nu de buik zo zwaar wordt en dan met een kindje van bijna 2, maar verder mag ik volgens mij niet klagen.
    Hie heb jij dat ervaren de tweede keer? En jij gaat nu ook het tweede trimester in, begint de buik al te groeien? Is het nu weer anders, voor de derde keer?

@Lvdb Jij gaat ook de laatste loodjes doen. Heerlijk dat je zoontje ff bij opa en oma slaapt, die van mij gaat morgen en ik verheug me nu al op een iets betere nacht. De laatste paar nachten is ie erg aan het spoken, en ik word wakker door hem, moet eruit, ga weer liggen en vervolgens is die frummel in mn buik wakker ;). Dus ik slaap niet veel haha.

@linda221 Ja lijkt me erg vervelend die stress op je werk. Ik hoop dat j e baas samen met je naar een goede oplossing kan zoeken.

Ik hoop dat iedereen een fijne Pasen heeft gehad en lekker heeft genoten van het extra vrije dagje.

15. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

Hier weer een horrornacht achter de rug. (gisteren ook al) Zoonlief heeft van half 2 tot half 4 zitten overgeven. En dat nadat hij de hele avond al tot half 12 had gehuild omdat hij door de diarree zo'n erge luieruitslag heeft, met blaren enzo. Vond het echt zo zielig. :( Hij snapt er natuurlijk nog niks van als hij moet overgeven, dus hij probeert het zo hard hij kan tegen te houden en wordt heel erg bang. :( Pfff ik was echt blij toen het weer voorbij was! Vandaag krijgt hij alleen beschuit en kip met rijst.

Lvdb -> Ach, een tweede bevalling is meestal juist sneller dan een eerste, dus wat dat betreft had je goede kansen. En zo niet kun je het maar beter niet van tevoren weten. ;)

Linda -> Vervelend dat je zo'n stress hebt door je werk, dat is niet goed nee. Ik zou ook eens met je baas praten idd!

Mmeke -> Wauw, het wordt echt al spannend bij jou he! En dat het de vorige keer met 42 weken begon wil niets zeggen hoor, dat kan sterk verschillen per bevalling. Wel rot van de hoge bloeddruk. Die van mij is juist veel te laag, maar dat is gelukkig niet gevaarlijk.

16. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames, kheb weer aardig wat om op te reageren, leuk! Lovin it.

mmeke: ik vond de tweede zwangerschap ook veel zwaarder dan de eerste! en dan had ik nog wel al een grote vent van 6 rondlopen die gewoon overdag naar school gaat! merkte het echt aan mn lijf, banden inderdaad en ik had vrij veel last van mn stuitje bij de tweede. nu bij deze zwangerschap zover nog weinig last van kwaaltjes. ik hoop dat het zo blijft.. en die buik, MEGA! mn buikspieren waren totaal niet terug in model dus mn hele lijf is weer in de zwangerschapsmodus.

lvdb: mijn eerste bevalling duurde 3,5 uur en de tweede 1,5 uur.. denk dat ik de derde dus in de wc leg? in de regel gaat een tweede sneller dan een eerste.. dus ik zou me niet te druk maken. weet je wat het is.. je hebt geen keuze haha. gewoon op je af laten komen, meer smaken zijn er niet.

linda: goed met je baas praten, het gaat nu om jou en jouw kindje! stress kun je daar slecht bij gebruiken. moet zeggen dat ik veel assertiever durf te zijn sinds er kindjes zijn en veel ook in hun belang is. You go Girl!

cossy: arm schaap dat mannetje van jou! overgeven is toch ook het ergste wat er is. ik haaaat het en voel me echt een klein kind als ik moet spugen. verschrikkelijk!!!

ik ga zo lekker met mn krent op de bank, heb nog een heerlijk boek liggen. kruip tegen manlief aan en geniet van de avond.

xxx

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja ga donderdag ff goed met hem rons de tafel zitten...en zeg gewoon ik wil graag tot 6 weken voor de bevalling werken maar op deze manier gaat dat gewoon niet...dan ben ik op een gegeven moment op en moet ik halve dagen werken of de ziektewet in...nou dat wil ik ook niet en hij ook niet neem ik aan...

18. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    nou inderdaad, daar heeft niemand wat aan. gewoon zo open mogelijk zijn en aangeven dat je rustiger aan moet doen. het is echt belangrijk om naar je lijf te luisteren!!

19. 4days

4days Niet meer actief

Aaaah, bitch, kom ik met mijn 28 uur! :D

DanaH -> Ohw hihi, ik vind overgeven helemaal niet zo erg. Misselijk zijn is vreselijk ja. Maar overgeven doet me niet veel. Soms steek ik gewoon een vinger in mijn keel als ik me niet zo lekker voel.

20. DanaH

DanaH Actief lid

Feb 16, 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Ik vind overgeven zoooooooooooooooooooo erg! Geloof het of niet dat zijn echt een van de weinige momenten dat ik echt zit te janken als een klein kind.

En wat die bevallingen betreft ik heb echt inderdaad het "geluk" dat het heel snel gaat, maar vind het voor die laatste nu ook wel eng. Stel dat ik niet op tijd in het ziekenhuis ben ofzo. En... als bonus was ik beide keren wel volledig ontploft! Lees: hechtingen all-over the place. Maar je krijgt er wederom wat moois voor terug..

Share This Page