Goedemorgen, @Mootje lief dat je het vraagt, ijzer was in orde en bldruk ook. Is gewoon puur vanuit mijn nek helaas. Maar goed zit niet voor niks in de wia he?! Maar geregeld naar de fysio nu.. Jij had de echo gehad? Fijn he dat alles goed is... @Cossy hahaha ja toevallig heeft mijn neefje ook zo`n speeldoosje gekregen...hier is dochter erg bang voor de speelstofzuiger die ze heeft gekregen, begint ze ook heel erg te huilen... @Ingeltje geniet van je verlof.... Zijn jullie ook zo vergeetachtig? Ik was een urr te vroeg op de verjaardag van mijn neefje, had me dus vergist en bij de dokter was ik ook t laat dacht ik ook een andere tijd.....schaam me bijna hahahaha.... Baby vel ik nu sinds een paar dagen erg goed schoppen...wat isdat heerlijk he... En ik had gister een buikfoto gemaakt....ben zo trots op mijn buikje!! wie niet he?!!
Inge, is veranderd. cindy, hihi toch ergens ook wel heel schattig he, als ze voor 1 zo'n bepaald stom ding bang zijn. En supermooi buikje al!! Ik moet trouwens ook alles opschrijven hoor, anders vergeet ik het echt zeker. Maar ik heb meer last van mijn concentratie. Het is me al overkomen dat een verkeerslicht ergens op groen stond, en dat ik heel even bij mezelf dacht: uhhh, nu moet ik rijden...toch?! Gewoon echt met mn hoofd niet bij, hahaha.
Hoi Hoi daar ben ik weer cindy: Fijn de de bloeddruk en de ijzergehalte goed was! Geeft je vast ook een gerust gevoel! vervelend van je nek. maar je hebt wel een geweldig mooi buikje lekker dat je de kleine voel schoppen. ik vergeetachtig... of drollig kan je beter bedoelen... gister was 3 kwartier te laat door dat ik verkeerde brief de datum had gelezen... was pas de afspraak voor 6 mei dacht dat het gister was.... hoe blond kun je zijn.... schaamde me dood. was allang blij dat ik toch nog een echo kreeg. zelfde probleem was ook al toen ik maand terug op een afspraak was voor joppe... die was pas de volgende dag... grrrr helemaal naar amsterdam gereden :S cossy: haha Joppe was bang van de echte stofzuiger ook niet handig hoor. P.S ik heb verkeerde datum gezegd echo 6 mei. Ik heb 21 april afspraak bij de verloskundige kennismakings gesprek. Zit nu nog in het ziekenhuis. mootje
Lijst Mama's/ Uitgerekende datum/ Je krijgt een / Je hebt al (+leeftijd bij geboorte) Mmeke/ 29 april 2010/ Verrassing! / Een zoon (2 jaar) Lvdb/ 15 mei 2010/ Meisje/ Daan (? jaar) Ingeltje/ 30 mei 2010/ Jongen / Julian (21 mnd) Silvia009/ mei/juni 2010/ Jongen en Meisje/ Mathijs (2 jaar) Linda221/ 27 augustus 2010/ Meisje/ Noa (2 jaar 3mnd) Cossy/ 29 augustus 2010/ Meisje/ Vince (23 mnd) en *Sem (2009) Cindy24/16 september2010/?/ Een dochter (2jaar) DanaH/ 9 oktober 2010/?/ Ninthe (1 jaar) en Lucas (7 jaar) Mootje1983/ 22 oktober 2010/?/ Joppe (2 jaar) Brett/ 7 november 2010/ ?/ Een dochter (2 jaar) Bevallen Sandra82 25 februari 2010 bevallen van *Lucas (16 weken zwangerschap) en al moeder van een zoon Snoopy1979 23 maart 2010 bevallen van Lisa (4490 gram en 53,3 cm) en al moeder van Eva Afspraken April 19: Ingeltje groeiecho 21: Mootje 1983 kennismakingsgesprek vk 28: Cindy24 20 weken echo 29: Mootje1983 vruchtwaterpunctie Mei 03: Cossy afspraak vk 06: Mootje1983 echo Juni 05: Cossy 3D echo 07: Cindy24 3D echo
Hihi ja ik moet er ook wel een beetje om lachen dan he als ze zo reageertben ik nu heel erg?! Ze heeft nu in een week tijd 2 blauwe plekken opgelopen, eerst viel ze om met auto en al op haar hoofd, en ik zei nog wel "valt wel mee schat" had ze toen opeens die blauwe plek Tweede keer buiten op de stoep gevallen...aaaahhhh maar nu hoorde ik duidelijk een knal tegen de grond, schaafwond en weer een blauwe plek..arme schat!! Maar ze is een harde tante hoor, als ze iets van papa èn mama wegheeft krijgen we og wat mee te maken, zullen we maar zeggen... Ook gaat ze opeens sinds gister op de stoel staan, ze heeft haar tafeltje met stoeltjes en normaal gaat ze heel mooi zitten, zegt ze dan ook he "shitten" hahaha hoe lief ze dat kunnen zeggen he? Maar nu is ze gister bij oma en opa geweest de hele dag (mama had even tijd voor zichzelf nodig) en dan is ze uit haar doen. Maar ze is in de peuterpuberteit terechtgekomen..grrrrr.....:x maar hoort er allemaal bij he meiden?!! @Mootje thanks... ja ik moest gewoon even zeker weten dat alles goedzat, door de zwschapsvergiftiging bij mijn dochter weet i nu dat er net zo goed iets niet goed an zijn als je je niet lekker voelt, toen ook niet gelijk gereageerd (ben wat tè hard voor mezelf hahaha) maar nu liever het zekere voor het onzekere, niet dat ik nu gelijk dacht weerzwschapsvergiftiging te hebben maar mischien gewoon ijzertekort ofzo....maar alles was prima!!! Ja erg he dat vergeten enz...maar we kunnen nu wel de zwschap de schuld gevenhahha, nee normaal heb ik dit niet zo erg...
Hoi Dames, Moest weer even bijlezen. Cindy wat een mooie buik heb je zeg!! Ik zit hier al 2 dagen met een ziek kindje.. zucht. Het is natuurlijk het ergste voor de kleine, ze heeft buikgriep en is heel verdrietig. Alleen is moeders er inmiddels ook moe van, kan geen kant uit en loop werkelijk 20 keer de trap op en af. Ze gaat ook gewoon niet slapen. Net zat ze tot in dr nek onder de stront, dus maar even door een badje gehaald. Dokter zei vanmorgen dat het volgens hem maar een paar dagen duurt, dus we wachten af. Gezellig is anders. vind het altijd pittig hoor, zieke kindjes. Hier verder oke, buik begint ook aardig te groeien, ben morgen alweer 15 weken. Volgende week zaterdag eindelijk de echo voor de geslachtsbepaling. Kan de tijd wel vooruitkijken!! Duurt me allemaal zooo lang.
dank je danah....ja is niet leuk als je kindje ziek is..ik wordt daar altijd heel zenuwachtg van. Als het om mijzelf of mijn vriend gaat ben ik altijd heel hard maar als het om mijn dochter gaat wil ik alleen maar dat ze beter wordt. En klopt dat je niks meer kunt dan he? Ze zijn dan ook heel erg aanhankelijk.... Spannend bijna echo!!! Heerlijk om je kleintje weer te moegen zien dan he?!
hey cindy mooi buikje hoor! en vergeetachtig: bij mij valt het nog mee (begint wel iets te komen)maar bij daan had ik het vooral na de bevalling. een klant die een afspraak had moest ik wel 4x de naam vrage en toenmijn collega vroeg wie het was zei ik: vraag nu zelf maar! dana: vervelend dat je dochter ziek ik. natuurlijk is het voor jou ook niet prettig en voor de kleine meid natuurlijk ook niet. je zit dan ook meteen zo aanhuis gekluisterd, kan niet echt weg.. gaat vast snel beter
jeetje wat hebben jullie weer veel geklept (voor ons doen dan heheh) @cindy mooie buik! beterschap voor de zieke kindjes!! pff ben nu al weer vergeten wat er allemaal geschreven is.. vandaag op kraamvisite en om kwart over 5 de echo...ben hier vanavond denk ik weer ff alvast fijn weekend allemaal!
hey goede morgen hier gelukkig een zonnetje dus gaan ook zo even naar buiten! cindy: vervelend met blauwe plekken.... joppe heeft er ook veel last van hij viel heel veel sinds die orthopedische schoenen gaat het iets beter! maar het is een drol.... zit met zijn benen onder te blauwe plekken... naja en plekje op zijn hoofd omdat zijn moeder even niet oplette dat we onder een boom stonden... :S dat is helemaal stom... ik geef je helemaal gelijk als je het niet vertrouw gewoon even contact opnemen! dan maar een zeur maar ik vind het heel verstandig dat je contact opneem als je niet goed voelt! joppe is ook snel uit zijn doen als het niet gaat zo als normaal dat merk je dan meteen de volgende dag... moeten vaak naar het ziekenhuis ondanks dat er niet eens vaak wat met hem gebeurd hij de volgende dag altijd van de rel.. Danah: hoe gaat het met ninte? en met haar mama? hopelijk knapt ze snel op heb jij ook weer wat rust. spannend echo volgende week! linda: suc6 met de echo ff spieken naar de kleine mootje
Hee Mootje, Ninthe gaat weer iets beter! Nog wel snotterige dradenpoep, maar ze is koortsvrij en heeft vandaag alweer normaal gedronken. Mannetje is tennissen, ga straks met Lucas en zn vriendje en Ninthe ook die kant op om te kijken. Tis te mooi weer om de hele dag binnen te zitten.. Hoest met jullie allemaal? Leuke plannen dit weekend? xxx
hallo allemaal vandaag terug geweest voor de echo en alles was gelukkig in orde...lipje mooi gesloten en oogkassen ook goed...ze ligt met r snoet in de placenta lekker warm maar ze raad een 3d echo dus af...omdat je dan doordat die placenta ervoor zit geen mooi beeld zal krijgen jammer...ik denk er nog ff over na of ik het wel of niet ga doen...
Linda, wat fijn een goede echo!! Ben bijna jaloers, ik zie als een berg op tegen die 20-weken echo.. Vandaag een dagje naar de tennisbaan geweest met de kindjes.. Was niet echt een succes, Lucas had een vriendje bij zich en heeft zich zo uit lopen sloven.. op een niet leuke manier. t zal de leeftijd wel zijn. Blij dat ze nu allemaal op bed liggen, mama even heerlijk achter de pc.
@danah jouw echo is vast ook heel mooi! maak je geen zorgen joh..je hebt toch ook al 2 gezonde kids? dat wordt deze ook!
Ja dat is zeker zo!! Daar houd ik me ook aan vast hoor. Heb alleen een vreselijke 20-weken echo met Ninthe gehad en ben dus zooo bang voor herhaling. Maar wat je zegt, er was niets aan de hand (bleek achteraf) dus we gaan uit van het positieve.
Hoi meiden! Kom even snel spieken, want we zijn druk aan het inpakken. Morgen vertrekken we naar Landal voor 11 dagen! (had ik volgens mij nog niet verteld?) Heerlijk, even eruit! Nouja, ECHT vakantie is het niet, mijn vriend moet namelijk gewoon werken elke dag. Zijn werk heeft dat huisje voor ons geregeld omdat hij altijd zo vaak van huis is. Maar zitten we toch mooi 10 nachten in een vakantiehuisje! Waaronder 1 weekend, dus dan kan mijn vriend er ook van mee genieten. En verder zal ik wel met Vince gaan zwemmen daar, of naar de kinderboederij ofzo. Hoop dat het weer een beetje mooi blijft! Groetjes
Veel plezier Cossy, lekker genieten! Wat leuk dat zn werk dat zo geregeld heeft. Linda, wat fijn dat de echo goed was! En DanaH, alvast veel succes gewenst met de 20-weken echo, ik kan me voorstellen dat als je een nare ervaring hebt gehad, je extra zenuwachtig bent. Alles komt vast goed! En hoe is het met iedereen verder? Vrijdag hebben we de verjaardag van mn kereltje gevierd, was erg leuk. 2 alweer! Lekker cliche, maar het gaat steeds sneller. En ze (mijn zoontje en het aankomende broertje of zusje) hebben gelukkig allebei een 'eigen' verjaardag, dat vind ik wel fijn. Hier dus nog geen baby'tje, maar had het ook nog niet verwacht hoor. Bloeddruk blijft hetzelfde, dus dat is mooi. Verder geen voortekenen. Maar van mij mag ie vanavond nog komen hoor! Misschien is het volgende berichtje wel een bevallingsberichtje van mij. Hopen jullie met me mee?