Wie is er ook zwanger van een 2e/3e/4e/etc?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ingeltje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben misschien nog een beetje ouderwets wat dat betreft. het lijkt me trouwens wel handig ja om echt gericht kadootjes te krijgen. bij daan kregen we ook niet zoveel kleertjes. dus ben benieuwd dit keer. meeste vrienden hebben ook geen kinderen maar ze reageren allemaal wel heel enthousiast.

soms verwachten ze juist eerder dat er dingen veranderen als je eenmaal kinderen hebt, dan dat ik dat zelf deed. dan zei ik: maar ik kan ook wel een keer naar jou toe komen!! haha

ze moeten voor ons maar kado kopen na de geboorte ;) ze hoeven voor mij niet meteen met iets op de stoep staan. maar misschien wel handig gericht iets te vragen anders krijg je weer onzin. verjaardag van daan was leuk maar heel veel groot speelgoed. ach ja, het is allemaal extra natuurlijk

ben benieuwd of men bij 2e nog net zo enthousiast is!

xx

2. 4days

4days Niet meer actief

DanaH -> ja dat vind ik soms erg jammer. Tegen de tijd dat mijn vrienden aan kinderen beginnen zijn die van ons al op de basisschool, dat weet ik zeker. Misschien zelf al bijna ervan af... Dus de complete kleine-kinder-tijd kan ik eigenlijk met helemaal niemand delen. ja behalve met jullie op het forum dan. ;) Maar had het leuk gewonden als ik op zijn minst 1 vriendin met kinderen had gehad.

Lvdb -> Ach alleen voor de gerichte kado's had ik het ook niet gedaan hoor. Wij gaan het puur en alleen bekend maken omdat ik daar zin in heb, hihi. :D

3. 4days

4days Niet meer actief

Ohw, en even mijn buikkie showen hoor! :D ;)

4. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    wow!! mooi!

5. 4days

4days Niet meer actief

Tnx! :D Ben er nu ook wel trots op, hij maakte ineens een groeispurtje! Van wat-in-mijn-darmen-toch-opgezet buik naar een echt babybuikje. ;) Het gaat trouwens deze keer ook sneller dan bij Vince merk ik.

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi buikie!

gaat vaak sneller bij tweede of derde. mijn buik is echt mega, ik draag echt van voren. vk zag al dat mijn buik flink was gegroeid :) ik kijik nu niet meer zoveel in de spiegel..

7. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    wow supper buikje Cossy :D
    Jammer dat je weinig meiden heb in je omgeving die ook zwanger zijn! ik heb gelukkig wel met mijn schoonzusjes gehad... jonge kindertjes heb hier veel aan gehad!

ik denk dat ik het al heb gevoeld al lijkt me toch wel erg vroeg! ik merk dat ik de medicijnen nog steeds nodig heb voor de misselijkheid wat een dramma is dat.
    mootje

8. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden!!!

Mooi buikje Cossy:D, gyn zei bij mij ook gelijk toen ik binnenkwam dat het wel erg goed ging met mijn buik hahaha...heerlijk he weer je buikje!!:D

Wij vertellen ook gewoon het geslacht omdat we dat leuk vinden, zo krijg je ook al meer een band vindt ik als je het geslacht al weet en de naam. Ook tegen onze dochter kun je dan zeggen "zit je zusje in mama`s buik" heerlijk vindt ik dat!

Hier zijn wel vrienden met kinderen en broers met kinderen wel erg leuk idd, ook fijn voor mijn dochter zodat ze met kindjes kan spelen.
    Lijkt me idd jammer Cossy als je de enige bent, ze bergijpen je ook minder goed denk ik. Hier hebben wij ook een vriend verloren omdat hij het maar niet begreep waarom we niet zo vaak meer langskwamen!!;) Nu zit hij compleet in een andere fase, gaat nog ieder weekend stappen zuipen, vrouwen, je kent het wel!! Ach ja ik mis m niet eigenlijk.....:p

Hier ben ik weer eens met hoofdpijn opgestaan...grrr....:x heb gister tè veel gedaan in huis en daarom heb ik nu veel last van mijn nek en rug...maar ik lijk nu al nesteldrang te hebben?:$

Gister toen ik even rust nam en hier even kwam spieken voelde ik mijn baby echt draaien en bewegen in mijn buik...aaahhh...heerlijk is dat he...:)

Heb gister ook een buikfoto gemaakt even showen he?:D

9. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Cindey: ook mooie buik :D gaat goeie kant op...

mootje

10. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Ben ook al vol verwachting aan het wachten tot ik het kindje voel. Vandaag 14 weken en je denkt toch dat je het wel eerder zult voelen omdat het de 3e keer is.. Niet echt dus.

11. Alita

Alita Niet meer actief

dank je mootje!!

@Danah kan ook zelfs later zijn dan je andere kindjes, lees ik wel eens hier...

12. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Oooh echt? ik maakte me alweer zorgen!

13. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha nee gekkie...

14. 4days

4days Niet meer actief

Lvdb -> Whaaa, ja ik ga er nog helemaal niet aan denken hoe mijn buik met 35 weken is, whahaha! :D

Mootje1983 -> 12 weken is inderdaad extreem vroeg ja, maar ik heb het al eerder gehoord dat vrouwen het kindje toen al gevoeld hadden. Ik had ook een paar keer dat ik toen al dacht iets te voelen, maar achteraf gezien waren het bij mij misschien toch gewoon spier-samentrekkingen ofzo.

cindy24 -> Zooo das ook al een mooi buikje!! :D Heerlijk idd, dat showen. ;) En van nesteldrang heb ik ook al last ja... Alleen laat mijn bloeddruk het niet echt toe dat ik veel ga doen.

DanaH -> 14 weken is ook super vroeg hoor, er zijn echt maar zelden vrouwen die het kindje dan al voelen. Ze zeggen de eerste rond de 20 weken en de 2e rond de 16 a 17. Nouja, ik voelde zelf Vince al met 17 weken. En deze keer begon het tussen 15 en 16 weken, maar ook nog heeeeeel zacht. Maar het zal vast niet meer lang duren. ;)
    En Cindy heeft ook gelijk hoor. Het is maar net waar je placenta ligt, en as die wat ongunstiger ligt dan de vorige keer kun je ook makkelijk je kindje pas later voelen. Ik ken zelf iemand die voelde haar 1e kindje met 16 weken en haar 2e met 20 weken.

15. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    We wachten het gewoon maar af dan.. Ik zit wel steeds te voelen en dan denk ik dat ik iets voel.. maar volgens mij zit het gewoon tussen mn oren. Goed om te horen dat jullie in elk geval ook vaker hebben gehoord dat je de laatste juist later voelt. We wachten af en ik houd jullie op de hoogte.

Duik zo lekker op de bank, hele dag met 3 kinderen op de tennisbaan gehangen. Lucas had een vriendje bij zich en Ninthe natuurlijk. Prima te doen hoor, maar wel vermoeiend aan het einde van de dag..

Fijne avond voor iedereen.

xxx

16. 4days

4days Niet meer actief

Weet precies wat je bedoelt, ik kan de hele dag onderweg zijn zonder een probleem, maar als ik dan savonds thuis komt stort ik in. Dan pas merk ik dat het echt te veel was voor op 1 dag. ;) Dus ik doe nu maar bij voorbaat al wat rustiger aan..

Ik heb trouwens volgens mij last van slappe bekkenbodemspieren, zou dat kunnen? Ik vroeg me al een tijdje af wat er nou zo vreemd voelde, beetje zo'n drukkend zwaar gevoel van onderen. Het voelde in eerste instantie precies zo als ik me had voorgesteld dat een baarmoederverzakking ofzo zou voelen, hihi. Maar dat is het niet hoor. ;) En ik merk dat het erger wordt als ik lang sta of loop, en minder als ik rust. Dus ik denk nu dat mijn bekkenbodemspieren wat slap aan het worden zijn. Ik heb er bij vince geen last van gehad, dus ik herken het niet echt... Wat denken jullie?

17. 4days

4days Niet meer actief

Ohwja, enne....

OP DE HELFT!!!! :D :D :D :D

18. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou best kunnen. ik had bij daanook pas na debevalling last van wat op te houden :eek: maar had er nu al met 20 wkn last van. je kan het wel een beetje trainen door het regelmatig evenaan te spannen. maar ook mijn bekkenbodem voelde ik dit keer eerder.

en dan toch maar rustig aan ;)

19. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    cossy: gefeliciteerd met je 20 weken!
    mootje

20. DanaH

DanaH Actief lid

16 feb 2010
    263
    0
    0
    Gelderland
    Dat drukkende gevoel herken ik wel.. Weet dat ik bij Ninthe wel eens in het dorp liep en dat ik mijn hand eronder wilde houden, alsof ze er zo uit zou vallen. Heb toen via een bekkenbodemtherapeut wat oefeningen gehad en daarna bleef ze keurig op dr plek zitten. tis te trainen!!!

Deel Deze Pagina